четвртак, 14. април 2016.

TESTAMENT ZA OSTAVLJANJE FEJSBUKA

FEJSBUK VEC RADI NA OPCIJI KOJOM MOZETE DA OSTAVITE TESTAMENT KOJIM CETE NEKOM OMOGUCITI DA NASLEDI VAS FEJSBUK POSLE VASE SMRTI!  ALI  FUTUROLOG IJAN PIRSON  PREDVIDJA DA CEMO VEC DO 2050-TE POSEDOVATI VIRTUALNU BESMRTNOST - PA CEMU ONDA PREBACIVANJE FEJSA NA NEKOG DRUGOG KAD GA MI MOZEMO VODITI ZA UVEK! A ZNATE ZASTO MU TREBA VEROVATI? ZATO STO JE JOS 1991-VE GODINE GOVORIO O BRZOM NAPREDOVANJU SMS PORUKA I NJIHOVOM GLOBALNOM SIRENJU ,KAO I NEVEROVATAN RAST INTERNET PRETRAZIVACA.
Evo neka od njegovih predvidjanja za buducnost. Kao sto rekoh virtualna buducnost predstavlja mogucnost da cemo  do te 2050-te godine biti preneseni  i sklonjeni na internet. Sta to znaci? Znaci da cemo ziveti na internetu to jest i posle fizicke smrti moci cemo da koristimo internet ( naravno i Fejsbuk). Sto je zapravo nesto od cega me sada podilazi jeza, ali ce novim generacijama sigurno sve to biti kul, kao sto ih  sada mnoge tehnologije koje nas u najmanju ruku plase jer ih ne poznajemo - odusevljavaju! Zamislite, mogucnost da nasa deca i unuci komuniciraju sa nama? Mada, mozda to ipak  i nije  tako dobro u nekim situacijama. Neke tajne je bolje da ostanu tajne, s druge strane tako ce se mozda otkrivati ubice ili vec ko zna sta sve korisno.
Ide Pirson i dalje u buducnost. Cak do 2070-te. Kaze da ce vrlo uskoro pa u buducim decenijama jos vise razvijati ljudska vezanost za kompjuter. Drugim recima bicemo spojeni za kompjuter te se poboljsavati i psihicki ifizicki sve dok ne postanemo sasvim druga vrsta  HOMO OPTIMUS! Takodje, veruje da ce se razviti svetski  server ( ja sam otisla jos dalje verujuci u nebeski kompjuter) na kome ce svi ljudi moci da iznose svoja razmisljanja i stavove. I ne samo ljudi. Nego i njihovi kucni ljubimci. E to je zaista horor! Zamislj am svoju macku kako" prica" sa komsijskom a ja to sve razumem?! Naravno one ce razgovarati sa nasim umom ali opet jezivo je. Govor ipak nece dobiti, ali ko zna mozda neki vlasnici  kucnih ljubamaca porade i na tome .
Kad razmisljamo o vim predvidjanjima i kad vidimo da se mnogo toga sto je predvidjeno pre 50-tak godina ostvarilo jasno nam je da to nisu samo prazne price. Kako mi sada ne verujemo u mnoga toga setite se samo Tesle i njegovih  izuma?  Sta je on sve izmislio  i kako je tim izumima zauvek promenio celokupno covecanstvo, a retko ko mu je verovao! Nije on za dzabe bio toliki usamljenik i ekscentrik! Da li ste vi uopste svesni da je on pored naizmenicne struje sto je svakako revelucionaran pronalazak, pronaso i neonku (  u komercijalne svrhe) i kalem koji bi omogucio da koristimo elektricnu energiju u neogranicenim kolicinama ( svi znate da vlade nijedne zemlje to nisu dozvolile da zazivi), zatim radio prijemnik ( iako je prvobitno za  izumitelja radija proglasen Markoni), daljinsko upravljanje, elektricni motor, robota, laser, bezicne komunikacije i  neogranicena energija, zatim , Tesla je osmislio "zrak smrti" koji bi mogao da ubija ljude i rastura objekte i masine cak izmedju planeta ( znate ono sto ste vidjali u filmova naucne fantastike), "zemljotres masina"....
Pa sad sve to postoji samo sto je nesto u upotrebi a nesto cuvaju velike sile samo za sebe! Sta da se radi. Tako da mozemo da razmislimo i  da vrlo lako poverujemo u sve ono sto nam Pirson predvidja. Da se razumemo on radi kao inzinjer u  kompaniji BT riserc, sto govori o tome da nije neki mastar i pricalica. Covek poseduje ogromno znanje i retko prica o tome!
MOJA DECA CE TO VEROVATNO DOZIVETI! SAD MI SE BAS I NE ZURI DA UMIREM! TOLIKO SAM NAVIKLA DA IMAM SVE POD KONTROLOM DA SE PITAM STA CE BITI SA MOJOM DECOM KAD MENE NE BUDE. PA, AKO POZIVIM JOS MALO POSLEDNJA ZELJA DOK SAM JOS TELO KOJE HODA I GOVORI DA ME "METNU" NA TAJ INTERNET. SAD TU JE SAMO PROBLEM DA LI CE DECA ULAZITI "NA MENE"? MOZDA IM JE DOSADILA MOJA KONTROLA? STO OTVARA NOVE HORIZONTE U MOJIM RAZMISLJANJIMA. MOZDA NEKI NACIN DA JA ULAZIM U NJIHOV INTERNET? A STA KAZETE?! BAS SAM SE ODUSEVILA SA TOLIKIM MOGUCNOSTIMA.
I DA JADNI MOJI OMILJENI MILENIJALCI KOLIKO GOD STE SAVRSENI ZA PRVU POLOVIU XXI VEKA, ZAMENICE I VAS TAMO NEKI HOMO OPTIMUSI - JBG!!!!

Нема коментара :

Постави коментар