уторак, 26. април 2016.

POLITIKA TREBA DA BUDE DOSADNA

ZAVRSILI SU SE IZBORI - HVALA BOGU! I TO ME UOPSTE NE INTERESUJE ALI LJUBISA PRELETACEVIC BELI ???? ZDRAV ZIVOT ,DUGOVECAN ZIVOT BILO BI DOSADNO PONJAVLJATI RAZNE SAVETE STA JESTI A STA NE, ALI OVAJ COVEK JE  OTISAO  JOS DALJE, MNOGO DALJE ZA MOJ UKUS!
Izborna lista koju vodi izmisljeni lik ,zauzela je drugu poziciju u Beogradskoj opstini Mladenovac  i imace 13 odbornika u lokalnom  parlamentu. Ili kad se saberu odbornici  DS - 6, SPS -4 i  LDP -3!!!! Lista Beli - Samo jako  je pocela kao parodija politickog sistema ,a onda su skupili duplo vise potpisa za kandidaturu na izborima nego sto je potrebno.Dakle, oni smatraju da su potrebni kao generacija rodjena u vreme uvodjenja visepartijskog sistema u Srbiji ,da su savremenici hronologije politickog  besmisla ceo svoj zivot te je vreme da probaju da nesto promene.
A sada sem nekih likova iz Majkrosofta koje ovom prilikom necu spominjati, pa onda moje price o Guglu  koji nam vise ne dozvoljava da mislimo jer on je tu da misli za nas, pojavljuje se i Rej Kurcvajl- direktor inzenjeringa u tom pomenutom Guglu! I onda kad covek koji je na izvoristu informacija koje dobijamo od tog Gugla kaze da treba ziveti kao on da bi bili dugovecni = hajde nemojte da poverujete! Valjda covek zna.
Sad nije on otkrio nista novo sto nismo vec hiljadu puta procitali, riba, voce, povrce, izbegavanje secera itd...
Ne, on je otisao korak dalje. On pije 300 tableta dnevno. Pitate se kakvih tableta? Ma bilo kakvih - hej kad zamislite koliko je 300 tableta onda sta da pomislite o coveku. Ako sat ima 60 minuta, znaci on pet sati pije tablete na svaki minut! Mada kaze da radi na smanjenju pijenja tableta na "svega " 100 dnevno! Tu su tablete  za poboljsanje rada srca, mozga, svih vitalnih funkcija pa cak i za seksualno zdravlje! Da li on spada u zavisnike od tableta? I da li ga one toliko "opiju" da ne zna sta radi i prica? Kako onda uopste radi? Ili zar da poverujem u to da treba piti toliko tableta za poboljsavanje rada organizma. Ja pijem 10 dnevno zbog srca i pritiska i razmisljam da prestanem pa kud puklo da puklo!
Buducnost. Zahvalna je sada prica o buducnosti. Jer. Realno politika vise nece biti vazna posle totalne globalizacije. Virtualni "predsednici" bice vec izabrani da nam preko velikih ekrana govore sta da radimo. Realno. A da. Sad ne postoje veliki ekrani ali mi opet radimo ono sto nam neki lik koga smo izabrali naredjuje da radimo. Ceo dan sam pod utiskom price iz "Jure" fabrike u Leskovcu gde gazda ne dozvoljava radnicima da idu  u WC nego da nose pelene i jos ih fizicki maltretira. A sada su nam vodje od "krvi imesa" sem ovaj Preletacevic. Sta ce biti kad budu oni virtualni? Kako ce nas oni muciti?
A sto se tice pilila. To nam ne gine. Nadam se samo ne u ovolim kolicinama. Mada ako i hrana i voda budu pilile -racunaj 10-20 za dorucak. 30-40 za rucak i negde izmedju 15 i 35 za veceru tu je negde oko zlatne 'stotke' koju juri Rej Kurcvajl!
Proslost. Sta da kazem. Znalo se da jedan covek rukovodi onom velikom drzavom. Izbori su bili dosadni. politika je bila dosadna. Hej kako mi nedostaju ta vremena kad uopste nismo imali potrebe da znamo sve ove silne ministre i nazovi politicare.
A jeli smo brate slaninu i beli luk, a kad sam htela da popijem neki aspirin baka mi je stavljala krastavac na glavu da izvuce glavobolju, beli luk u uvo da mi prestane bol u zubu ili uvu, paradajiz ili crni luk mi privijala na modrice i gnojne rane. Kupus na pluca da izvuce vatru i slicno! Kakve tablete!
NEMAM ZAVRSNU REC ODOH U WC NEMAM PELENE!

Нема коментара :

Постави коментар