среда, 13. април 2016.

DZENTLMEN,DOMACICA,OFICIR,BUDILNIK I RUZA

DZENTLMEN, DOMACICA, OFICIR, BUDILNIK I RUZA! POCNIMO OD TOGA STA SE PODRAZUMEVA POD TIM DA JE MUSKARAC DZENTLMEN/ PA, RECIMO TO DA JE PRAVI GOSPODIN I DA DOBRO ZNA BON-TON, PRI TOM DA JE ROMANTICAN ,DOBRO OBUCEN I DUHOVIT! DOMACICE SU NEZAPOSLENE ZENE! OFICIR I RUZA SU JEDNA OD MASTARIJA ZENA NEKADA! BUDILNIK ILI SAT ILI VREME UOPSTE SU NAJVECI NEPRIJATELJI DANASNJEG DRUSTVA!
TEHNOLOGIJA, EVOLUCIJA DRUSTVA I UBRZANJE VREMENA NEMINOVNO SU DOVELI DO PROMENA U SVIM OVIM KATEGORIJAMA! NA BOLJE ILI NA GORE ZAKLJUCITE SAMI!
Dzentlmen je nekada morao da otvara vrata od automobila, da skine sako i baci ga u baru da  je zena predje ,da primaknu i odmaknu  stolicu u restoranu, da donose cvece na svaki sastanak, da uvek nose bele kosulje i odelo  i polucindar ,bele rukavice , da obavezno "zatraze vasu ruku" od vaseg oca posle nekog vremena izlazenja sa vama, da vas prvi pozovu na ples ....Danas to izgleda sasvim drugacije. I daleko od toga da zene ne vole dzentlmene ,ali su se sada njihovi "poslovi" promenili. I to rekla bih bas na zensku inicijativu, a ne musku. Evo kako je oko 3000 ispitanih zena zamenilo dzentlmena od nekad za dzentlmena sad.
Umesto osnovnog posla po kome se prepoznavao pravi dzentlmen (otvaranje i zatvaranje vrata automobila) danasnje devojke bi dzentlmenskim cinom smatrale ako bi vam doticni gospodin napunio rezevoar vasih kola!
Umesto placanje vecere u nekom restotanu one bi vise volele da ponekad kuvate za njih u svom domu ili vasem svejedno!
Umesto sakoa bacenog u baru one bi vise volele da ih pustite da odgledaju omiljenu seriju!
Izvlacenje stolice u restoranu radje bi zamenile za bacanje djubreta recimo.
"Trazenje ruke od oca" one bi zamenile za vase dobro ponasanje kad su PMS ( i da ne bezite tada od njih naravno).
Umesto poziva za ples ( sto 90% mladih nije ni dozivelo) danaznje devojke bi volele da svoja osecanja vise pokazujete pa makar to bilo i plakanje!
Moze romanticna setnja, ali bi vise volele da se brinete   o njima  kad su  bolesne.
Umesto ukocenog poziva na sastanak vise bi volele romanticne poruke, a cvece na sastanku bi zadrzale od starijih dzentlmena!
Novo vreme nosi i nova pravila ponasanj, ali svejedno mnogo sam srecna sto nije zauvek proterena kategorija DZENTLMEN!
Kako izgleda kada se zaposleni muz zali psihologu na zenu koja ne radi?! Razgovor zapocinje recima : Moja zena ne radi . Ona je domacica. A na svako pitanje o poslovima koji se obavljaju u jednoj porodici  ljutiti muz odgovara : Pa to radi moja zena jer ona nije zaposlena, ona ne radi. Ujutru ustaje rano jer se beba budi rano. Onda sprema dorucak za decu i muza - jer ne radi! Vodi decu u skolu ide u prodavnicu, placa racune - jer ona ne radi. Kuva rucak, cisti, pere ves, pegla , cuva bebu  - jer ne radi!! Uvece posluzi muza i decu spremi za spavanje, opere sudove,  leze ali ustaje preko noci presvlaci i hrani bebu - jer ona ne mora da se odmara, ni da spava jer ujutru ne mora da ustane i ide na posao! Napominjem ,da znam o cemu se ovde radi! Rodila sam i gajila cetvoro dece  i zbog toga sedam godina nisam bila zvanicno zaposlena, ali posla je u kuci bilo i vise nego za jednu zenu!
A sada odgovor nezaposlene zene svom ljutitom zaposlenom muzu:
- ja sam majka,supruga, budilnik, kuvarica, sobarica, gospodarica, konobarica, bejbisiterka, medicinska sestra, ja sam obezbedjenje, ja sam savetnik, ja tesim ,ja nemam odmor, ja nemam slobodan dan ni kada sam bolesna, nemam ni jedan slobodan dan, radim dan i noc, sve vreme sam na dezurstvu,  ne dobijam platu ,ali cesto cujem pitanja : Ali sta ti radis ceo dan?
Kakav bi zakljucak bio? Zene i danas sanjaju Oficira sa ruzom ( film nije neki ali je Zarko Lausevic i te kako lik za mastanje), sanjaju dzentlmene i zele paznju! Nijedna tehmologija to nije mogla da izbrise ili zameni! Pa, zato muskarci ,ako kod kuce imate zaposlenu ili ne zaposlenu zenu budite dzentlmen, budite romanticni, donosite joj cvece i kad nije "osmi mart", shvatite je, pomozite joj ,a ona ce to i te kako umeti da ceni.
Ne dozvolite da vas budilnik toliko poremeti da mislite da otkucava samo vama. Otkucava i zenama koje moraju da budu sve ono malopre navedeno sto je uzasno tesko!
DZENTLMENI MORAJU DA ZIVE ZA UVEK! A I DOMACICE!

Нема коментара :

Постави коментар