недеља, 10. април 2016.

PATISPANJ SIGURICA

PATISPANJ - SIGURICA BI BIO NAZIV MOJE TRECE KNJIGE! DOBRO NISAM IZDALA NI PRETHODNE DVE POD NAZIVIMA PATISPANJ.BLOG SPOT, KAO NI BROJ DVA KNJIGU MISTERIOZNI PATISPANJ ALI KO ZNA? VREME RADI ZA MENE! ILI NE? JER NEKAKO ZADNJE DVE GODINE ZAHVALJUJUCI OVOJ TEHNOLOGIJI KOJU NAJCESCE "PROZIVAM" KAO KRIVCA  ZA GLOBALNO OTUDJENJE I PROMENE U DRUSTVU (NAROCITO MORALALNE) SAZNALA SAM VISE NEGO ZA CEO ZIVOT. PA, IAKO SAM SVESNA DA SU MNOGI TEKSTOVI NEISTINITI OPET SE U SVAKOM NADJE BAR ZRNE ILI KOCKICA ISTINE, A ONDA TO MOZE DA SE SKLAPA - ZAR NE?
Krecemo od ideje koju sam i ja imala prosle godine da je jedna od najverovatnijih teorija o postanku covecanstva - ljudi na ovoj planeti Zemlji ta, da smo "posejani" od strane vanzemaljaca. Nesto slicno rekose i u Rusiji .Dakle u subotu se u Moskvi odrzao dogadjaj pod nazivom  "Vanzemaljci su nas stvorili u labaratorijama"! U hotelu preko puta Ministarstva spoljnih poslova clanovi svajcarskih i ruskih grupa koje iskreno veruju u vanzemaljce objasnili su nacin na koji je stvorena ljudska rasa. Dakle geneticari vanzemaljske vrste pod nazivom "elohim" stvorili su  sav zivot na zemlji i zele da se vrate kuci do 2035-te godine i sa sobom donose tehnologiju napredniju od nase za 25.000 godina!  Tu su ukljuceni i roboti koji ce zameniti ljude! Zvuci potpuno uvrnuto, ali razmislite o ljudima koji su od pocetka covecanstva uvek znali o tehnologiji mnogo unapred nego ostali ljudi! A, posle onih silnih teorija zavere o tome Da li je covek bio na Mesecu i zasto ne ide opet kad je mogao pre pedest godina sa ne tako naprednom tehnologijom bas ruski piloti i ljudi iz Ministarstva su rekli da je covek zaista bio na Mesecu ali da su ga bica sa Meseca zauvek proterala odande!
Relijanski pokret je zastupljen svugde u svetu. Jednostavno sve je vise ljudi uvereno u postojanje vanzemaljaca i nase veze sa njima. Opet teorija zavera u koju su umesani ni manje ni vise nego predsednici Rusije i Amerike! Smatra se da se  upravo zbog tih veza sa vanzemaljcima na Zemlji sprovodi ovkva politika to jest da vanzemaljci vuku konce najvecih politickih i ekonomskih sila (citaj Vlada zemalja).
Pisala sam vec o Bosanskim piramidama i o arheologu Semiru Osmanagicu koji tvrdi da je posle piramida ova dzinovska kugla koju je pronasao u sumi nedaliko od Zavidovica cvrst dokaz da su u Bosni ziveli vanzemaljci. Mnogi ga osporavaju i govore da su sva ta njegova istrazivanja prevare, ali jel postoje piramide - postoje, jel postojalo vise ovakvih kugli - jeste ,ali su ih ljudi razbijali misleci da je u njima zlato medjutim u njima je veliki postotak gvozdja. Svugde u svetu postoje piramide.Zbog faraona? To je samo za Egipat mozda vezano. Zbog vanzemaljaca - da. Nas Rtanj i one tri piramide oko Arilja su takodje dokaz boravka vanzemaljaca na nasoj planeti. A same piramide je pominjao i Tesla koji je u njima otkrio one vrste energija koje mi jos ne znamo! Sta to govori?
Buducnost. Sigurna sam da ce se vrlo brzo otkriti jos vise veza izmedju vanzemaljaca i zemljana. Jer ,realno tehnologija je toliko napredovala da se informacije vise ne mogu zaustaviti! Kad su dostupne meni laiku po pitanju i vanzemaljaca i vrhunske tehnologije i ja tu sklapam neke price sta je onda ostalo za strucnjake i naucnike i one vanzemaljce poput Tesle, Da Vincija, Zil Verna i mnogo drugih!
Proslost. Sada mi je smesno kad pomislim u sta smo mi sve verovali. A s druge strane ne mogu prihvatim da se i sada isto dogadja. Jednostavno covek je tako stvoren da prihvata neku vrstu kolektivne svesti. Pa, u sta svi veruju i on veruje. Ili je to vrhunsko ispranje mozga na delu? Kako god. Jedno samo sa ovoliko mojih godina mogu da tvrdim - da je potrebna ta kolektivna svest koliko god ona vrsila kontrolu nad nasim zivotima. Jer, da je nema na Zemlji bi vladao haos. Ako mislite da su ovi ratovi, politika, bolesti ,klimatske promene - horor, onda zamislite da jos nema kontrole nad sedam milijardi ljudi i da svaki pojedinac radi bas sta hoce! E to bi bio - horor!
RELIJANSKI POKRET! KLIGONSKI JEZIK! 'RATOVI ZVEZDA' MATRIX'," LJUDI U CRNOM " I NA STOTINE FILMOVA I KNJIGA O VANZEMALJCIMA! I DA POVERUJEM DA JE SVE FIKCIJA? NECIJA  ' BUJNA MASTA"? MA NE! U SVEMU IMA ISTINE SIGURNA SAM!
I VEZE IZMEDJU NAS I VANZEMALJACA SE ODRZAVAJU HILJADAMA GODINA! I LJUDSKI ROD JE BESMRTAN ALI TO JOS NIJE SHVATIO! POSLE FIZICKE SMRTI  U OVOM SVETU NASTAVLJAMO ZIVOT U PARALELNIM SVETOVIMA ! I STA ? DA LI SE TAMO SRECEMO SA VANZEMALJCIMA? PA NARAVNO?
A DA LI ONI DOLAZI NA ZEMLJU? PA NARAVNO?
RAZMISLITE O OVOJ PRICI MISLIM AKO VAS UOPSTE ZANIMA!

Нема коментара :

Постави коментар