недеља, 4. мај 2014.

DUHOVI

DUHOVI IMAJU ZADATAK DA NAS PLASE ,SEM KASPERA ON JE DOBAR DUH.A pitanje je ustvari zasto se mi plasimo duha ?Zato sto nema telo ,sto hladnoca koju stvara oko nas siri jezu ili sto govore strasnim glasom ono sto zapravo i ne zelimo da cujemo?Pa sad svi smo imali ponekad osecaj da je jos neko sa nama u sobi(a mi smo naravno sami).Od maste naravno zavisi kako ih zamisljamo ,sto je DZoan Roling verno opisala u liku "bauka" koji se pretvara u ono cega se najvise plasite.Tako da neki pouzdani  opis ne postoji .Slazemo se u tome da je to nesto nevidljivo,maglovito i strasno.Koliko nisam verovala u sve te price o vesticama,vampirima zombijima i duhovima , a sad vec sam pisala da pouzdano znam da vestice postoje (ne onako kako ih zamisljamo kako babe sa "letecom metlom" ,crnom mackom ,siljatim sesirom i bradavicama na kukastom nosu).To su obicne zene skolovane za zvanje vestice.( opisano u postu 31.03)  Onda "zombi" .Postoji stanje coveka vestacki izazvano od strane naucnika ubrizgavanjem raznih virusa .Tada covek nije svestan svojih postupaka jer mu je mozak blokiran.A i pisala sam da mutirani virus besnila moze stvoriti ljude "zombije" (opisano u postu 09.04.).Znaci dva od cetiti sigurno postoje.Vampiri.Mnogo filmova,literature, predanja .Pa cim se o necemu toliko pise verovatno postoji razlog.Sto opet ne mora da znaci da je vampir onakav kakvim ga predstavljaju (spava u kovcegu,nocu pije krv iz vrata ostavljajuci prepoznatljivi trag svoja dva zuba,neodoljiv je i pretvara se u sis misa).Jedino ako ljudi sis misa nisu proglasili za vampira jer je potpuno tajanstven.Nemam neki dokaz da vampiri postoje ali ni cvrst razlog da ne verujem u to.Vec sam dokazala da je mnogo toga iz bajki i crtaca "ozivelo " i da postoji.I na kraju duh.To je vrlo siroki pojam .Duh se zove i ono kad treniras nesto ,pa kao imas" timski duh" sto je super za sport.Pa ono kao pricas najbolje viceve u drustvu (to jest pun si pozitivnog duha).Duh je i varijacija na temu duse jer kad neko umre telo ostaje u zemlji a dusa(duh) odu nekud.I onda ako to nekako povezemo onda je logicno da duh postoji ne kao prikaza (a mozda i to postoji) nego kao nesto sto ne vidimo ali osecamo.Duh kao prikaza javlja se recimo vernicima koji tvrde da su videli razne svece i bogove..A i u Bibliji pojavljivanje Bogova je ustvari to pojavljivanje necega  nerealnog uobliceno u mastu.Licno nisam videla duha ali imam jedan dogadjaj koji podleze pod tu kategoriju .Verovatno postoji neko realno objasnjenje medjutim ja volim iako nisam vernik nikad bila (dete komunizma) da pricam svoju verziju za koju verujem da se desila.Znaci na Bogojavljanje  19.01.1997. godine  videla sam u toku noci Belog andjela  koji mi je rekao da cu iduce godine roditi cerku.Imala sam vec troje dece  i nije mi bilo u planu (tako da otpada prica da sam cula ono sto previse zelim)Sutradan je bila nasa slava Sveti Jovan (to je slava mog svekra ) i ja sam gostima pricala sta sam cula i videla.Naravno svi su se smejali "glupostima".06.01.1998.godine rodila sam cerku na Badnje vece (onu istu koju su na Bozicno jutro hteli da ukradu.Vidite post Kradja beba.(opisano u postu 1o.03.)
U buducnosti cemo verovatno imati toliko razlicitih entiteta u nasem okruzenju da ce nam potpuno svejedno biti da li je to robot,vanzemaljac, duh,zombi,vampir,vestica,kiborg,dzedaj....
U proslosti mogu samo da kazem da sam mnogo citala bajke i da sam se svega pomenutog jako ,jako plasila.
POGLEDAJTE DOBRO LJUDE OKO SEBE.ZNATE LI STA SE ZAISTA KRIJE U NJIMA?

Нема коментара :

Постави коментар