среда, 7. мај 2014.

VANMARSOVCI I VANZEMALJCI

VANMARSOVCI I VANZEMALJCI. NASA je predstavila de-lux odelo za koloniste na Marsu , sto znaci da cemo postati Vanmarsovci.Covece to zvuci super A onda to namece logicna pitanja ako smo mi Vanmarsovci, kako onda vanzemaljci ne postoje? Mozda ih vidjamo  i ako su tako napredniji od nas da su se vec pedesetih godina proslog veka  pojavili u blizini vojne baze u Rozvelu  onda oni nikako ne mogu biti kao "mali zeleni" kakvim ih mi predstavljamo,nego lice na nas.Potpuno sam zbunjena svim onim saznanjima koja otkrivam zadnjih godina.Sve  to sto sam ja mislila da je naucna fantastika ostvaruje se pred mojim ocima .Teleportacija, hologrami, vremenska masina ,nevidljivi covek, pa to uopste vise nije fikcija .To je stvarmost .I ovo odelo koje ljudima (vanmarsovcima ) dozvoljava da u uslovima ne bas pogodnim za coveka vrlo komotno (nije kabasto kao ono pre) moze da dise,da bude zasticen od hladnoce,a kad je daleko od baze da se nahrani,napije i odbrani od nepredvidjenih susreta najsavremenijim oruzjima. I moja logika ide ovako: Mi smo svi postali od vanzemaljaca (Adam i Eva) koji su dosli Bog te pita odakle i stvorili su koloniju na Zemlji,kao sto ce biti stvorena na Marsu ili bilo gde. Bice vanmarsovci ili vanjupiterijanci ili vansartunovci. Ima logike. A ta vremenska masina koja je omogucila Da Vinciju i Tesli onakve ''pronalaske'',logicno bi bilo da su bili vanzemaljci i da su to doneli sa svoje planete. E sad kako ce Zemlja uskoro biti potpuno unistena kao i mnoge planete i ostala nebeska tela,onda prica o vremenu,beskonacnosti prostora postaje cvrst dokaz da se zivot u nekom obliku seli sa mesta na mesto da bi opstao.
BUDUCNOST. Da,ona je tu,a tek sta sve predstoji ni najbolji SF film ni knjiga ne mogu to da docaraju ovaj put je buducnost tu.
PROSLOST. E crni Darvine,ej Hriscanstvo. To sto sam ja ucila u skoli sad mi izgleda toliko smesno i neverovatno da se pitam da li su nas namerno zatupljivali do dana kad cemo postati vanmarsovci. To bi bila najveca i najdugotrajnija po sadasnjim merenjima vremena zavera koja je ikad izvedena. Mi smo ucili da je Bog stvorio coveka u Bibliji. U skoli gde je Bog proteran ucili smo da je nesto iskocilo iz Svemira,bacilo se u okean,napravilo se kao ameba,pa riba,pa vodozemac i na kraju sisar. A onda je majmun uzeo stvar u svoje ruke (veliku batinu) i rekao: ,,Ajde bre budite ljudi dosta je majmunisanja i tukao ih je dok nisu zaboravili da su majmuni''. I tako su postali ljudi. Pa su onda ljude tukli laznim informacijama dok nisu postali majmuni koji veruju u sve. I tako Darvine dodjosmo mi do vanmarsovaca.

Нема коментара :

Постави коментар