уторак, 13. мај 2014.

SRECNI LJUDI

ZASTO SU DANCI NAJSRECNIJI NAROD NA SVETU? Sigurno ne zato sto su bili organizatori Eurosonga.Imali smo i mi tu "privilegiju " ali nismo nista srecniji zbog toga.Mi smo imali Mariju Serifovic (zenu zarobljenu u "pogresnom telu").A u Kopenhagenu je jedan muskarac obucen i nasminkan kao zena  pobedio ove godine pa ne sa bas najboljom pesmom.Novinarima je rekao da je taj njegov "imidz" stvoren da bi pokazao da ljudi treba da imaju toleranciju za razlicitost.Marija nije imala samo "imidz" jer devojka peva fenomenalno  i nisam pristrasna zaista. E sad obzirom Eurosong sa velikom kolicinom "sponzorstava" podrzava bas LGBT populacija  covek sa sa pravom zapita  da li je bas u pitanju neko dokazivanje da je vazna kao pesma, a ne izvodjac ili propagiranje njihove ideje .Medjutim, ako je ipak Tomas(Koncita) rekao istinu onda i ja necu biti licemer nego cu podrzati talenat a ne izgled(mada nije stvarno neka bas pesma za pobedu). Jer i ja kroz sve postove zelim da pokazem kako je totalno bezveze to histericno dokazivanje lepote, kako se estetska hirurgija bogati na kompleksima na zalost vrlo mladih devojaka i kako se lajkuju najgluplji moguci selfi snimci.I da se vratimo na osnovnu temu. Posle mnogo razmisljanja dosla sam do zakljucka da je potpuno normalno da Danci budu najsrecniji jer zive u bajci(Kraljevini) i u mogucnosti su jer imaju veoma bogatu materijalnu podlogu da ispunjavaju sve svoje zelje i snove. I nekako  su ziveci u bajci stvorili najveci stepen tolerancije razlicitosti. Kad sve ovo uzmemo u obzir potpuno je shvatljivo sto na ulicama Konpenhagena vidimo samo srecna,nasmejana lica.
Buducnost.Ma ne bih ja vise govorila prognoze sastava stvorenja koja ce hodati na ovoj ili nekoj drugoj planeti.ali ce verovatno biti bica i sa bradom kod oba pola i sa rogovima i repovima .Ko zna?Nikako nisam spremna da prihvatim toliku kolicinu razlicitosti  jer ne znam da li ce nam to doneti bolji i;i lepsi zivot.Pa sva ta prica da za potrebe produzenja vrste nece biti potrebna oba pola ljudske vrste.A tek kad pomislim na mesanje sa ostalim stvorenjima....Pa izbor za najlepsu pesmu Galaksije.Ko ce sve tu doci, to ce biti parada likova kao iz horor filmova.
Prooslost.Zvezdin stadion,tacnije livada  pored njega ugostila je 1975-te godine Cirkus kakav danas ne postoji.A u njemu sve. Najbolji gimnasticari na trapezu,klovnovi,madjionicari,nakaze... Izmedju 2-3 sata programa mogla su se videti "cuda nevidjena" I zena sa bradom.
Uvek se izvinim svima koji ne misle kao ja jer ko sam na kraju ja da sugerisem svoje misljenje, a;i eto ipak mi mnogo znaci da ga podelim sa vama koji citate moje tekstove. Hvala.
.

Нема коментара :

Постави коментар