субота, 3. мај 2014.

100-TI PATISPANJ

JEDINICA I DVE NULE, TO JE BROJ 100.DANAS JE TAJ DAN 100-TI PATISPANJ.Broj 100 je inace izuzetan broj. I ako pogledamo bolje jeste da ima malo nula kad je novac u pitanju ali kad su godine zivota, onda je boga mi impozantan broj. Kad se tice mog pisanja, pa zadovoljna sam. ZAOKRUZILA SAM BROJ POSTOVA .Ali nastavljamo dalje zar ne? Sve vreme razmisljam sta bi bilo pametno napisati u jubilarnoj 'stotki" i onda se resim da smaram onako razmazeno,slavljenicki. Nekako mi se cini da su moja "decica" zapostavljena. Pa evo retrospektive nekih mojih omiljenih postova. Ne zamerite.Mozda vas neka tema ipak zainteresuje.
Prvi post je bio uvod u koncepciju i zvao se DOBAR DAN JA SAM PATISPANJ, U njemu je recept za patispanj i objasnjenje kako ce teci dalji tekstovi. Neka tema provucena kroz vreme.
Marija Terezija mi je posluzila kao inspiracija u mnogo tekstova  pa i u postu gde sam stavila jednakost izmedju nje bogomoljke i fejsa.
Dan mrmota i dan Novog Sada zanimljivi  su kao i rodjendanski pokloni.
Moda ,stil i ukus samo dotaknuta tema ali vrlo krisno je procitati jer se te tri stvari jako razlikuju.
Tri lica coveka je zanimljivo zato sto smo toliko podlozni uticajima sredine da zaboravljamo ko smo u stvari.
Sudar svetova i vremena i zivota i smrti.
Abortus kao neiscrpna i teska filozofska tema.
Vreme, kloniranje i genetski inzinjering
Lajkovanje lepote ili sta je sad za nas sustina lepote
Kradja beba istinita prica o najmonstrouznijoj trgovini.
Reklamiranje svega pa i sebe.
Bezvezna umiranja ko zna zasto i Darvinova nagrada za to.
Idemo na Mars moja omiljena tema otkad se stalno pise da se pravi kolonija na toj planeti.
Deca vise ne umeju da se igraju.
Selfi uzas od slikanja samog sebe samo dotaknuta tema morace jos jedan o tome.
Jajna celija je najvaznija stvar na svetu.
Pustanje Variole Vere za koju se pouzdano zna i za mnogo toga sto se kao "ne zna".
Copor i internet je toliko fenomenalno da ne mogu ni ja da poverujem da je istinito.
Zene vestice moja omiljena tema.
Ako si sad ovde kako si tamo, moje sumnje da postoji vremenska masina su ogromne.
Besnilo je najopasnija stvar koja moze da nam se desi.
Plasticna hirurgija je uzas.
Bajke i stvarnost.
Beskonacnost vremena i prostora je tema koja treba da nas bas zainteresuje.
Stampac 3D je nesto o cemu mislim najveci deo dana
OVO JE MOJ IZBOR. STO NE ZNACI DA JE DOBAR. I IZVINITE. Vec sutra ce biti 'normalan" patispanj
Mnogo bih volela da dobijem neku povratnu informaciju pa vas molim da prokomentarisete nesto ili na samom blogu ili na mom fejsbuk nalogu Misteriozni patispanj. Hvala.

Нема коментара :

Постави коментар