петак, 30. мај 2014.

HOLOGRAMSKI KONCERT

 19.o5.2014. godine Majkl DZekson je nastupao u Las Vegasu sa pesmom "Slave to the rhytm" uz svoj obavezni  mesecev ples .Bio je u crvenim pantalonama i belom sakou sa zlatnim dugmadima. Kazete umro je pre pet godina. Pa dobro. Ovo postaje planeta zombija,ali ne zombija nakaza nego zombija ulepsanih foto shopom.Znam ja da je to bio hologram , ali je jezivo .Fred Merkjuri (Kvinova legenda) sprema nastup  na turneji krajem avgusta.Hologram ili ne mene to uzasava.Krenulo se od poznatih licnosti,a sta ako i na ovako prenaseljenoj planeti krenu hologrami nasih dragih i mrskih komsija ,rodbine,kolega.Planeta zombija.Nekako mislim da ljudi kad umru(ili samo promene mesto i vreme boravka, zasluzuju mir, tu gde su otisli.Potpuno mi je nehumano prema onima koji su probali da nekako "ozale" svoje mrtve,(a kazu da vreme leci sve),a mi im onda zabadamo noz u srce pruzajuci im priliku da ih opet gledaju kao da su zivi.
Buducnost. Naravno moja cuvena recenica .Pa ona je tu. Stigla je sa svim svojim cudima. Ali ja sam danas malo dala pravo masti da se umesa u post. I evo sitiacije.Setate vi lepo po 'shoping molu" i prilazi vam pokojna prijateljica s kojom ste sopingovali toliko puta.Pruzate joj ruku koja naravno prolazi kroz nju.Ipak vi ste srecni jer ce vam pomoci pri izboru.Ali sta se desava.Njen ukus je potpuno 'zastareo".Tako da ja nikako ne bih 'ozivljavala" mrtve ni iz najbezveznijih razloga. Ne zaista.
Proslost. Znate meni su odavno umrli roditelji. Otac kad sam imala 17 godina,a majka kad sam imala 35 godina.U tim momentima bola svi kazemo onu cuvenu recenicu: Uh, samo  da ih jos jednom vidim."Da u tom tremutku nam se to cini utehom.A onda vremenom prihvatimo da se to dogodilo verovatno sa nekim razlogom i nastavljamo zivot dalje.Sto vise vremena prolazi mi smo sve sigurniji u svom konceptu zivota.Navikli smo sami da donosimo svoje odluke.Promenili smo se.I SAD KAD POMISLIM DA BI MI RODITELJI NASLI NEKE GRESKE (NARAVNO DA IH IMAM) BILO BI MI JAKO TESKO. A i naljutila bih se jer sam mnogo toga prosla sama u zivotu. Tako da idalje ostajem pri tome da se mrtvi ne ozivljavaju. Ni zbog zarade (pevaci0 ni zbog emocija(roditelji).Treba im pruziti mir. A i nama.
JAVICU VAM RASPOREDE KONCERATA  UMRLIH PEVACA CIM SAZNAM. I BOZE POMOZI DA SE NA NJIMA TO I ZAVRSI.

Нема коментара :

Постави коментар