понедељак, 9. јун 2014.

BITI KRALJ

KRALJ KAO VLADAR, KRALJ AKO SI FACA U DRUSTVU, KRALJ POPA( MUZIKA) I TAKO TO.Kraljevi kao vladari nisu u modi (a zasto u Kraljevini Danskoj zive najsrecniji ljudi na svetu?)Nema danas mnogo kraljevina, ali meni se nekako cini zbog uticaja bajki da je bolje podanicima kralja nego narodu koji ima "demokratiju". Pod navodnicima je jer mi se cini da demokratija nije bas donela slobodu coveku.Misleci da imaju prava ljudi zive u ropstvu nesredjenog drustva i drzave. U kraljevini se vrlo dobro zna "Ko kosi,a ko vodu nosi" jer narod jos nije dostigao svest da odlucuje o svom zivotu  i meni nije ugnjetavanje ako su pravila striktno odredjena. Zivot bez pravila prelazi u haos, a haos nije sloboda.Imali smo i mi kraljeve, ali kako nijedna epoha nije prosla bez ratova me mogu da sudim o uspesnosti tih kraljeva. Ako nista ostavili su nam dvorce i bajke pretocene u istoriju.Biti faca ili kako bi danas rekli biti kralj veoma je prestizno. Jer ako ti za nesto sto uradis kazu da si kralj onda si na lestvici vrednosti u drustvu sam vrh. Nimalo nije lakse postati faca nego postati kralj. Jer kralj  bi dobijao presto zasluzio to ili ne. Samo po pravima rodjenja. Tako da kraljevi nisu morali da znaju mnogo ,niti da se trude, ali ih je cekala kazna. AKO nisu bili po volji narodu, narod ih je mrzeo i ubijao. Face medjutim do 'prestola" dolaze  vrlo tesko i ne samo jednim postupkom. Dobro ne mora biti "plave krvi", ali mora biti skovan po hajduckom principu - mora biti  spreman i na strasnom mestu postojati , a kad se docepa "vrha" i dalje mora biti faca.
Buducnost. Napravili su robota koji se zove PEPPER  i koji ce se  moci kupiti od februara 2015-te godine za samo 1.900 dolara ,a moci ce  da obavlja vrlo sirok spektar poslova. Bice pre svega nezan, pa moze biti dadilja ili medicinska sestra,bice sposoban za ucenje mali kako ce znati da izrazava emocije moci ce da bude i prijatelj za zabavu. Softbanka koja proizvodi ove robote tvrdi da se na taj korak odlcila zbog toga sto stanovnistvo sve brze stari pa je na pomolu deficit radne snage. Bice to prvi roboti koji imaju srce i emocije,sto znaci da bar nece raditi u bankama. Eto nam vrlo blizu one buducnosti u kojoj ce nas zameniti roboti. I SAD SE NARAVNO PITAM KAKO CE TO 'SRCE' OD ROBOTA DA BUDE KRALJ? Tako fini i osecajan tesko da ce moci da upravlja robotima i masinama, a tek za ljude da ne pricam.Ljudima kao sto sam rekla treba bas "cvrsta ruka". Mada opet ako PEPPER sazme od svih "bivsih" kraljeva ono najbolje, sledi mu beskonacna divna vladavina.
Proslost.Zivela sam u doba, socijalizma-komunizma i sad demokratije. Zao mi je sto nisam zivela kao princeza u nekoj kraljevini. Od svih kraljeva na mene  su najveci uticaj izvrsili kralj roka i kralj popa. Elvis Prisli i Majkl Dzekson. Pa jesu obojica imali diskutabilne privatne zivote,ali ja govorim samo o muzici. O toj predivnoj muzici.I da kao svi kraljevi imali su uticaj na mnoge zivote jer slusajuci njihovu muziku uklapao bi se i  u  poseban nacin zivota(zna se kako zive rokeri recimo). I to je bilo dobro jer nas je cinilo srecnima.
SADA NEMA NI KRALJA NI PRAVOG IDOLA NI PRAVOG UPUTSTVA ZA ZIVOT. OSTAJE NAM SAMO NAS PRIJATELJ PEPPER.

Нема коментара :

Постави коментар