понедељак, 11. август 2014.

DVESTOTI BLOG

DVESTOTI BLOG. I NE ZNAM BOLJI NACIN DA GA PROSLAVIM NEGO KAO I ZA  STOTI DA NAPRAVIM RETROSPEKTIVU.Izbor je uzasno tezak jer zaista volim sve ono sto sam napisala,ali evo  nekoliko tema koje su po meni  najinteresantnije:Moram samo da napomenem da su ovo teme od 100-tog do 200- tog bloga,a da bi bilo fantasticno da ih pogledate sve.
Patriotizam mladih ljudi koji su oslobodjeni od sluzenja vojnog roka.
Prica o vanmarsovcima i vanzemaljcima. Ako se naselimo na Marsu znaci da smo van Marsovci.
Koza je najveci organ naseg tela,ali je ne cenimo dovoljno.
Kako smo ubili zlatnu ribicu?I zasto?
Kultura dlakavosti je vrlo bitna za kretanje u drustvu. Od urednosti vasih dlaka zavisi i misljenje o vama.
Dve price o narkomanima u jednom danu plus nova droga sa aromom jagode.
Kloniranje naticne celije.Covek ce moci da se regenerise kao guster.
Plasim se nestace papir iz upotrebe,a ja mnogo volim da pisem po njemu.
Od lutke do robota preko coveka.
Da li smo ponovo u matrijarhatu?.To je bio Teslin najveci strah,zbog kog se nije zenio
Turingov test je provaljen.Jer je vestacka inteligencija pobedila tim naucnika,
Zubi ce isto moci da se regenerisu, Znaci menjacemo zube kad se pokvare.
Savanti,autizam i genijalizam. Indigo i kristalna deca.
Zaustavite zemlju silazim.Sta bi se desilo da Zemlja stane?
O bajkerima i grupama uopste. Pripadnost nekome za coveka je vrlo vazna.
Vakcine ipak ne spasavaju ljude od bolesti. Naprotiv.
MENJALE SU TOK ISTORIJE.POZNATE LJUBAVNICE,POZNATIH LJUDI I NJIHOVE POZNATE ZENE
Sajt za laziranje trudnoce gde moze da se kupi sve u vezi tgrudnoce od testa do laznog stomaka.
Vanzemaljci smo ustvari mi u buducnosti .Paradoks "dede".
Burek i pita su bili nasa hrana i pre pice i hamburgera. Pa da im se vratimo?
Nije svaka macka crna ni svaki pop nije dobar.
Bumerang.Aboridzini su znali da ga koriste mi ne.
Deca su najugrozenija vrsta na planeti.
Kad poleti kondor iznad Guce.Srpski brendovi.
Voda je ziva i ocekuje od nas izvinjenje sto je zagadjujemo i zasluzuje zahvalnost.
Volela bi da procitate sve teme koje vas zanimaju,a nadam se da u dosadasnjih 200-tine mozete pronaci nesto sto vas zanima i da mi napisete neki komentar.Da ipak znam da li su moja razmisljanja dobra i da li vam se svidjaju?
Citajte moje blogove a reklamu za svaki blog mozete videti svakog dana na mom Fejsbuk profilu Misteriozni patispanj.POZDRAV!

Нема коментара :

Постави коментар