субота, 30. август 2014.

REZERVNI DELOVI I 3D STAMPAC

HAJDE OPET DA SE MALO VRATIMO NA PRICU O 'REZERVNIM DELOVIMA' I 3D STAMPACU.Decaku Minghzou (12 godina) ugradjen je prvi prsljen odstampan na 3D stampacu koji mu omogucava da ponovo okrece glavu u svim pravcima. Materijal - titanijum,,rok  -do smrti, jer nije potrebo srafiti ni cementirati .Na prsljenu su ostavljene male rupe kroz koje ce rasti kosti iz okoline, i tako postati konacna bioloska celina. 3D stampac uspesno je "odradio" i vilicu i kuk pa se nastavlja i dalja "proizvodnja". Bolje receno stampa.Uz vest da je blizu dan besmrtnosti i to mnogo blize i brze nego sto zelimo i uz ove rezevne delove sve vise shvatam onu pricu o beskrajnosti vremena i prostora.I onda sve  VISE I OTVORENIJE SE PRICA   O VANZEMALJCIMA.Te o  pronalasku butne kosti na Marsu, pa o oblacima i atmosferi na nekoj planeti ,te o seciranju istih sad skoro da nije cudo sto sam dosla do zakljucaka koje sam takodje pominjala.Citaj dalje!
Buducnost. Tako smo mi ustvari vanzemaljci u buducnosti. I vreme i prostor su beskonacni. Sto dovodi do toga da ce nestati oni " leptirici" u stomaku kad se zaljubimo, nema vise onih komplikovanih musko-zenskih odnosa ,ali nema ni seksa ni radjanja. Svakodnevno se dogadjaju "cuda" u napretku tehnologije i medicine. I tako kad postanemo besmrtni sta ce nam vise seks i radjanje  I MI CEMO ZABORAVITI JER TO VEROVATNO TAKO FUNKCIONISE -BESMRTNOST U ZAMENU ZA LJUBAV SEKS RADJANJE,SMRT.PA MI UOSTE NISMO SVESNI DA PRELAZIMO NA VISI NIVO  U IGRICI  NEBESKOG KOMPJUTERA.

Proslost. Ipak mi se svidjala ova faza zivota.Volela sam one "leptirice" u stomaku kad se zaljubim i slatke svadje i pomirenja, o radjanju da ne pricam (rodila sam cetvoro dece).Svidjale su mi se sve varijacije musko-zenskih odnosa od zavodjenja do realizacije, sve svadje, sav adrenalin od besa do kljucanja ljubomore,prevare.I na kraju krajeva svidjala mi se i smrt. Jer ako neko zivi zivot koji mu se ni u jednoj komponenti ne svidja zasto bi voleo da ga zivi beskonacno.  I da jos jedan dokaz da idemo ka fazi vanzemaljaca. Oni su nas tamo od pedesitih proslog veka "otimali" da bi proucili radjanje ,jer su se smorili od beskonacnog zivota. Nadam se da su proucili i smrt. I kako sve ide u krug daj boze da kad dodjeemo  na njihov nivo znaju za ove dva najbitnije odlike ljudskog roda zivot  i smrt. Inace....
DA LEPO  JE JOS AJNSTAJN REKAO DA NE ZELI DA LJUDSKI ROD DOZIVI  DAN KOJI MI UPRAVO DOZIVLJAVAMO. TEHNOLOGIJA NAS GAZI A MI NISMO SVESNI STA DAJEMO U ZAMENU ZA NJU.

Нема коментара :

Постави коментар