понедељак, 19. јануар 2015.

BOGOJAVLJANJE

DANAS JE BOGOJAVLJANJE! DAN ZA CUDA!DAN KADA SE NEBO OTVARA I KADA POSTOJI MOGUCNOST DA VIDIS BOGA ILI BAR SVOG ANDJELA CUVARA KAKO SE MENI DESILO!Meni je na Bogojavljanje(tacno u noci izmedju KRSTOVDANA 18-TOG JANUARA I BOGOJAVLJANJA 19-TOG JANUARA ) dosao Beli andjeo koji mi je rekao da cu uskoro ostato trudna i roditi cerku.Naravno da mi niko na nasoj Krsnoj slavi SVetom Jovanu nije verovao (a imali smo vec i troje dece).Ipak na slavi sledece godine moja cerka rodjena inace na Badnje vece (zamalo na Bozic) dokazala je da se nebo zaista otvara i da mnogi ljudi tada dobiju poruke!Neverovatan je uopste ceo ovaj mesec januar. Toliko verskih praznika i toliko "cuda" koja bi mogla de se dese ili se zaista dese. Pa i otac Tadej je kako sam pisala pre neki dan rekao je da se najteze bolesti mogu leciti ako verujes u Boga.Mozda smo se mi zaista mnogo udaljili od nase vere kao sto smo se udaljili od prirode. I DA SU NASA PRAZNOVANJA VERSKIH OBICAJA I KRSNIH SLAVA postale samo farsa. Nesto sto obelezavamo reda radi i da drugi vide. Istinsko verovanje kao da ne postoji. I STO JE TRPEZA OBILNIJA VERA JE SVE MANJA.Nekako smo dosli u fazu da drugima prikazujemo uspesnost u pripremanju slave (a dovoljan je kolac i zito),a verovanje u Boga odradimo paljenjem svece ispod ikona i nista vise. Pa ne pricaju dzaba nasi jos uvek posteni i dobri popovi. Nije sve jos unisteno uprkos potrosackom mentalitetu i bahatosti proslavljanja. Ako se potudimo jos mozemo pronaci Boga.
Buducnost. Znam verovatno nece postojati ovi verski praznici koji se provlace kroz moje bloggove uporedo sa pricom o novim tehnologijama i ispitivanjem Svemira. Nekako ce se desiti drugacije racunanje vremena,drugaciji nacin stvaranja ljudske vrste i nekako ce nestati i prica o Bogu. Steta. Jer sa ove tacke gledista potpuno mi je fantasticno verovanje u Boga a ne u masine i kompjutere!
Proslost. Pokusavali su tokom nase istorije danam uzmu VERU U BOGA! JESU! I kaznjavali su ljude koji su slavili slavu,isli u crkvu. Ali cudo se desilo!. Ljudi nikada nisu prestali da veruju i slavu su cuvali na ponos svom Bogu.Zato smo se valjda i ukacili na UNESKOVU listu nematerijalne bastine. Kako god Bog je uvek bio uz nas i u nama.To je jedna od retkih tekovina ove civilizacije koja se odrzala usprkos svemu.
ZATO NA OVAJ DAN JAVLJANJA BOGA ZELIM OPET DA LJUDI SHVATE DA DOKLE GOD POSTOJI OVA CIVILIZACIJA TREBA VEROVATI U BOGA (DATI SVIM LJUDIMA PRAVO DA CERUJU U SVOG BOGA) I DA TA VERA BUDE ISKRENA OD SVEG SRCA JER JEDINO ONDA JE PRAVA I CINI CUDA!

Нема коментара :

Постави коментар