уторак, 20. јануар 2015.

TRECI PONEDELJAK U JANUARU

MA NIJE PROBLEM OVAJ TRECI PONEDELJAK U JANUARU PROBLEM JE REALNO 21-VI JANUAR!Kao faktore koji uticu da se bas tada osecamo depresivno uzeti su motivacija, vremenski uslovi,manjak kretanja.Ja bih dodala i visak jela.Ako krenemo od pocetka januara preko slava i proslava realno da se do 20-tog u mesecu potpuno smorimo. I ako smo mi organizatori proslava i ako smo samo isli na proslave konzumirali smo previse i jela i pica. A,onda je posle Svetog Jovana dosao-DAN POSLE.I tako za mene to nije bio 19-ti januar(ponedeljak),nego ce realno biti sreda kad pomenuta slava prodje. Napolu tmurno(pada kisica umesto "jovanskog mraza),sve je sivo umesto blistavo belo.Novcanik odavno prazan, a stomacic nece u pantalone.Pa,sta drugo da radis nego da se bacis u depresiju. Prvi februar je najdalje nego ikada,a nekako ti se ni ne izlazi u setnju. Pa ja cu to resiti ovako!. Do kraja januara prinudna dijeta,oni planovi koje sam zapisala 31-vog decembra prebacila sam na 21-vi januar i sve ce biti OK.Kad razbistrim um i ocistim otrganizam oticice i depresija i ovaj mesec sa najvise proslava definitivno.A,MOZDA DA VAS JOS VISE UBACIM U BEDAK ! U MESECU JANUARU  POGINULI SU  ili  UMRLI NASI NAJVECI JUNACI.Na Bogojavljanje i Jovandanj : Zivojin Misic,Petar Bojovic,Pavle Jurisic Sturm.A Mesec  kao planeta kad je video kako ljudi pate zbog meseca januara resio je da se od Zemlje udalji  jos 3cm. Kako je krenuo pobeci ce skroz od nas.A mozda je ljubomoran i na to smo stupili u "intimne odnose" sa Marsom.Bilo kako bilo samo nam fali da nam MESEC "POBEGNE" Sta ce nam onda osvetljavati planetu nocu?
Buducnost, Depresija je bolest buducnosti mada nas i sada itekako savladava. Nacin zivota koji smo ubrzali do maksimuma tera nas na stres,a on neminovno dovodi do depresije cim zastanemo. I tako ja ne verujem da ce samo treci ponedeljak januara terati ljude na samoubistvo vec ce se zelja za samounistenjem prosiriti na veci vremenski period.Ne mogu da kazem godinu jer ce se promeniti i racunanje vremena sto sce dodatno ubrzati ljude i svaki predah ce biti momenat kad covek nece moci da izzdrzi pritisak.
Proslost, Ne znam za ostale,ali meni je januar uvek bio posebno fascinantan. I kad su mi drugi spremali proslave i kad ja to sada cinim za druge. I nema se para.To je uvek bilo tako jer je jedna plata a proslava mnogo. I jelo se i pilo nekad i vise nego sad. Pa opet, meni je to sve super! I ja samo u tom periodu nisam depresivna jer sam srecna kad se moja porodica nadje na okupu i svi zajedno provedemo divno vreme. Sve ostale mesece koristim da budem depresivna. Od 21-og januara pa do 19-og decembra. Sve brige oko novca,zdravlja,posla,dece,partnera dozivljavam pod velikim stresom,ali kako znam za zackoljicu uopste se ne zaustavljam jer znam da je predah opasan. I cekam pocetak slavai proslava da se malo opustim i predahnem!!!

Нема коментара :

Постави коментар