субота, 7. март 2015.

UKUS PILETINE?

AKO TREBA DA STAVIS ZACIN( sa ukusumo piletine) DA BI ZNAO STA JEDES ONDA TO ZNACI DA BEZ TOGA RECIMO NE MOZES DA PREPOZNAS DA JEDES PILETINU!Nista bolje nije ni sa konzumiranjem,ostalih vrsta mesa ili voca i povrca u.koje  ubrizgavaju EritrozinB  da bi ono izgledalo  sveze.Sve je puno  aditiva E 127 i ostalih koji su svrstani u nekoliko kategorija prema upotrebi i prema stetnosti( hm,koliko su istinite zelene i crvene oznake  koje oznacavaju da li  taj aditiv  sme da se nadje u ishrani ili ne).Necu sad da vas davim tim grupama ali recimo da ne postoji nesto sto upotrebljavamo da u sebi nema aditiva,od hleba i hrane,do bonbona i cokolada,sokova,sladoleda..Sto se pak tice voca i povrca koje bi bilo zaista zdravo  i puno prirodnih vitamina i secera da se proizvodjaci pridrzavaju striktnih uputstava. Pesticidi jesu neophodni da bi plod ostao sacuvan od bolesti i stetocina ali njegovo ranije branje  direktno utice na kolicinu pesticida koji su dozvoljeni  jer ostaju u plodu. I  tek kad prodje obavezan rok pesticidi se gube i ljudi mogu da slobodno jedu svoje omiljeno voce ili povrce. Medjutim,ta trka za zaradom cini ljude monstrumima koji beru plodove ranije,.pilice hrane  GMO sojom.Kakav ukus ima pile?To vise niko pouzdano ne zna.Ja jos pomalo pamtim piletinu,virsle i jagode onako kako su nekad imale ukus.Moja deca  na zalost nisu imala tu srecu.Moje unucici ce jesti ko zna mozda jos nesto gore. Onda mi se realno namece utisak da smo mi ljudska rasa ustvari "probaci hrane", da se na nama vrse testovi od toga sta jedemo i pijemo zavisi recimo opstanak neke druge civilizacije?! I ceo ovaj uvod je zbog BESMRTNOG DISKA KOJI KRUZI SVEMIROM I NA KOME SU ZABELEZENE DNK VRLO BITNIH LJUDI ZA OPSTANAK LJUDSKE VRSTE KOJI MOGU U BUDUCNOSTI BITI LAKO KLONIRANI!
 Buducnost. Moje vidjenje scenarija bi bilo ovako. Kad se testovima na ljudskoj vrsti potvrdi recept za zivot na Zemlji (ono kako se radjamo,kako se hranimo,sta nas ubija) vise im necemo biti potrebni i nestacemo oni vec znaju kako.I doci ce da zive ovde - ko god ONI bili. Odakle mi takva ideja. Pa logicno ako mi spremamo kolonizaciju Marsa i sledecih sedam godina drzimo ljude u simuliranim uslovima koji su na Marsu i hranimo ih samo GMO hranom) sto to ne bi neka bica iz Svemira isto radila?! Jos zaista mislim da mi  i nismo neka ekstra inteligentna civilizacija iako smo zadnjih 40-tak godina fascinantno brzo uznapredovali.Mozda bas uz pomoc vanzemaljaca kojima se smucilo nase sporo ucenje!A onda ako nam ipak ostave mogucnost da zivimo ovde - zivece se po njihovim uslovima.Mozda ono sto mi sad vidimo kao dobro i nije jer to nece biti dobro kad ONI dodju!
Proslost. Pre svega mislim da ce nestati sva ona divna priroda kroz vekove opevana u pesmama,naslikana na pejsazima,utkana u price u knjigama.O takvoj prirodi govorim koja je postojala pre ove uzasne industrijalizacije,urbanizacije i prenaseljenosti. O netaknutoj prirodi koja je nestala svugde gde je covek uspeo da stigne.Pricam o zdravoj hrani,zdravom vazduhu i vodi! A opet se pitam da sve ovo sto mi radimo planeti nije deo nekog  plana znate vec koga BICA IZ SVEMIRA!

Нема коментара :

Постави коментар