петак, 6. март 2015.

SMRT I COVEK

ZASTO SE LJUDI TAKO GRCEVITO BORE ZA ZIVOT,A OVAMO GA PLJUJU I GOVORE KAKO ZELE DA SE UBIJU?!SKORO SAM CULA UZDAH UMIRUCE ZENE O TOME KAKO NIJE ZASLUZILA DA TAKO UMRE! I onda naravno krece moje razmisljanje o tome da li je neko zasluzio da umre na ovaj ili onaj nacin.I da li je potrebna zasluga da umres na nacin koji zelis? I da li te u onom drugom zivotu ceka raj ili pakao zbog tvog nacina zivota?A onda mi samo iskrsnu slike dece ubijene u ratovima,dece umrle od najtezih bolesti,dece umrle od gladi - da li su oni krivi i da li su oni prouzrokovali nacin na koji ce umreti.Gde ce njihove jadne duse a gde duse onih koji su krivi za smrt tolike dece? Ne znam. Jednostavno mi se namece da je jedina pravedna smrt od starosti i smrt onog monstruma koji je ubio drugo ljudsko bice ili povredio dete na BILO KOJI NACIN ! Sve ostale smrti su NEPRAVEDNE! I od bolesti,i od saobracajnih nesreca i ostalih nesreca i ubistava i ratova. Smrt ipak obavlja svoj posao i ne pita za pravednost tog postupka. I ne vidim bas utehu u recima CUDNI SU PUTEVI GOSPODNJI! NEKA SAD SE ODMORIO! SUDBINA STA CES!Nista ne moze da utesi majke koje su izgubile decu zbog sudbine ili Bozijeg iskusenja. A onda mi na pamet padnu silni ljudi koji su ipak skupili hrabrost i okoncali svoj zivot onda kada su hteli!Da li su oni spoznali tu vecnu tajnu rodjenja-zivota-smrti?!Da li su oni postupili pravilno? Da li je bolje umreti kad si TI ZATO SPREMAN?Zato me cudi sto i zakon o eutanaziji (ubistvom iz milosrdja) ne nalazi odjek u umovima ljudi koji donose zakone! Jer kad su i deca u BELGIJI zamolili da ih ubiju da ne trpe tolike muke zakon ih je samo uzeo u razmatranje,ali nije ih uzeo za OZBILJNO! A to jeste ozbiljno i to mnogo ozbiljno.Isto to mi je rekla ona jadna umiruca zena:STO MI NE DAS NESTO DA UMREM BRZO ,BEZ OVIH BOLOVA,KAO COVEK!
BUDUCNOST.Produzice se ljudski vek,otvorice se ljudski um.Doc ice vreme kad ce ljudi ziveti dostojanstveno do momenta kada ce se iskljuciti iz zivota.HVALA BOGU!
Proslost. Svo ovo vreme dok pisem nosim utisak jedne smrti koja je verovatno bila ne zasluzena.Ili jeste ako gledamo politicku scenu i njenu prljavu igru.Ali jedna prva dama Jugoslavije kojoj su ruku ljubili i predsednici i kraljevi umrla je sama,gladna,sa de kubitnim ranama u sopstvenom izmetu! Da li je zasluzila? Ko zna? Ili moja bliska rodjaka od 33 godine i tek rodjenim sinom koja je umrla od raka dojke?! Moj dragi komsija koji se obesio u supi kad mu je 17-to godisnji sin poginuo u saobracajki?!Da ne nabrajam vise jer i meni su davno umrli i otac i majka i brat i svi iz uze porodice .Ostaje samo ono pitanje da li su svi oni zasluzili da umru i da li umrli na nacin koji su zeleli.Za ove o kojima sam poslednje pisala sigurna sam da nisu.Ali ....
SMRT I PRAVEDNA I NEPRAVEDNA NIKAKO NIJE ONA KAKVU SMO ZELELI ZA SEBE (OSIM SAMOUBISTVA).STO NIKAKO NE PODRZAVAM JER TREBA SE BORITI1 TAKVA SU PRAVILA IGRE I MORAJU SE POSTOVATI1

Нема коментара :

Постави коментар