уторак, 31. март 2015.

VIDEO SAM GA

MISLIM DA SAM VIDEO CICA MACU KAZE PTICICA U CRTACU!  I JESTE MACA JE TU! COVEK KOJI JE RADIO 35 GODINA U NASI TVRDI DA JE VIDEO VANZEMALJCA VISOKOG 3 METRA I KAZU MU DA JE LUD! I nije jedini koji je izasao sa pricom o vanzemaljcima za koje tvrdi da su odavno medju nama. Meni je paznju privukla jedna cinjenica u njegovoj prici. Visina vanzemaljca - 3m.Zar toliki kostur nije nadjen (pisala sam vec o tome)? Zar oni ljudi koji su ziveli na Atlantidi nisu bili te visine, i Sumeri imaju bas tu velicinu kako ih oni nazivaju Bogova.Suvise je neverovatno da su to slucajnosti. Kao i Stounhendz  u Kini sada otkriven! Sve to veoma zbunjuje jer kako su tek sada bespilotnim letilicama snimili te stene poredjane u krug? Procenjuju ih na starost od 4500 godina. A ja cak mislim da su ih Kinezi odstampali kao i onaj grad indetican gradu u Italiji.I UOSTE POTPUNO SAM FASCINIRANA KINEZIMA I NIJE CUDO STO IH IMA MILIJARDU I  TRISTA MILIONA NEGO JE CUDO KAKO ONI NE VLADAJU SVETOM? Sve sto citam zadnjih godina ide u prilog Sumerima i Kinezima.Oni su znali sve ono sto mi danas dobijamo kao informacije,a ne zelimo da prihvatimo.Otprilike bih ja to laicki povezala.I jedni i drugi su bili u kontaktu sa vanzemaljcima(Amere i Ruse namerno izostavljam jer njima je bitnija politika). I videli su vanzemaljce i  uspostavili su kontakt. Sumeri su u jednom delu vecnosti bili vrhunska civilizacija kao sto su sada Kinezi. A svi mi ostali samo smo posetioci ove planete koji naziremo zrnca istine i bavimo se glupostima unistavajuci svoje zivote zbog bezveznih materijalnih dobara. I tako su nam vekovima ispirali mozak i uveravali nas u ono sto su hteli da verujemo. Pocev od dinosaurusa koje su navodno ubile erupcije vulkana,pa preko neandertalaca i verovanja da su ljudi jako razliciti (mislim na rase),a da ne kazem da ljudski geni vise lice na vinovu lozu nego sto su RECIMO AFRIKANCI DRUGACIJI OD EVROPLJANA, i nisu prvi ljudi nastali u Africi i jos bezbroj stvari koje nisu tacne,a mi ih ucimo u skoli...
Buducnost. Srecom doci ce vreme kada necemo biti potrasacko drustvo. Doci ce vreme suzivota sa Vanzemaljcima, Sumerima i Kinezima i onda cemo i mi biti mudri kao oni. Znacemo sta je svrha ljudskog zivota. Verovacemo i u Sunce i u Boga i necemo zivot traciti na trku za bogatstvom u materijalnom smislu nego cemo juriti za mudrostima drevnih civilizacija. I tako ce protok vremena uvek biti u jednom istom cilju -
da civilizacija koja je mudra ostavi najveci trag na Zemlji.Nadam se da vise nikada nece doci ovakva vremena u kome su ljudi potpuno glupi i zaslepljeni novcem kao jedinim merilom vrednosti.
Proslost..Tu samo mogu da kazem da su oni pomenuti Ameri i Rusi zarad politickig glupih igara stvarali i jos stvaraju teorije zavere o poreklu coveka i njegovih mogucnosti. Jer covek nije ono sto oni hoce da nas uvere. Covek je na zalost u ovoj civilizaciji samo vestacka tvorevina necega sto oni vise inteligencije koriste za svoje potrebe. I mi radimo ono sto su nam oni odredili. Ne znam zasto ce im ovaj rijaliti program,ali mozda i oni hoce da se zabave gledajuci kako se grcimo i mucimo da se sto vise komjuterizujemo i sto vise zaradjujemo.Verovatno ih to izuzetno zabavlja. A kako drugacije.
NA KRAJU BIH REKLA DA NISMO MI KRIVI STO SMO UPALI U OVAJ VREMENSKI MOMENAT,ALI SMO MOZDA KRIVI STO NIKAKO NE PRIZNAJEMO MUDROST,SUMERA,KINEZA I VANZEMALJACA NEGO SAMO PRIZNAJEMO 'MUDROST' AMERA I RUSA!

Нема коментара :

Постави коментар