среда, 8. јул 2015.

DRUGA CIVILIZACIJA

CVRSTI DOKAZI DA JE NA NASOJ PLANETI ZIVELA DRUGA CIVILIZACIJA! NASA USKORO NESTAJE - I TREBA! I NA SVE TO TAJ KOMUNIZAM! KINA I RUSIJA SE UJEDINJUJU IDA LI NEKO MOZE BITI JACI OD NJIH?Postoje mape recimo Antartika kada nije bio "okovan" ledom ! Nadjeni su vanzemaljski brodovi u Atlanskom okeanu, valjda je Atlantidjanima nestalo goriva kad su posli kuci!I nekako su valjda vise resili da nam otkriju toliko toga u momentu kad treba da nestanemo. Logicno. Pa sve vreme su dokazi tu,ali ih mi nismo hteli videti i prihvatiti. Jer razmislite realno kako su pravljene mape pre nove ere? Mi smo jedva preciznije mape pravili posle 1500-te kada je "otkrivena" Amerika, a tek 1820-te su krenule bas ove mape koje sada znamo! Ko je onda pravio one pre?I kazem taj kominizam kako su mene bar ucili postojao je u prvobitnoj zajednici! Secate se toga? Svi su ziveli u pecinama,imali isto krzneno odelo i jeli mamute! SVI ISTO! Onda su probali u XX veku ( uh to nase pogresno racunanje vremena) ,da to vrate nekako. Ali stvari su vec odavno izmakle kontroli pa nije cela planeta to prihvatila/ Ameri su i dalje forsirali kapitalizam i nazovi demokratiju. Rusija ona velika nekadasnja i Kina ,pa i Titova Jugoslavija bar su neko vreme omogucili ljudima da ako i ne zive bas svi isto ,svi zive DOSTOJANSTVENO! ONDA JE TAJ BESMISLENI DUH  DEMOKRATIJE  KRENUO DA RUSI KOMUNIZAM I DELI ZEMLJE NA PARCICE! Kina je ostala jedina normalna i ona Severna Koreja. Ruska federacija je ukapirala da je  demokratija propast. i mi smo ukapirali! Ali kasno! Zapad nas je "zaposeo"! Tako da ostaje samo nada da ce Rusija i Kina koje su skapirale sta se dogadja ( mi naravno nismo pa srljamo u NEPOSTOJECU EVROPSKU ZAJEDNICU) probati da ocuvaju civilizaciju jos neko vreme! KAKVA MOC JE U NJIMA ! Brojnost i istinski steah ostatka od beskompromisnog Putina.
Buducnost.Kazem vam ja lepo vec odavno! Doci se to vreme kad ce svi oni koji zive na ovoj planeti biti isti! Da li ce se to zvati komunizam ne znam! Ali je za moje shvatanje ekstremno dobro da svi budu isti! Mada i dalje znam da ce to izazvati najgoru bolest ljudskog roda DOSADU ,kakvo je sad stanje i to je bolje nego ovolike razlike!
Proslost. Ma necu stalno da pricam kako je bilo bolje ziveti sa saznanjm da imas posao,redovnu platu i zivot bez stresa! Oni koji imaju 50-tak godina znaju kako je to DOBRO!  Nove generacije ne znaju i mnogo mi je zao zbog toga! Politika je kriva za sve! Kao i pohlepa! I bacanje moralnih vrednosti niz zagadjene reke! Potrasko drustvo i potpuno izvitoperena sadasnjos ovoj generaciji napravila je konfuziju. Razumem ja to da niko ne zeli  da bude van trenda i da svi moraju da se uklope u ovo drustvo zeleli to ili ne! Ali to nije u redu! To je totalno nasilje nad ovom jadnom decom koja iz Srbije beze u boli zivot ,a di je on zaista bolji tamo negde u belom svetu (osim materijalne strane) ko zna?
TAKO NARODE NISMO MI PRVA CIVILIZACIJA KOJA ZIVI NA OVOJ PLANETI,A NECEMO BITI NI POSLEDNJA! I ZATO DZABE PRICE O TOJ KOLONIZACIJI MARSA (SLACE I BAKTERIJE I KO ZNA STA SVE DA PRIPREME DOLAZAK LJUDSKE VRSTE) ! DZABE ! OVA CIVILIZACIJA DEFINITIVNO NESTAJE ,A STIZE NEKA NOVA - MOZDA CAK I BOLJA ! TOME SE ISKRENO NADAM I RADUJEM!


Нема коментара :

Постави коментар