недеља, 5. јул 2015.

ZENE SU NAJVECA MISTERIJA

ZENE SU NAJVECA MISTERIJA! U SVAKOM SMISLU RECI! NI ZENE NE ZNAJU ZASTO SU BAS TO,A TEK MUSKARCI! MUSKARCI SU UVEK IMALI ONAJ SVOJ INFERIORNI STAV! ZENA MORA DA MI SE POKORAVA ! JA SAM TAJ KOJI SAM PAMETAN,KOJI SAM MOCAN! KADA BI NEKA ZENA BILA DRUGACIJA PROGLASAVANA BI BOLESNOM ILI U SREDNJEM VEKU VESTICOM. I to samo zato sto zena stvara cudo zivota. Ta materica je postala simbol zla,simbol zveri. Doktori (citaj muskarci) su zenama koje su mislile svojom glavom dijagnostikovali " lutajucu matricu" ili zver u zveri! Lecenje je podrazumevalo ucestale trudnoce da bi materica imala cime da se bavi ,a ne da iz dosade seta po telu i utice na zenino raspolezenje, razmisljanje i zdravlje. Histerija vuce korene upravo iz takvog nacina razmisljanja.A zamislite da je lek za histeriju bio trljanje zenine vagine do orgazma! ETO I KORENI VIBRATORA.  Kad su muskarci pomislili da su uspeli opet da nadvladaju zenama ,opterecujuci ih seksom ili trudnocom jer su mislili da je to koren svog zla,zene su opet postale problem jer su i dalje razmisljanje. E ,tu sad idi najsuroviji deo posle spaljivanja vestica. Lobotomija! Navodno ako se zena ponasa "cudno" po kriterijumima muskarca onda se za njih obicnom hirurskom intervencijom mozga "ubiju" ti receptori za razmisljanje i dobija se "normalna" (citaj poslusna zena). Jos vise me je pogodio podatak da se to nastavilo i tokom XX veka ,te da je cak oko 50.000 zena odvedeno na lobotomiju tokom pedesetih godina!Onda sta raditi sa danasnjim zenama koje razmisljaju,sposobnije su od muskaraca, rade na zahtevnim radnim mestima,radjaju decu, odrzavaju domacinstvo,brinu o muskarcima! Zasto ih sad muzevi ne vode na lobotomiju i lece im zver u zveri (citaj histeriju - koja u prevodu bukvalno znaci "lutajuca materica") Sad im odgovara da su zene nadnajmocnija vrsta! Ljubomorni su i dalje ,ali sada to vesto prikrivaju! I ponasaju se onako kako zene zele. Neke jos pustaju svog muskarca da zivi u iluziji da je on taj koji je mocan,a neke jasno stavljaju do znanja da su one "glavne".
Buducnost. Sve dokle bude postojala ova vrsta razmnozavanja zene ce biti superiornije. Dug je bio put dok one to nisu shvatile. Sada jesu i to je dobro. Nisam sigurna bas kako se Sara O' Konor uklapa u moju pricu,ali opet ona moja sumnja da filmovi fikcije ustvari predstavljaju realne dogadjaje u buducnosti. Vest novinarke koja se od Sare Konor iz "Terminatora" razlikuje samo po tome sto ima  O (Sara Konor) vec danima raspamecuje! Elem ,Sara se usudila da pise o dogadjaju iz Folksvagenove fabrike gde je robot ubio coveka! Ako je istina da doticna novinarka nije gledala film i ako se ne znam sta umesalo da joj ime bude kao iz tog filma onda se vracamo na pricu da mozda postoji ta zver u zveri i da muskarci realno  trebaju  da imaju   taj strah  od zena. Na Tviteru su uz niz reci podrske novinarke izrecene i reci iz filma da cuva Dzoa (sina). Pa da! Ako ukinu radjanje kao nacin razmnozavanja roboti ce ubijati ljude,pa su zene dobile novi zadatak da sacuvaju ljudsku vrstu i to ne fiktivno vec totalno realno!
Proslost. Da, to je bilo to. Zene su sputavane od rodjenja. Dok su male pricano im je da moraju da slusaju muskarce pa bio to otac ili brat ,kasnije muz!  U braku su bile zaduzene jedino za radjanje i vodjenje domacinstva. Kao babe cuvale su unucice i dalje vodile domacinstvo! Ne znam! Kada uporedim sebe i moju baku i mamu koje su isto bile zaposlene ipak mi se cini da je vreme onda sporije teklo i da su imale vremena za sve. A tek kad uporedim mame i bake mnogih mojih drugarica koje nisu bile zaposlene prosto sam ljubomorna koliko im je zivot bio opusten. Sadasnja zena radi nedeljno oko 60 sati kucnih poslova, plus posao kojim zaradjuje za porodicu! Pa da nisu "zveri" lavice ,kraljice, da li bi mogle sve to da izdrze. Ide ovih dana neka reklama od koje mi dodje da vristim. Uzmite neki proizvod (ne mogu da se setim kako se zove ali sluzi za smirenje kao bensedin) i opet cete moci da obavljate 100 i jedan posao dnevno ,a necete biti pod stresom! Meni to lici na lobotomiju XXI veka!
KAKO GOD! SHVATALE MI SAME SEBE ILI NE, PLASILI NAS SE MUSKARCI ILI NE MI SMO MISTERIOZNE,MOCNE I IMAMO VELIKE ZADATKE DOK POSTOJI LJUDSKA VRSTA! I NA TOM PUTU BORBA NECE BITI LAKA ! I DZABE SU MUSKARCI STVORILI I ROBOTE KOJI CE NAS UBIJATI MI ZENE SMO JACE ! STO JE ROBOT PRVO UBIO MUSKARCA KOJI GA JE STVORIO?

Нема коментара :

Постави коментар