петак, 17. јул 2015.

DANAS JE GORE NEGO JUCE

NE BRINITE,DANAS JE GORE NEGO JUCE,ALI  JE BOLJE NEGO SUTRA! DOBRO RECENO A I MOZE DA SE PRIMENI NA MNOGO TOGA! HAJDE JA CU SAMO O PAKLENIM VRUCINAMA I O TESTU KOJU JE PROSAO NAJNOVIJI HUMANOIDNI ROBOT!
Ovo leto je donelo najvece vrucine koje ja pamtim A metereolozi kazu da je tako sirom planete (sem u Australiji gde pada sneg!) Meni nije dobro cim cujem ujutru da je na snazi  crveni  metero alarm. To je otprilike oko 40 stepeni u hladu i oko 60 na suncu. I trajace u Srbiji citavih 10-tak dana.I snalazimo se ! Sta drugo1 Deca i mladi idu na Adu, na bazene, mi stariji obilazimo kupatilo i kvasimo se i nalivamo vodom. Nocu smo "oziveli" druzenje u basti jer sedeti pored kompjutera i TV-a je igranje sa zivotom. Sedimo tako do 5-6 ujutru pa nabrzinu da odspavamo do 8-9 sati(ko ne mora na posao). Prezivecemo nadam se. Ali ,sad se tu postavlja pitanje izlaganje suncu nase dece! Ne mozes da im zabranis da idu i spas potraze u brckanju i druzenju. Pa da se ne lazemo ,svi to volimo. I zato i kazem ,ja sad da nisam bolesna vec bih jutros u 6 sati  bila na Adi. Medjutim, ova temperatura sigurno nije dobra ni za kozu, ni za opste stanje organizma. Kineskinje su napravile BUM! Na plazu ne idu bez bikinija za lice! A umesto bikinija za telo nose nesto kao ronilacko odelo! I zvuci i izgleda sasavo! Ali da su zasticene ,zasticene su potpuno. Da li im je vise ili manje vruce nego polugolim devojkama na Adi ne znam,ali se za ove nase iskreno plasim!
I dok tako u hladovini razmisljam o zivotu padose mi na pamet Ajnstajnovi saveti! Vrlo mudri ,ali koje ljudski rod nije poslusao. Pratite svoju radoznalost! Istrajnost je neprocenjiva!Fokusirajte se na sadasnjost!Masta je mocna! SLOBODNO GRESITE! (OVO SU POSLUSALI).Znanje dolazi sa iskustvom!Naucite pravila igre!
Buducnost .Roboticari su nedavno izvrsili test samosvesti na robotu. Test se do sad obavljao samo na ljudima. Ukratko test je prica o tri kralja koji treba nosenjenjem plavog ili belog sesira da odrede koji je na njihovoj glavi. Pri tom ne smeju da vide svoj sesir niti da pricaju izmedju sebe! Robotima je jos receno (dvojici njih od trojice)  da su dobili pilule i da ne mogu da progovore pre nego sto svi budu upitani za resenje.Sva trojica nisu znala resenje,ali kada je jedan od njih proizveo zvuk i rekao Ne znam, odjednom je promenio misljenje i rekao Sada znam odgovor!Da li bi trebali vec sada da pocnemo da panicimo? Jer svest je nesto sto samo ljudi poseduju a samosvest je odraz najinteligentnijih ljudi! Pa, ja bih rekla da treba dobro da se uspanicimo jer smo se malo zaigrali mastom ,a pritom smo mnogo gresili! Sto se tice ekstremnih klimatskih uslova,vidim da cemo svi ulicama ici kao muslimanske zene po gradu ili kineskinje po plazi!
Proslost.Ma bilo je vrucina,ali su se podnosile fantasticno. I suncanje je donosilo opekotine ali ne i ove rane i miris pecenog mesa! I moze sad meni neko da prica, da sam bila mladja pa mi je zato bilo lakse da podnosim vrucinu. Pa moja deca su mladja ali jako tesko podnose ovu vrucinu! I zaista mogu da nam pricaju sta god hoce ne moze da se porede prosla leta i ovo!
Roboti su poceli da se proizvode odavno i sve bi bilo u redu da su ostali u rangu masina koje nam koriste. Ali zaista ponavljam stalno isto, medjutim nemam bolji izraz nego ZAIGRALI SE NAUCNICI PA NAS UBISE KLIMOM DOK NE STASAJU SAMOSVESNI ROBOTI!
I ZATO NE BRINITE,DANAS JESTE GORE NEGO JUCE,ALI JE MNOGO BOLJE NEGO STO CE BITI SUTRA!

Нема коментара :

Постави коментар