петак, 10. јул 2015.

SVE MOZE DA SE KUPI

DOBRO SVE MOZE DA SE KUPI! DA SE NE LAZEMO! I LJUBAV I DUSA I MORAL SVE JE PRESLO U ROBU ( RIJALITI  PROGRAMI SU ZIVI DOKAZ)! ALI NECU SAD O TIM STVARIMA! SVE VIDITE I NEMA POTREBE UOPSTE O TOME PRICATI. ALI DANAS BI JA O DVE VEOMA VAZNE KUPOVINE! JEDNA JE VAZNA ZA BEOGRADJANE,A JEDNA MOZDA VAZNA ZA SVE SRBE! Znaci prvog aprila sam imala pogresnu informaciju, jer ipak je prvi april dan sale. Mada,prica o Studiju B nikako nije za salu. Mislila sam da je prodat na svoj rodjendan. I rastuzila sam se jako. Kao rodjena Beogradjanka zaista mi je tesko da gledam da radio i TV Studio B treba da predje u ruke nekih stranaca. To je kao da prodajemo dusu Beograda!Sta niste se budili uz Duska Radovica i Dobro jutro Beograde? Niste na TV-u gledali Beogradsku hroniku uzivo uz Djoku Vjesticu! Pa moja mama nikad nije htela ni da cuje o necemu sto ja pricam jer ako je Djoka Vjestica rekao to je istina,a ja pojma nemam. Izvestaji iz 1991-ve godine o demonstracijama u Beogradu jedino su bili istiniti na Studiju B. Da ne pricam o 1999-toj godini gde nas je Avram Izrael tesio i upozoravao svih 78  dana besmislenog bombardovanja. O Ivoni i nocnom programu da ne pricam,kao ni o jutarnjem programu koji je svaki dan Beogradjanima donosio informacije o svim desavanjima u gradu! To nekome smeta ocigledno! Zasto da Beogradjani budu obavesteni? U zemlji u kojoj od oko 7 miliona stanovnika (pojma nemam da li je to sa Kosovom ili bez) ,2 miliona stanovnika zivi u Beogradu ,koliko je realno da taj Beograd nema svoj Studio B!I tako ljudi Beogradjani su krenuli u akciju spasavanja omiljenog kanala. Sa licnom kartom i 1000 dinara mozete postati clan zadruge za spas Studija B i naravno akcionar! Pa da vidimo koliko Beogradjani vole Beograd! Ne smem ni da izgovorim ali se plasim one price o dodjosima jer pravih Beogradjana sigurno nema 2 miliona! Kamo srece da ima jer tad bi nas dragi Studio B bio spasen! Ovako se plasi sta ce biti! I uzdam se u to da cemo spasti dusu Beograda. Mada i da se kupi Studio B kako ce dalje da funkcionise?!
Sada bih malo o jednoj temi o kojoj ne znam toliko kao o mom omiljenom radiju i TV Studio B. Sva ta prica o kraljevima u nasoj istoriji nema bas dobru podlogu. Jer,realno nikad nisi nacisto da li su ti kraljevi radili za nasu zemlju dobro ili lose. Kako je koji rezim dolazio na vlast tako su se price o kraljevima menjale. Pa ne znam da li uopste ova prica o posedima prestolonaslednika  Aleksandra Karadjardjevica II  ima neke veze sa sadasnjom situacijom u Srbiji. Jer realno mi nismo monarhija, a bogatstvo kralja nema valjda uticaj na nase jadne zivote. Ali priznajem ljuta sam na nasu bracu Crnogorce koji su se odvojili od nas - brace! Pa hajde onda da zabelezim sta to sve  ima prestolonaslednik Aleksandar Karadjordjevic  II kome je pre 68 godina kada je imao samo dve godine oduzeto drzavljanstvo i svi posedi  ukljucujuci i one posede u Crnoj
Gori..Sada je rehabilitovan i ima pravo da raspolaze svojom imovinom! U Crnoj Gori  kompleks u Miloceru na kome je Kraljicina plaza,Dom srpskog poslanstva u Cetinju i rezidencija u Rijeci Crnojevica. Najvise u toj maloj samostalnoj Crnoj Gori. Poseduju jos i vilu na Bledu (Slovenija),u Makedoniji je njihovo dvorsko poljoprivredno dobro u Demir kapiji i naravno  dvorski kompleks na Dedinju u Srbiji.
OVO MORA DA SE RAZUME PRAVILNO! NISAM MONARHISTA ,POLITIKA ME UOPSTE NE ZANIMA ! OVDE SE SAMO RADI O TOME STO NE VOLIM NEPRAVDU PREMA BILO KOME I STO NE VOLIM STO NAM SE ISTORIJA MENJA OD REZIMA DO REZIMA! SMUCILO MI SE VISE DA VOLIM ILI MRZIM ONE KOJE VLAST NAREDI!
STO SE TICE STUDIJA B I TU JE UCINJENA VELIKA NEPRAVDA TE SAM STOGA SVIM SRCEM I DUSOM UZ NJIH!
POZDRAV UZ OVAJ NARUSENI KONCEPT PATISPANJA ALI POVREMENO ME POVUKU VANVREMENSKE TEME!

Нема коментара :

Постави коментар