четвртак, 31. децембар 2015.

GODINE SU ISTE

NEKOM OVA  GODINA PRODJE A NEKOM I NE! NEKOM JE NOVA GODINA KAO DAN MRMOTA! UZMIMO SAMO DNEVNIK BRIGIT DZOUNS -KNJIGA KOJA PREDSTAVLJA SVE NAS NA NEKI NACIN! SVAKOG 31-OG DECEMBRA BRIGIT NAPISE U DNEVNIK STA NIPOSTO NECE RADITI VEC OD PRVOG JANUARA ,ALI .....NA KRAJU KRAJEVA JE UVEK NOVI POCETAK ! PA ZASTO ONDA DA NEMAMO ZELJE I NADE? I ZASTO DA NE RASPAKUJEMO NOVU GODINU I KRENEMO DA OSVAJAMO DAN PO DAN PRATECI NASE SNOVE.
Eto posle mnogo godina docekala sam jako prijatno vece sa muzem cak je bilo i posluzenje. Kako ovo pisem u Novogodisnjoj noci (sad je oko 3 sata ujutru ), mogu da kazem da se i docek zavrsio bez incidenata i da moji ukucani (muz i mladji sin ) mirno spavaju. Cerke su mi jos po zurkama, kao i stariji sin. Ne ocekujem ih pre jutra. I dok cekam resila sam da razmislim koje su moje zelje.
Prvo da se vrati zdravlje makar na onaj nivo pre ove godine.
Drugo da se poboljsa finansijska situacija do faze svaki dan po  tri obroka za sve ukucane.
Trece da mi se i ostala deca zaposle.
Cetvrto da muz i ja nastavimo sa ovako dobrim odonsima do kraja zivota - ako je to moguce  jer valjda posle 30 godina nema tu vise sta da se zabrlja,
Peto da imam unucad koju cu moci da pratim neko vreme i cuvam ako treba;
Sesto da dozivimo i penziju ako moze!
Sta sigurno necu da radim. Brigit Dzouns recimo nece vise da pusi, drzace dijetu da oslabi, smanjice pice, naucice da vodi racuna o finansijama i nece" padati' na  "problematicne" momke.
Ja sigurno nemam problema sa picem i cigaretama, sa debljinom imam ali nisam karakter da bih drzala dijetu. A finansije ni nemam da bih mogla da vodim racuna o njima. Moj problematicni momak (muz) odlucio je da bude manje problematican. Nadam se da je to iskreno i trajno kad je vec sam odlucio.
Moj san je izdavanje knjige. Za to mi je potreban novac. Znaci knjige nema! Ipak cu joj se nadati do zadnjeg daha - jer nada mora da postoji.
Moj san je da se nesto promeni u zivotu moje porodice, mog komsiluka, mog grada, moje Srbije!
Moja sreca se zasniva na sreci moje dece i ako bog da uskoro i unucica. Dosla sam u fazu kad sam zavrsila sav posao koji sam trebala ( radila, udala se radjala decu) i vise nista nemam od iznenadjenja u zivotu. Sem kad cu dobiti i od kog deteta prvo unuce.I zato je meni bolje nego mojoj deci. On tek treba da predju ovaj put. Sta ih sve ceka niko ne zna. I shvatila sam da ovo DEFINITIVNO JESU NAJBOLJE GODINE ZIVOTA! Sad opusteno mogu da "krckam " dane koji prolaze radujuci se svakom koji sam jos prozivela. Ne razmisljam vise pod stresom kako cu da stignem da izvsim sve obaveze. Sada samo imam obavezu da ostanem psihicki, a ako moze i fizicki sto duze zdrava da ne pocnem da prestavljam teret deci. I to je super.
PRONASLA SAM FANTASTICAN NACIN ZA OCUVANJE MENTALNOG ZDRAVLJA - PISANJE BLOGOVA!
IZVINITE STO JE OVAJ TEKST MNOGO LICAN, ALI ETO ZADNJEG DANA 2015- TE GODINE NAJGORE U MOM ZIVOTU OSETILA SAM POTREBU DA SVEDEM RACUNE I U NOVU GODINU KRENEM SA JASNIM CILJEVIMA I ZADACIMA! PISATI I DALJE BLOGOVE, POKUSATI DA IZDAM KNJIGU I STRPLJIVO CEKATI UNUCICE! DA, AKO JE MOGUCE NACI NACIN DA SE ZARADI NESTO NOVCA!
SRECNA NOVA GODINA!

Нема коментара :

Постави коментар