четвртак, 24. децембар 2015.

SEDAMSTOTI BLOG

SEDAMSTOTI BLOG! BOGA MI BAS DOSTA TEKSTOVA O RAZLICITIM TEMAMA! SVE ONO STO JE PRIVLACILO MOJU PAZNJU NASLO SE U BLOGU! SVA MOJA RAZMISLJANJA  I OSECANJA - A NA NEKI NACIN OVI SU TEKSTOVI I DNEVNIK I TESTAMENT KOJI OSTAVLJAM DECI JER NEMAM STA DRUGO!
Proslo je skoro dve godine od kako je nastao prvi blog DOBAR DAN JA SAM PATISPANJ ,i od tada su se nizali tekstovi koji su pokusavali da docaraju slike, sadasnjosti ,buducnosti i proslosti. Neki su se tekstovi odmah izdvojili jer bih valjda  "pogodila" aktuelnu i zanimljivu temu, a neki su svoje citaoce nasli kasnije.Zaista se iznenadim kad vidim da neke tekstove ovih dana citaju sa datumima iz 2014-te godine. I ne mogu da kazem da mi nije drago zbog toga.Vidim da se povecava broj citalaca iz SAD,Rusije, Ukrajine,Nemacke ali i  iz bivsih republika "one Jugoslavije".Najzanimljivije mi je svakako kad vidim mesto kao sto je Malezija, Kina i slicno. Pa ,cak iako su to verovatno slucajna "upadanja" ,opet je lepa ova poduza lista zemalja u kojima ljude zanimaju moji blogovi. Ovo ce biti najkraci blog u istoriji  moga pisanja jer sam nesto mnogo bolesna pa ne ustajem iz kreveta, a naravno nemam laptop.
Samo cu jos jednom da podvucem da mi je jako lepo dok trazim teme za pisanje, dok pisem i dok vidim da neko to cita.
Cim uspem da se pridignem ,krece nova potraznja za temama, a shvatili ste vec da su to uglavnom price o Tesli, vanzemaljcima, piramidama, tehnologiji, medicini...
Svi komentari koje nadjete u vezi neke teme licno su moji i izvinjavam se  ako sam nekad nekoga necim povredila, to mi sigurno nije bila namera!
Pozdrav, i za dan dva idemo dalje na broj 701!

Нема коментара :

Постави коментар