понедељак, 7. април 2014.

ALANI LECI DODIROM

ALANI MALA OSMOGODISNJA BRAZILKA DODIROM RUKE LECI ARTRITIS,HIV I RAK..Cudo ili istina? Ko moze sa sigurnoscu da tvrdi. Ja mogu jedno da potvrdim, da sa losim finansijskim stanjem pod ruku idu razni nadrilekarim cudotvorci,beli magovi i ostali.Lav Gersman, Dejan Lucic koji je i saman samo su mali broj ljudi koji se pominju u siroj javnosti, ali zato postoji veliki broj vidovitih ljudi koji rade u lokalnoj zajednici. Salusam i ne mogu da poverujem u ovom veku pricu dve svoje komsinice.Otprilike ovako" Je si li isla kod one Nade na Cvetkovoj pijaci? Ma jok ona je skupa, bolji je onaj cica iz Panceva.A i onaj vidoviti Milan kazu da sve pogadja."Sta je tu istina ,a sta uzimanje para sa odobravanjem vlasnika? Stvarno ne znam niti razumem.Citala sam nekoliko knjiga o vidovnjastvu, parapsihologiji,alternativnoj medicini, o placebu(lecenju sugestijom) i moj jedini zakljucak je da je jedino ovo sa placebom istina. Jer ovako to ja gledam.Sugestija je nesto sto stvarno u mnogo slucajeva pomaze. Sugerirali sebi ili nekom drugom uticemo da se neka situacija razresi.Sve ostalo isto funkcionise po sistemu sugestije. Beli mag ili vidovnjak ili neki nazivi parapsiholog ubedi pacijenta sugestijom i odredi mu mozda neke korake koje treba da preduzme i eto kao resio je problem.Ja verujem da ga je resio samo u glavi pacijenta ali ne i realno.Realna je samo finansijska korist. Medjutum u slucaju ove devojcice mislim da postoji i ono u sta zaista verujem, a to je bioenergija koju poseduju svi ljudi,ali je mali broj moze zaista i koristiti.To je kao i sa  mozgom od 100%  koristimo 10%. Totalno smo neupoznati sa mnogim mogucnostima. Izato se svaki dan pitam.U cemu je fora?Zasto ispitijemo Mars i imamo projekat za kolonizaciju ,a ne znamo lek za kijavicu, HIV i rak.Zasto proizvodimo GMO, a ne znamo da zaustavimo alergiju.I sta ljudi da rade? Da se obrate ljudima koji tvrde da lece takve probleme.I ja sam to uradila. Ukocila sam se posle porodjaja i nekako zbog dojenja nisam smela da pijem lekove. Kako sam morala da budem pokretna cula sam za nekog coveka Velikom mokrom lugu, otisla sam namestio mi je neki prsljen na mesto ,uzeo regularno 100 maraka i eto svi zadovoljni.Tako da ne smem da zauzmem ni pozitivan ni negativan stav.Neki ljudi zaista pomazu, neki samo uzimaju novac, pa treba mnogo paziti.Sve u svemu sugestija je vrlo mocna stvar i treba je koristiti sam ili uz pomoc drugih.
Buducnost.To je jasno. Koristicemo veci deo mozga, koristicemo autosugestiju i sugestiju i lakse cemo se boriti protiv raznih bolesti. Za koje cenim da ce se naucnici potruditi kao i do sada da se vracaju periodicno.Jedino sto ce se ovi ljudi koji se sad nazivaju vidovnjaci i beli magovi vise nece postojati jer ce se stvoriti uslovi za samolecenje.
Proslost. Tu sad imam zanimljivu pricicu. Kad sam bila mala nije se toliko pricalo o tm vidovnjacima, belim magovima i altermativnoj medicini nego su postojale zene (obicno Ciganke ) koje su pomagale svojim "vradzbinama" Ako neko nije u toku moram po ko zna koji put da spomenem da sam rasla  u totalno prosveti posvecenoj porodici. I sad jedna se Ciganka "navrzla" zeleci posto poto da nam "gata".Moji su je odbijali, odbijali i jednom da bi je se resili puste je da udje,Ispricala ti je tu ona price tipa, procvetace cvece u prolece i nece grom u koprive,a onda i malo drame kad je vec tu.Znate ovo vasa devojcica nece imati dece i umrece u 33 godine. Baka je odmah isterala i bila je jako ljuta na ujaka sto je pustio. A Ciganka je svojim umesnim prsticima odnela sa vitrine u predsoblju, 2o dinara, kristalnu pepeljaru, kasiku za cipele, dve svece od parafina i salvete celo pakovanje od 100 kom.Naravno jos sam ziva i imam cetvoro dece.
Tako ste prateci ovaj post videli i jedno i drugo, OTKOCIO ME COVEK IZ  VELIKOG MOKROG LUGA I SAHRANILA ME CIGANKA U 33 GODINE BEZ DECE.Pa sta onda reci?


























5

Нема коментара :

Постави коментар