субота, 26. април 2014.

ZAPRASIVANJE

NEKI LUDI MILIJARDER NAS GLEDA KAO GAMAD. Verovatno njegov um radi po principu, vise mi je dosadno da bacam  pare na vile,kola , jahte,zene, pa zasto se ne bi malo igrao Boga.Pa ja jesam Bog  cim posedujem toliki novac. I onda malo zaprasuje ljude iz aviona ko zna kakvim teskim metalima i  kanceregenim materijama,malo geoinzenjering.Za sada imamo nekoliko izjava vodecih naucnika iz UN i NASA koji na mada indirektan nacin priznaju da postoji ta mogucnost.Zasto oni to rade? Zasto neko zamislja da moze da drzi kontrolu planete i covecanstva u svojim rukama?Da li je novac zaista pozadina svih tih testova?Ili se zaista radi o mracnim umovima. Bilo kako bilo rukom izazvane klimatske promene direktno uticu na zivotni ciklus coveka.I opet da spomenem da je  prica o globalnom zagrevanju paravan za ova cudna ispitivanja i zaprasivanja.I onda nastaju globalne suse ,neplodna polja, GMO smrtonosna poljoprivreda,povecan broj obolelih od raka i demencije. Moram i to da prokomentarisem,Kopajuci po raznim teorijama zavere pronasla sam pricu sa mnogo dokaza da lek protiv raka i demencije postoji. Pa onda logicno pitanje. Zasto se to ne kaze covecanstvu i zasto to zaprasivanje bas te bolesti izaziva?Da nastavim povezivanje ovih uzasnih stvari. Zadnjih nekoliko godina, a pocetkom ove narocito MARS se provlaci kroz medije kao  AMERIKA, EVROPA.Postao je kao jos jedan kontinet. Te na Marsu se sprema kolonija, te na Zemlji gaje povrce  koje ce da se gaji na Marsu. Te odjednom znaju sta sve na Marsu ima i kako covek to moze da koristi, a na zemlji ce se sledecih sedam godina obucavati ljudi koji ce ziveti na Marsu.I sad. Na sta to mene podseca. Secate se kako je Noje zbog potopa napravio barku i u nju strpao sav zivi svet(musko i zensko) da bi spasao zivot na Zemlji. E sad naucnici salju na Mars ljude koji ce tamo stvoriti zivot jer ce ovaj ovde biti unisten. Tako ja to vidim .I izvinjavam se zbog tolikog pisanja o Marsu, ali bombarduju me stalno nekom pricom o njemu pa se nekako uvuklo u mene. Mene sve te price vrlo zabrnjivaju jer kako ne znam za bolje mesto u svemiru ova nasa planeta mi je prelepa. Gledajuci slike onog Marsa jezim se. Nista mi se ne svidja ni izgled ni uslovi.Vise bih volela kad bi ljudi bili manje egoisti i sacuvali ovu planetu na kojoj su se nauzivali pa kad oni umru sta ih briga sta ce biti.
Buducnost. Pa sta da kazem .Ako je buducnost Mars i sve one pronadjene planete, sta da se radi.Ne mogu
da se dozovu pameti svi ti naucnici i bolesni umovi sa milijardama.Predaleko je to sve otislo, Gde ce se stici  saznace generacije koje dolaze
Proslost. Divno vreme, divni ljudi, na divnoj planeti. Nekako smo je svi vise voleli i cenili dok ne poce neki nagli progres, Sve je bilo prirodno i hrana i ljudi , a i planeta je bila manje zagadjena. Onda se odjednom javila potreba za napretkom koji je doneo vise stete nego koristi. Dobro nismo trebali da kaskamo zarobljeni u srednjem veku ili u modernom dobu bez kompjutera, mobilnih i silnih uredjaja koji emituju zracenja i ko zna sta se ispusta u reke u vazduh i ostalo. Ali smo trebali negde da se zaustavimo i da se ne pretvaramo u  potrosace svega.Vec 90-tih kada bi ponudio deci kampovanje (sto smo mi nekad obozavali) i ako bi slucajno pristali u  rancu bi se nasao laptop u dzepu mobilni, na usima slusalice, a umesto satora gurali su se u kolima da ne bi slucajno videli, culi ili osetili prirodu. Onda mozda ja gresim. Mozda ce nove generacije potpuno drugacije gledati na ovu planetu.Mozda...
Pozdrav ljudi sa planete Zemlje.

Нема коментара :

Постави коментар