среда, 2. април 2014.

BEOGRAD

KO SE JUTROS PROBUDIO U BEOGRADU MOZE DA SMATRA DA JE ZA DANAS VEC NESTO POSTIGAO.Reci Duska Radovica iz Beogradjanke sa Studija B najbolje pokazuju kako se voli Beograd.Kroz 7o postova pokusavala sam da izbegnem temu ZASTO VOLIM BEOGRAD jer ima samo dve mogucnosti.Ili da se raspisem u nastavcima ili da mi sastav zvuci kao za pismeni u osnovnoj skoli.I tako sam ja samo napominjala da sam rodjena U Beogradu, pa sam malo spominjala arhitekturu, pa Kalemegdan i Adu.Ali sustinski sam se opirala produbljivanju teme. A onda je juce bio Dan rodjenja Studija B,a ja sam juce pisala o svetskom danu sale. Zato sto me grebe savest evo nesto sto ce biti najlepsa rodjendanska torta koju mogu da spremim za moj Beograd i moj RADIO jer Beograd bez Radija na cijim talasima su kroz reci Duska Radovica i Djoke Vjestice Beogradjani dobijali uputsva za uspesno proveden dan nije Beograd.Vec neko vreme slusam probleme Televizije Studio B koja je takodje jedini servis  koji dezura uvek i kome mi Beogradjani mnogo verujemo.Samo na toj televiziji svaki dan saznajemo sve u vezi naseg grada i samo toj televiziji mozemo da se zalimo na sve komunalne probleme ili da se pohvalimo nekim uspesima. I vec neko vreme slusam da hoce da oduzmu zivot nasoj televiziji.Zasto? Zbog finansiranja, zbog zelje nekih nasilnickih televizija sa 59 kanala pa im treba i ta frekvencija.? Ne znam. Ali ako mogu vrlo bih rado vodila kampanju na nivou obozavalaca Beograda za opstanak te televizije. I tako Beograd je nama Beogradjanima nesto posebno. I nismo pristrasni.I gosti koji samo prodju kroz njega osete njegov  sarm, duh i lepotu. On je metropola i palanka (zavisi u kom si njegovom delu). On je otvorenog srca .Prigrlio je svakog ko je u njemu potrazio utociste, On je gigant istorije. Jer njegova vekovna burna istorija zapisana je na svakoj kuci, na svakom trgu, na obalama reka, u svakom coveku koji zna njegovu pricu.On je geografska oaza mnogim ljudima i pticama. Ovog proleca su nam reke pune labudova. Zadivljujuje zar ne?On je uzurban, urban i moderan. On je ispunjen dusom  ratnika poeta,slikara,muzicara,ljudi od pera i nauke.On je kao macka sa cak vise i od 1000 zivota. On se kao feniks ponovo radja sve lepsi i lepsi.Da, moram da se povedem za asocijacijom unistavanja mog voljenog grada, Bila sam svedok samo ovog zadnjeg 1999 godine. I ne zelim da mu se to vise ikada desi. I opet Studio B. Dok su svi cutali i mudrovali Avram Izrael nas je obavestavao na jedan neponovljiv nacin.Ne da te uznemiri vec izgubljenog od straha, nego na nacin kako da mirno izvrsis  radnje koje treba da preduzmes za vreme bonbardovanja.EVO DRAGI MOJ STUDIO B ZA TEBE NA TORTU STAVLJAM  34 SVECICE, A ZA TEBE BEOGRADE VENCIC OD JORGOVANA
TI CES ZNATI ZASTO.
Buducnost. Nekako verujem da ce moj grad postati najsavremeniji polis kako mu i prilici, Ali moja romanticna dusa zeli da ovaj duh nikad ne nestane jer ga to izdvaja od ostalih metropola sveta. Kako ce funkcionisati radiodifuzni sistem naravno ne znam ali zamisljam holograme velikana DUSKA  RADOVICA,DJOKE VJESTICE, AVRAMA IZRAELA I ZAMALO DA NAPRAVIM KATASTROFALNU GRESKU NE SPOMENUVSI SASU TIMOFEJEVA BEZ KOGA NE BI BILO
ISTO.
Proslost najbolje oslikavaju nekoliko kultnih filmova u kojima se zapaza neophodnost Studija B ,a tako je bilo u svim kucama 80-tih godina.Lude godine serijal filmova koji se i danas rado gleda.Scene sa radiom na cijem je programu Dobro jutro Beograde provlaci se bar u stotinak kadrova tog serijalaU  tom filmu ima i izuzetnih slika Beograda iz tih 80 tih godina.. Zatim film Dogodilo se na danasnji dan Tu su i slike grada naravno .Pa serije Bolji zivot i mnoge druge.Svi smo cim bi ustajali bunovno palili radio i slusali vremensku prognozu, da li je guzva u gradu i  fenomenalnu muziku.Jutro u Beogradu bez toga se nije moglo zamisliti kao i bez aforizama predivnog humaniste Duska Radovica koji je isao pesice na posao da bi oslusnuo zvukove grada
Volim svoj grad,volim Studio B i ne zelim da se nikad razdvoje. A ko bude citao ovaj post nek uzme parce torte jer patispanja nikad dosta..

Нема коментара :

Постави коментар