недеља, 6. април 2014.

DAN PRAZNOG PAPIRA

DANAS JE DAN ''PRAZNOG PAPIRA'.TO JE ONO KAD SE JA PRAVIM DA SAM OZBILJAN PISAC(NE SAMO BLOGER) I DAJEM SEBI ZA PRAVO DA NEMAM INSPIRACIJU.Zapravo imam ali mi se danas po ovoj kisi nikako ne pravi patispanj. Pa sam sebi dozvolila mali izlet.Htela sam danas da pisem o Suncu koje nas sve jace przi kao da hoce da nas spremi za veceru.I klimatolozi i naucnici se salazu  da ce temprature biti vrlo visoke.Naravno da ce se to odraziti na zivot cele planete, i strasno je sto ne mozemo to nikako da sprecimo.Htela sam da pisem opet o kompjuterima ovaj put o onoj velikoj zavisnosti od njih, medjutim u jos strasnijem kontekstu. Evo zasto. Vec nekoliko misterioznih smrti i to kod sportista, nijedan stariji od 22 godine , ili jos strasnije ono dete od 10 godina u osnovnoj skoli pred svojim vrsnjacima usred igre loptom.I slusam danas neka objasnjenja od strane doktora. Da je to u stvari posledica totalne pasivnosti koja se pretvara u veliku aktivnost. U prevodu posle sati i sati za kompjuterom krece se na trening,  nekad vrlo neprimeren, bez kontrole, pojacan iz  ko zna kog razloga.Strasno.Htela sam da pisem o potpuno ne razumnim postupcima mladih ljudi. I pitam se ko je kriv za to zaista. Primer broj  1.Momak  20 godina, potpuno zdrav sa  zavrsenom Turisticko-ugostiteljskom skolom  smer kulinarski tehnicar ne radi vec dve godine od kad je zavrsio. I u depresiji je. Tako kaze. A kako resava, Spava,sedi za kompjuterom i retko cak i izlazi sa drustvom.Primer broj 2.Decko takodje 20 godina zavrsio je gimnaziju,studira FON ,radi na pumpi,vikendom svira po zurkama za novac naravno.Kako.Ne znam, Obojica zive u skromnim porodicama, u istom kraju Beograda.Htela sam da pisem  o takodje ne razumnom ponasanju starijih ljudi. Primer broj 1. Covek 57 godina. Ostao bez posla pre  sedam godina. Ima porodicu (zena i deca jedno dete jos na skolovanju.a ostalo troje ne radi) ima takodje depresiju (to je mozda zamena za ono nek rade drugi dok ja imam da jedem) spava, psuje politicare i Drzavu, zenu i decu i koji god komsija iste vrste zove na pice prvi je na mestu dogadjaja. Covek 76 godina ima penziju i to povecu jer je bio direktor neke uspesne firme dok je to moglo, ima zenu (deca srecno udate cerke zive odvojeno) radi za dve tri privatne firme knjigovodstvo, vodi svoju privatnu firmu i ortak je  u lancu hotela u Grckoj. Kako ne znam.Htela sam da pisem o mojoj ulici i ljudima u njoj jer mislim da tako nesto vise ne postoji u ovom uzurbanom gradu. Verovali ili ne u nasoj ulici se ljudi jos uvek druze. Po kucama, dvoristima, cak su ceste i letnje nocne sedeljke na dva ogromna kamena ispred moje kapije Tu se skupimo u letnje veceri, iznesemo neko osvezenje dal lubenice, dal pivce ili domaci sladoled odvrnemo muziku iz najblize kuce i sedimo  sve dok nam se kuce malo ohlade od vruceg dana. Da  napomenem tu nema raspodele po polovima i godinama. NEKAKO NADJEMO SVI ZAJEDNICKE TEME I ZAJEDNICKU MUZIKU OD BEBE DO BABE.
Htela sam mnogo toga da napisem danas ali ispade muckalica umesto patispanj .Izvinite ali stvarno vas molim da uvazite dan praznog papira.
Pozdrav. Obecavam sutra jedan pravi pravcati patispanj.

Нема коментара :

Постави коментар