среда, 23. април 2014.

VREME JE BESKONACNO

VREME JE BESKONACNO,GEOGRAFSKE KARTE SU TAKODJE E sad sta je covek uradio?.Za vreme sam vec pisala i to je stvarno uradjeno samo da bi se covek nekako snalazio u toku dana( vreme koje je isto relativno kao i mesec i godina i dan i noc).Geografske karte takodje pomazu ljudima da se snadju u prostoru ali kako je onda sigurno da je na kartama sever na vrhu, jug dole,desno istok,levo zapad? U beskonacnosti  Svemira i prostor i vreme su beskonacni. Covek je to uspeo da ogranici i svi prihvatamo da je to tako.Znaci daleko da ja smatram da bilo sta znam.Moje divljenje prema naucnicima je nemerljivo.Medjutim dajem sebi neko pravo da makar diskutujem o tome.Mnogo toga me zbunjuje. I u ovom postu moram opet po koji put da spomenem vremensku masinu koja radi na meni nepoznato vreme i prema meni nepoznatim koordinatama.Takodje smatram da je Svemir nacickan mnogim zivim bicima kako god da ih nazovemo i da se mi sa njima ne srecemo samo zbog razlike u vremenu i kordinatama.Vrlo sam radoznala kako ta bica izgledaju i da li su kao mnoge stvari na filmu i knjigama bas fikcija. Kad se iz godine u godinu uveravam da su se  stvorile mnoge stvari za koje smo mislili da su fikcija.Sta ako se jednog dana nase kkordinate podudare sa nekom drugom planetom? I nadjemo se u potpuno istoj prici kao iz nekog SF filma.Ili jednostavno u Knez Mihajlovoj sretnemo nekog jako poznatog a to nije Holivudski glumac nego pravi vanzemaljac.Malo se i plasim jer ti vanzemaljci mozda imaju neki razlog da nas ne vole.Ko zna?I tako gledamo na sat prilagodjenom nasim potrebama i putujemo na sever koji ko zna gde je tacno. I snalazimo se. I ustvari sve je dobro dok je poznato.
Buducnost. Da ovo je tema koja me tera da u ovom delu  dam priliku svojoj masti da  da oduska. Pa evo kako ja to zamisljam. Kako su jos Sumeri oko 5000 te godine pre nove ere u svojom spisima objasnjavali sta ce se desiti ovom solarnom sistemu i po njihovom racinanju vremena vrlo uskoro. Oni za sebe kazu da su ANUNAKI  (ONI KOJI SU DOSLI SA NEBA NA ZEMLJU).Sa planete Nibiru(dokaz da postoji planeta sa takvim uslovima i izgledom nedavno je otkrivena).Ako se ta planeta zaista priblizava Zemlji mogle bi da se objasne klimatske promene koje nam se desavaju.Onda bi pala u vodu teorija o globalnom zagrevanju i ozonskoj rupi. Jer led se topi i na Marsu i Jupiteru i svugde u nasem solarnom sistemu a ne samo na Zemlji.I tako citajuci sumerske spise onoliko koliko je uspelo da se prevede moja masta zamislja Sumerce visoke oko 2,5m sa crnim glavama. Zamisljam kako su vremenskom masinom pronasli koordinate nase Zemlje i podesili vreme kada ce pobeci sa svoje planete, ostavljajuci nas u odnosu na njih potpuno neuke da se borimo sa Niborom.
Proslost.Mozda je proslost kako je mi vidimo bila necija buducnost. Mozda sve ono cime smo bili odusevljeni kada je pronadjeno ustvari postoji oduvek u vremenu i prostoru. Zbunjuje ali skoro sam sigurna da se sve u Svemiru dogadja sa nekim razlogom pa i naseljavanje nase planete takozvanim Vanzemaljcima sto opet pobija teoriju u cestici koja je evoluirala i zapocela zivot na nasoj planeti.Zar nesto sto se tek rodi moze da pravi kanalizaciju ,piramide, svemirske brodove, gegrafske karte, kalendare, astronomske karte....?
Tako da ne znam zasto ne verujemo u tri stvari: DA POSTOJI ZIVOT U NASEM SOLARNOM SISTEMU VRLO NAPREDNIJI OD NAS JER SU ONI NASA BUDUCNOST. ZATIM DA  JE NASE RACUNANJE VREMENA MOZDA IPAK SAMO ODBRANA TIH VANZEMALJACA OD NAS DA SE NE BI SRETALI I DA SVE NASE MAPE I GEOGRAFSKE I ASTRONOMSKE NE VREDE NISTA.

Нема коментара :

Постави коментар