уторак, 1. април 2014.

APRILILI-LILI

ZNACI OVO JE POST O VODI, VAZDUHU,VATRI,ZEMLJI I MILI JOVOVIC.MA APRILILILILILI.Ovo je ipak otkacen post jer sam i ja resila na svetski dan sale da se malo nasalim.Ali da ne bih menjala totalno koncepciju rekla bih samo ovo za uvod. Ma gde ljudi bili, ma u kom veku bili sala ih je odrzavala. I dok se narod smejao vlast je bila srecna. Kad bi narod prestao da pravi viceve na racun stanja u svojoj drzavi politicari bi se odmah uznemirili i bacali na novu kampanju da ljudima daju nove ideje i brate ventil za nezadovoljstvo. Znaci postoje lokalni vicevi, tematski vicevi i potpuno globalni. I menjali su se u skladu sa vremenom. U proslosti bili su citave male pricice, u buducnosti nisam sigurna u postojanje ove kategorije, a u sadasnjosti oni su kratki jer ljudi totalno nemaju vremena ni za pune recenice a kamoli dugacak vic. Evo nekog mog vidjenja viceva kroz vreme.
SADASNJOST-Samo 20% Srba zivi u besu i nemastini.Ostalih 80% zivi u Kanadi,Nemackoj,Austriji, Svedskoj.
Sa kojim drzavama se granici Rusija? Sa onima sa kojima hoce.
Madona ima 55 godina i decka od 26,Dzej Lo 44 godine i decka od 26, Seron Stoun 52 godine i decka od 25. Ti nemas decka. Ne brini rodice se u julu 2014.
Ranije se znalo. U porodilstu odmah kazu da si dobio sina. Sad moras da cekas da poraste pa da se sam izjasni.
Pre neki dan sam rekao :Majstore sipaj mi benzina za 3000 dinara. On mi je uvredjeno odgovorio :Nisam ti ja majstor ja sam diplomirani inznjener elektrotehnike.
 Stariji covek upita decka na ulici. Mozes li mi reci gde je ovde apoteka? Mogu al necu rece decak.Eh decko ti nikada neces otici u raj. A ni ti matori u apoteku.
BUDUCNOST- Ako ih bude bilo mislim da ce biti ovog tipa
Godina 2084.Izasao je novi AJFON 74 Ti ne diras ekran,ekran dira tebe.
PROSLOST.-Neko africko pleme uhvati Amerikanca, Rusa, i Bosanca. Uz gestikulaciju objasne im nekako da ili se ubiju sami ili ce ih oni ubiti, Svejedno pravice od njihove koze kanue. Amerikanac je izabrao pistolj i ubio se.Rus je odabrao macetu i ubio se. Bosanac je zgrabio viljusku i krenuo da se bode besno vicuci, od  moje se koze necete navozati, da bogda se podavili.
Povela uciteljica decu na ekskurziju.Smestila ih u hotelske sobe, a Perica nece nigde drugo nego kod uciteljice u sobu. Zasto neces sa vrsnjacima, pricacete,salicete se druziti se?Ali ja sam navikao da spavam sa mamom.Uciteljica nekako pristane.Dobro ako bas hoces lezi tu sa mnom. U neko doba Perica pita uciteljicu da li moze da joj stavi prst u pupak jer jedino tako moze da zaspi. Ajde Perice kaze uetiljica pa da spavamo vec jednom.Malo kasnije uciteljica se pobuni:Perice to nije pupak.Znam uciteljice ali ni ovo nije prst rece Perica
Tarzan je celog zivota ziveo u dzungli i nista nije znao o seksu.Onda je dosla DZEJN i naucila ga.Morala je da mu objasnjava Simbolicki kao detetu da bi je razumeo.Ovo sto ti imas izmedju nogu i visi to je krpica, a ovo sto ja imam izmedju nogu to je masina za pranje krpica.Ti moras tu svoju krpicu prati u masini.Sledecih 5 noci Tarzan je prao svoju krpicu bez prestanka.Kada je iscrpljena Dzejn uspela doci do daha rece mu :Tarzane slusaj me,pranje tvoje krpice ne sme biti toliko cesto jer ce se masina pokvariti.Treba prati na 3 do 4 dana.Tarzan pokaza da je razumeo i nije je pipnuo mesec dana.DZejn uhvati nervoza pa upita Tarzana: Zasto nisi prao krpicu vec mesec dana?A Tarzan veselo i spremno odgovori da je naucio da pere na ruke.
SRECAN VAM SVETSKI DAN SALE. SMEJTE SE STO VISE VERUJTE DA JE ZAISTA LEKOVITO.

Нема коментара :

Постави коментар