субота, 12. јул 2014.

KOTRLJAJUCE KAMENJE

NA KAMENJE KOJE SE KOTRLJA NE HVATA SE MAHOVINA.STA BI TO MOGLO DA ZNACI?ZIVI U SADASNJOSTI. KARPE DIEM ILI UHVATI DAN.Meni je pogresan dan uprkos uputstvima koje je daoRobin Sarma u fascinantnoj knjizi :Kaludjer koji je prodao svoj ferari.I zato i danas tek po drugi put razbijam koncepciju patispanja i dajem sebi oduska. Ko zeli neka ostane. Ko ne, zao mi je sutra je novi dan. Vezite se polecemo! COVEK JE DAO SEDAM KORAKA DO SRECE S TIM DA JE PUT KA SRECI ZAPRAVO SRECA A NE KONACNO ODREDISTE. Molim vas, pustite ma da dam neki komentar na svaki korak. Obecavam bicu kratka. A vi ako zelite posaljite mi neki svoj komentarjer ovo jeste pravo uputstvo za zivot. Onome koji uspe naravno cestitam.
PRVI KORAK - OVLADAJ SVOJIM UMOM - u knjizi prikazano kao divna basta,jedan od nacina je da vise koristis mozak .Vezba: probaj da mislis na samo jednu stvar 10 minuta,samo jednom u toku dana i budi uporan.Probala sam da mislim samo  na jednu stvar i nisam uspela, kako da mislim na jednu kad me muce 101 stvar. Mada,pokusavacu mozda jednom i uspem.
DRUGI KORAK -SLEDI SVOJU MISIJU - u knjizi prikazano kao svetionik.Moras da vidis jasnu viziju rezultata ,i da osecas pozitivan pritisak koji te inspirise.Da das sebi realan rok za ostvarivanje i da imas gorucu strast.strast.....Imam ceo zivot jedan cilj, nije misija. I skoro da sam uspela. Jos jedno dete od cetvoro mi je na skolovanju. Za dve godine sam slobodna. Nadam se da sam napravila ljude

TRECI KORAK - VEZBAJ KAIZEN - u knjizi prikazano kao sumo rvac.Sta mogu  da uradim da ojacam svoj karakter i samopuzdanje i savladavanje svrhe zivota i neprestano  i samousavrsavanje.Zatim nikako ne jesti posle 18 casova .I zato treba jaka volja.Postovati sveto trojstvo - um-telo-dusa.Svaki dan prelazi granicu straha tako sto ces raditi ono sto tew plasi ili boli .A onda omoguci sebi period mira  bar jedan sat dnevno.Ha,ha,ha sa nasim nacinom zivota mi prvi i jedini put jedemo "ko ljudi" tek posle 18 casova. A sto se tice granica straha toga nam ne manjlka sigurno. Strah me je vec da ustanem ujutru. Ali hrabro ustajem svako jutro.

CETVRTI KORAK - ZIVI DISCIPLINOVANO -u knjizi je prikazano kao ruzicasta zica. Pa biti vegeterijanac,voditi zdrav zivot, san od 6 sati minimum,setnja ,lake vezbe i ucenje,citanje i sve uvek u isto vreme. Ne znam koliko je pametno ne unositi meso u organizam, ni naucnici nisu sigurni. Sve ostalo je OK. A onda ono sve u isto vreme. Zato ovaj blog i pocinjem ROLINGSTONSIMA, kamenjem koje se kotrlja. Jer meni se cini da ns upravo rutina iliti dan mrmota dovodi  do uzasnog nacina zivota u kome nisi nikako srecan. P;a svi radimo iste stvari svaki dan, mesec,godinu ceo zivot. I kad bi bilo srece svi bi isukali magicni stapic i nesto bi promenili. Ali ne mozemo. Mada sto da ne vredi pokusati kotrljati se na svoj nacin.
PETI KORAK - POSTUJ SVOJE VREME - u knjizi prikazano kao stoperica.Izbegavaj gutace vremena, besmislaene razgovore, igrice na internetu....Ne dozvoli ni drugima da kasne. I kad ustanes prvo radi stvari koje volis.Potpuno OK. Ne znam da li je pod gubljenjem vremena mislio i  na pisanje bloga? Salim se. Verovatno je i to gubljenje vremena ,,ali mene ispunjava i raduje. Probajte,da i ja dam neki savet.
SESTI KORAK - NESEBICNO SLUZI DRUGIMA - u knjizi je prikazano kao mirisljave ruze.Krajnji ssmisao zivota je dati sebe drugima.Pomazi uvek ljudima oko sebe.Ono lepo je pomoci nekom i svi to nosimo negde u sebi, tu humanost. Ali nekako se zivi super tesko da mi koji nista nemamo pokusamo od toga da podelimo sa komsijama, a oni koji imaju i previse uzimaju i dalje i ne daju nikom. Ne znam zasto al se mi siromasni osetimo nekako kao budale..
SEDMI KORAK -PRIHVATI SADASNJE VREME-  u knjizi prikazano kao staza od dijamanata. Zivi samo u sadasnjosti. Potpuno meni neshvatljivo. Jer ja ne mogu da zamislim zivot bez one recenice AKO NE ZNAS ODAKLE SI POSAO NE NADAJ SE DA CES NEGDE STICI. To jest ako ne znamo svoju proslost i ako ne planiramo svoju buducnost kako nam moze prijati sadasnjost.
SVE U SVEMU KNJIGA JE ODLICNA A PONAVLJAM KO USPE OVO DA ISPRATI MOZE SE NADATI SRECI. JA SE DRZIM KOTRLJANJA....IZVINITE.POZDRAV !!!!!

Нема коментара :

Постави коментар