четвртак, 13. новембар 2014.

SVET IDE U PROGRES

DEFINITIVNO SVET IDE U PROGRES.DECA SE VISE NE SMEJU PONIZAVATI NI FIZICKI KAZNJAVATI(ZA MAJKE I OCEVE,BABE I DEDE JE JOS SVE NEIZVESNO)! Naravno da kao majka ne mogu da kazem da treba zlostavljati dete sto ste mogli i da vidite u pretjhodnih 300 blogova u kojima se jasno vidi koliko se brinem zbog ugrozenosti nase dece na sve nacine.Medjutim,ni deca vise nisu onakva kakva su bila nekada.A nisu ni krivi za to.Od prvih dana zivota izlozena su strahovitom nasilju koje vlada svuda oko nas. Brakovi  takodje prolaze kroz tranziciju,pa ako dete svakodnevno gleda svadje roditelja ,a zatim TV,internet i tabloidi po ceo dan izvestavaju o "crnim hronikama" sta dete da uradi? Mora i ono da preuzme model nasilja .Roditelji su prezauzeti ,nervozni,uplaseni i deca u kuci upijaju samo negativnu energiju.Jer roditelji su ipak samo ljudska bica  i pred decijim nestaslucima koji su odavno to prestali da budu osete nemoc i ne znaju na koji nacin da vaspitavaju decu Onda lakse je udariti samar  nego umoran i nervozan pricati pola sata kako bi trebalo nesto da se uradi. Necu da lazem i ja sam udarila svako svoje dete (cetvoro),ali naravno da je imalo pozitivan efekat.Naucnici tvrde da to nije istina i da nema koristi od batina,ali moja deca potvrdjuju da sam ih dobro vaspitala.Ali  svakako da ih nisam vaspitavala samo batinom nego i beskrajnim razgovorima i druzenjem i bezuslovnom ljubavlju.U komsiluku sin jedinac bije majku. STA RECI? Od najmladjeg uzrasta mu je pruzano vise nego svoj mojoj deci zajedno. I eto,kad je tranzicija i njima smanjila prihode i kad nije mogao da dobije novi auto krenuo je da bije roditelje. Vaspitavanje dece je pretezak posao,
Buducnost. Nadam se da ce naucnici da nadju nacin da vaspitavanje roditelja postane obavezno obrazovanje cim krenu da planiraju porodicu.Jedino to ce doprineti opstem dobru. Roditelji ce znati da se postave prema detetu ,a ono ce iz porodice crpiti samo pozitivnu energiju (za sta i treba da sluzi porodica).I jos jedna dobra stvar je to sto ce nestati stampani mediji mozda cak i Televizija.A komunikacija medju ljudima nece podrazumevati tracarenje i crne hronike.
Proslost. Sve je vec objasnjeno .Svako vreme nosi svoje breme. U proslosti se znalo gde je kome mesto.u porodici .I to je bilo zaista fantasticno.Ali je i vreme bilo drugacije i bile su drugacije vrednosti kojima se tezi. Formiranje deteta je od porodice.do skole i do drustva u kome odrasta bilo manje stresno. I da i mene su tukli  dok sam bila mala i uvek sam bila svesna toga da sam te batine zasluzila.Znaju deca kad predju granice.Ali na zalost zbog onih koji ne znaju granice  uvek je bilo i zloupotrebe sa obe strane. Manje ali je bilo.
DOKLE GOD SE PORODICA ODRZAVA  U BAR NEKOJ HARMONIJI BICE DOBRO. SVE DOK NAM U PORODICAMA VLADA NASILJE ONO CE I DECU CINITI JOS NASILNIJOM!!

Нема коментара :

Постави коментар