среда, 19. новембар 2014.

TRISTOTI BLOG

TRISTOTI BLOG. BOGAMI NIJE BILO LAKO NACI TOLIKO TEMA KOJE BI BILE INTERESANTNE ZA VISE LJUDI.Ali ja sam nekako bila ubejena da su bas ove teme zanimljive sto mi je broj ljudi koji citaju sirom regiona pa cak i nasi ljudi u Evropi i Americi, neskromno smatram da sam pogodila.
Zato bih ovaj 300-ti blog uradila kao i prethodni jubilarni 200-ti i 100-ti ,to jest kao jednu retrospektivu blogova koji su se po meni izdvojili malo samo malo od drugih.
Citanje sudbine iz palminih listova koji se cuvaju hiljada godina.
Trinaest iluminatskih porodica koje vladaju svetom.
GMO bebe  i izigravanje Boga.
Kad nestane novca izmisljaju bolesti
Rojevi robota zvani - kiloboti
POTROSENI RESURSI VODE I HRANE ,TROSIMO UNAPRED
Iver ne pada dalje od klade. Verujte u genetski kod.
Koji je tvoj status? Jedno pitanje,a 50-tak odgovora
Od neandertalca do vanzemaljca mi smo najzgodniji
Mali princ ili kako se ostaje bez porodice
Farme vestackih ljudi
Srbija i Afrika su sestre po materi to jest poligon za ispitivanje sva cetiri jahaca Apokalipse
Roboti su nezahvalni. Ukriticnim situacijama brinu samo za svoju bezbednost ili samo za jednog coveka
Prica o Rtnju.
Treba da se navikavamo na zivot u Orbiti.
Slonove ubijaju pa od kljova prave male slonice ukrase za srecu!!!!
Porodica,roditelji ko je kriv za propadanje dece(prodaju se za burek i jogurt sa 12-13 godina)
Mesec vise nije u modi nego Mars
Svet ostaje na devojcicama
Biljke imaju inteligenciju
Za i protiv tehnologije
Granice postoje samo u ljudskom umu
Ukidanje fotografija i porodicnih albuma
Tehnologija je uzela nevinost deci
Bioloski sat
Covek priznao da su ga vanzemaljci ucili naprednoj tehnologiji
Krv nije voda
Okeani se ne ispituju jer to vanzemaljci ne dopustaju.Tamo su im baze.
Autopsija,biopsija
Kuce kao mesta za stanovanje ili pokazivanje bogatstva
Vaspitavanje dece
Koreni i poreklo su vrlo bitni zbog potomstva
UH. KAO I UVEK SVE MI SE SVIDJA. IZVINITE NE OPSIRNOSTI A SUTRA MOJI REDOVNI BLOGOVI PATISPANJI
MORAM I JA MALO DA DAM ODUSKA NA JUBILARNIM BLOGICIMA
POZDRAV!!!!!



Нема коментара :

Постави коментар