уторак, 4. новембар 2014.

VANZEMALJCI SU 'KRIVI' ZA NAS NAPREDAK

VANZEMALJCI SU ODGOVORNI ZA NAPREDAK TEHNOLOGIJE! STIGLA JE JOS JEDNA POTVRDA ONOGA STO VEC ODAVNO MISLIM ,A ODNEDAVNO I PISEM! I to u liku Bojda Busmana coveka koji ima 26-patenata sa oznakom "vojna tajna' i ciji je projekat raketni sistem 'stinger" - pametne bombe na lasersko navodjenje.Covek je pred smrt pricao o svojim susretima sa vanzemaljcima i NLO u DOBRO CUVANOJ VOJNOJ BAZI U NEVADI U OBLASTI 51..NJegova sardnja sa Americkom ali Ruskom i Kineskom u vezi antigravitacije je neprocenjiva. I ja mu verujem.Ne mislite valjda da su ljudi sposobni da u zadnjih 100 godina (po nasem racunanju vremena ),a narocito u zadnjih 40 godina toliko napreduju u oblasti,nauke i tehnologije i medicine..Za mene nema sumnje da su u to vanzemaljci umesali svoje 30% duze prste od nasih.Eto brzinom svetlosti kojom se i oni krecu  i mi napredujemo do njihovog nivoa..Mada ipak postoji nekoliko teorija zasto nas uopste edukuju.Prva je ta da zele da se nastane ovde pa da sebi obezbedjuju normalne uslove za zivot.Druga teorija je ta da zele da stignemo na njihovu planetu i nastanimo se tamo.A treca je mozda  i najbliza istini .Mozda samo zele da rade na ukrstanju vrsta pa nas pripremaju za to.
Buducnost.Sa izgledom od 1,50m visine ,sa tri kicmena stuba sa po tri rebra sa obe strane,sa dugackim prstima (po pet na svakoj ruci) i pet sraslih na svakoj nozi (srecom imaju dve kao i mi) i nisu neki lepotani.Narocito na nase vidjenje lepote.Za nas su oni (ako tako izgledaju)ruzni i odvratni.Bas me zanima kako ce naterati ljudsku vrstu da se "zaljubi" u vanzemaljce i pozeli dete sa njima?Zastrasujuce. Ali ova brzina napretka sigurno vodi ka suzivotu sa njima.A mi se nerviramo sto je neko u drugoj politickoj partiji,sto je druge nacionalnosti i vere,boje koze, ili sta vec. Pa to su ipak ljudska bica!A nama se smesi zivot sa "malo razlicitim" vanzemaljcima.MISLITE O TOME.
Proslost.Prvo otkrivanje susreta sa vanzemaljcima desilo se jos 1947-me godine u Teksasu (vojna baza Rozvel).Pisala sam  zasto smatram da se to bas desilo u Americi. I kako su  i sve dalje "posete" i "otmice" uglavnom u Americi. Mislim da to ima veze sa ugovorom koji vec decenijama unazad potpisuje Americka vlada,a za uzvrat dobija sve ove patente i pronalaske. Da,sledece godine treba da krenu i komercijalni letovi u Svemir. Pa zar Ameri nisu najsposobniji na svetu i za biznis i za tehnologiju i za vladavinu nad ostatkom sveta? A tu moc crpu od vanzemaljskih "ugovora" i znanja.Sad jos ostaje ono logicno pitanje. Zasto se vise ne zavrsi sa tom pricom i kaze se :Da li vanzemaljci postoje ili ne? Ovako kao u DOSIJE X sto Molder u dve epizode dokaze postojanje vanzemaljaca, pa u sledece tri porice i tako.Najbolji odgovor za to bi po meni bila recenica:"AKO SE NEKA LAZ DOVOLJNO PUTA PONOVI POSTAJE ISTINA" Za mene nije laz ni jedna prica o "posetama" ili "otmicama" .Dok se toliko prica ja verujem da vanzemaljci postoje.

Нема коментара :

Постави коментар