уторак, 16. децембар 2014.

BOLJE BITI PIJAN NEGO STAR

BOLJE BITI PIJAN NEGO STAR! IDU PRAZNICI I SVE SE VISE PIJE(OVAKO SE KAO NE PIJE)PA ONDA KAD TE U NEKO DOBA UHVATI 'ZAL ZA MLADOST" NEKAKO TI JE BAS SUPER STO SI PIJAN PA NE ZNAS NI KOLIKO SI STAR. JOS JADNIJE JE AKO SI OSTAVLJEN I ZABORAVLJEN PA IAKO SI ZENA BEZIS U ALKOHOL JER NE VIDIS SVETLO NA KRAJU TUNELA. Uvek napominjem da nikako ne opravdavam prekomernu konzumaciju alkohola,ali ljudi moji oni koji nemaju ni za hleb tesko mogu da ga piju prekomerno.Tako ako si star a sam pa jos i pijan onda ti se nikako ne pise dobro,narocito za nas vecinu u Srbiji..Dobro necu pred Novu godinu da kukam ali ove dve price sa izvesnim krajem i jednu sa neizvesnim krajem prosto moram da ispricam.Garantujem da su istinite jer jedna je o mojoj majci a jedna o mojoj svekrvi.Kao mlada moja majka je 60-tih godina proslog veka dozivela progon od strane porodice zbog 'sramote"  koju im je ucinila.Ta sramota sam bila ja i ona je uvreme kad se na to gledalo kao na posrnulost morala ona je hrabro isla kroz zivot kao samohrana majka.Borila se iako naravno nije bilo lako ali nikada nije bila izdrzavana od strane bilo koje druge osobe. Dobro ja sam do udaje davala neki novac u kucu ali ona je sve do smrti u 56-toj godini imala svoju platu, pa invalidsku penziju.SAMA U SE I U SVOJE KLJUSE CEO ZIVOT!.S druge strane moja svekrva je u braku rodila dvoje dece nikad nije radila.Imala je do svoje smrti u 77-oj godini sve sto je pozelela. Muz i sinovi su joj ispunjavali svaku zelju i pruzali joj paznju.ZNACI NIJE ZARADILA NI JEDAN DINAR A IMALA JE IMATERIJALNA SREDSTVA I POSTOVANJE!DVE KRAJNOSTI! Sve ovo pisem da bih na kraju rekla da ja sad imam 56-est godina ,nisam bas zdrava, imam 29 godina staza i cetvoro dece.Povremeno sam zadnjih godina radila i privatno na glupim poslovima koji mi naravno nisu u struci sve zbog egzistencije.I sad vec neko vreme ne radim nemam maltene da jedem a ni muz ni deca me ne postoju jer su brzo zaboravili zadnjih 3o godina i vise mog zrtvovanja za njih.
Buducnost.Ovako ja to zamisljam .Svi ce imati isto (neka vrsta komunizma)svi ce biti sposobni da zive sami .STO znaci sa jedne strane nemas materijalnih briga ,a sa druge nemas ljubav i podrsku porodice. Pa otkud znam da li je to dobro. JER REALNO DZABA I LJUBAV AKO KRCE CREVA .ALI DZABA I NOVAC AKO SI SAM ! ZACARANI KRUG!
Proslost. Dobro znala su se pravila .Roditelji izdrzavaju decu,deca izdrzavaju roditelje .Prosto ali dobro pravilo Svako je to znao i ravnjao se prema tome .Bilo je i tada ekstremnih zapostavljanja i dece i roditelja ,ali ne kao danas..Potpuno sam zatecena novonastalom situacijom i da mi ne bi prepuklo srce drzim se za proslost i nadam se da cu ipak i ja od svoje porodice dobiti koru hleba i mnogo ljubavi i paznje!

Нема коментара :

Постави коментар