среда, 31. децембар 2014.

ONA CE DOCI

ONA CE DOCI!!! CEKALI JE MI ILI NE! I SVI SU U EUFORIJI I JURE KO MUVE BEZ GLAVE I RADUJU SE!NOVA GODINA KAO I UVEK STIZE TACNO NA VREME! NOVA,UPAKOVANA I CISTA.A onda je otpakujemo,isprljimo i cekamo sledecu sa istom radoscu i veseljem.I uvek ce kao ta sledeca biti bolja.Dobro je imati nadu. Ali ....Zar nije nekako bolje ono sto znamo.Ja sam pocea zadnjih godina da kad cestitam bliskim osobama dolazak Nove godine obavezno uz cestitke dodam SAMO DA NE BUDE GORA OD OVE! Znam kako to pesimisiticki zvuci,ali nije lose protiv "uroka".I tako nocas ce svako na svoj nacin ispratiti ovu godinu i docekati novu.Vec sam pisala o mogucnostima raznih generacija,ali me je jedan clanak u novinama i moje secanje na sve majke koje su nocas same dalo mi je jos jednu temu SAM U KUCI ZA NOVU GODINU. Deluje zastrasujuce ali zapravo treba videti u svemu pozitivne strane bar ove "najludje noci".Ako smo iz bilo kog razloga sami (ja sam iz kategorije - majka),a vi ste mozda zato sto su vam dosadili isti izlasci na ista mesta  sa istim ljudima,ili bas je sad ostavio partner ili...Evo plana: UGADJAJTE SEBI NA SVE NACINE! Priznavali sebi to ili ne,najveci deo vremena ugadjate drugima.Evo prilike da sebi ucinite nezaboravno opusteno potpuno super vece i nek ono traje koliko vi odredite,do ponoci,do 22 sata ili do 6 ujutru.Kako vam se svidja.Prvi put imate vremena da odgledate Novogodisnji program koji vi zelite, ne morate da budete elegantno odeveni i nasminkani ,a mozete naravno.Ne morate da jurite na relaciji kuhinja-dnevna soba. Jer vas nece niko cimati da donosite beskonacan niz posluzenja.Stavite ispred sebe sve ono sto vam tog momenta prija, opustite se i uzivajte..Probajte!Kad pocnete da se opustate shvaticete da ovkav docek ima i svojih prednosti.
Buducnost.Mozda kad se ispravi racunanje vremena,doceci Novih godina budu proredjeni, a mozda se vise nece ni obelezavati. Nisam sigurna da li ce ljudska vrsta zbog toga bitisrecna ili nesrecna,ali ja uvek na tu buducnost gledam kao na nesto sto ce svima kojima je sad bez veze sto su na ovu noc sami biti bolje jerce imati mogucnosti da ako bas nikako ne mogu da budu sami pomocu tehnologije nabave drustvo koje zele!
Proslost. Nekada su bila mnogo bolja vremena u smislu tih doceka Nove godine. Nekako su ljudi najcesce u privatnim kucama slavili ili samo uz porodicu ili  i uz porodicu i prijatelje.I bilo je zaista lepo,to druzenje,to opusteno ponasanje (i spavanje u kadi),nije bilo problem izaci na kraj sa pijanim ali bliskim osobama.Svi su ravnopravno ucestvovali u troskovima,spremanju i raspremanju. I osobe koje su i tada morale iz nekih razloga da same cekaju Novu godinu nisu bile potpuno raspamecene kao neke osobe koje srecem ovih dana i koje to ne mogu da prihvate. Nekad su ljudi bili mnogo optimisticniji i znali su da se izbore sa tom nametnutom atmosferom u kojoj nisi normalan ako ne skaces veselis se,bacas petarde ili konfete.Ako ne pijes do nesvesti i jedes do besvesti!
SRECNA NOVA GODINA! OPUSTENO LJUDI! NIJE  OVA NOC JEDINA KOJU CETE DOZIVETI! IMA JOS TOLIKO NOCI,DANA,GODINA ,A SVAKI SLEDECI MINUT MOZE VAM DONETI IZNENADJENJE!

Нема коментара :

Постави коментар