субота, 6. децембар 2014.

IDUCI NAPRED VRACAMO SE UNAZAD

IDUCI NAPRED VRACAMO SE NAZAD! DOKAZANO! ZATO I JA UVEK PISUSI OBUDUCNOSTI GOVORIM O TOME DA CE SVE BITI ISTO I LJUDI I SVET OKO NJIH!NESTACE GRANICE,KOPNA RAZLICITE VRSTE.....Zivecemo opet na Pangei. Zar Pangea nije bila proslost? E pa bice i buducnost. A prica o globalizaciji je samo prvi korak ka ujedinjenju ljudi pre Apokalipse.ZNACI  zato sto ne znamo koje je pravo vreme i u kom smo prostoru ne shvatamo da i prica o ozivljavanju mamuta ima svoju podlogu.Otkud bas sad da ga ozivljavaju jel?Tako spremajuci se za cas kada ce ova civilizacija nestati i ovi kontineti ,sve vise hrlimo u pricu  -kameno doba,neandertalci i tako to. .Sto bi rekli u decijoj pesmi sta je na kraju svih krajeva - novi pocetak.
Buducnost. Velika je sreca sto ljudi jos uvek ne znaju to pravo vreme pa nemaju predstavu kada ce se ta velika promena ponovo dogoditi.Ali kad shvate oni ce taj dogadjaj proglasiti smakom sveta sto ce on i biti ali ce i biti pocetak novog sveta inovog-starog nacina zivota.Sta mene intrigira?Ako covek uvek ide iz kamenog doba do kolonizacije MARSA,kako neko to ne upamti i shvati taj proces? ZASTO UVEK IZ POCETKA? I da li ce ljudska vrsta uopste da postoji u ovom obliku kao sada? Jer vec sam pisala da smo upravo sada najlepsa bica -selfija mi!Mnogo mi je zao sto za ovo vreme za koje nam je dato da boravimo i zivimo na ovoj planeti ustvari nista ne znamo. A ni ono sto kao znamo nije onako kako izgleda.Ni nasa proslost,ni sadasnjost ni buducnost.Ali oni koji pomeraju "misa' na nebeskom kompjuteru itekako znaju.Blago njima.Kako njima super da igraju igrice sa raznim planetama i da teraju ljude ili vec koja svemirska bica da rade to sto rade.
Proslost. Pa to mislim zaista da su MAJE I fARAONI BILI IZ NEKOG DRUGOG DELA sVEMIRA I DA SU OSTAVILI PUTOKAZ LJUDIMA STA I KAKO DA RADE.Medjutim, vise me intrigira onaj periood od Pangee, do neandertalca, To mi se nekako ne uklapa u celu moju pricu .Tu neke kockice nedostaju. Kako su oni dosli do pomenutih MAJA?Jos jedna tura vanzemaljaca ?Verovatno nikad i necemo moci u potpunosti da razumemo .IAKO MISLIMO DA SMO NAJMOCNIJI NA OVOJ PLANETI  TO SVI U SVEMIRU MISLE ZA SEBE,A U SSTVARI NE VERUJEM DA BAS SVI ZNAJU SVE.
BILO KAKO BILO IGRICA NA NEBESKOM KOMPJUTERU SMORILA SE OD OVOLIKO RAZLICITOSTI U BICIMA I RELJEFU I TEHNOLOGIJI PA JE RESILA DA URADI "BEKAP" U DOBA KAD JE KONTINENT BIO JEDAN,A LJUDI SVI ISTI.
MOZDA TO I NIJE LOSE!

Нема коментара :

Постави коментар