понедељак, 15. децембар 2014.

MI SMO ZEMLJANI BRE

KAD PRESTANEMO DA GOVORIMO MI I SAMO MI SMO ZEMLJANI NAJVAZNIJI SMO U SVEMIRU I POGLEDAMO ISTINI U OCI VIDECEMO STA? PA TO DA JE OVDE POSTOJALA CIVILIZACIJA PRE NAS. Sto Darvinovu teoriju obara milioniti put.Postojala je i pre ovde mozda i naprednija civilizacija. U Krasnojarsku u Rusiji pronadjen je kamen sa ugradjenim mikrocipom procenjena starost pola milijarde godina. Pa posle ne verujete kad pricam da vreme i prostor nisu ograniceni .Ne verujete da smo samo prolaznici na ovoj planeti. Ne verujete da smo samo deo virtualne igre nebeskog kompjutera.A opet volimo da smo neke face i da smo mi nekako najbitniji. Potpuno pada u vodu prica o nastanku ljudske vrste uz pomoc evolucije preko majmuna i prica da nas je Bog stvorio od blata. Ma hajde ljudi to je kao ona priica koju su zbog laznog morala pricali deci da su ih donele rode ili su nadjeni u kupusu, a znali su da je to proizvod vodjenja ljubavi to jest spajanja zenske i muske polne celije. Zasto smo takvi ko zna. I kad vidimo dokaze ne veujemo u to. Iz ciste narcisoidnosti. Kako da prihvatimo da smo mi mozda ko zna koja civilizacija koja zivi na ovoj planeti?Ne mi hocemo u svemu da budemo prvi,jedini,neponovljivi.Obzirom da to niko ne moze da demuntuje jer jos uvek je ljudski vek ogranicen kao i njihov mozak ostaje samo da se vise taj ljudski um otvori i stvari prihvate onakve kakve jesu.
Buducnost. To je ono sto ja stalno pricam. U beskraju vremena i prostora, civilizacije nastuju i nestaju. Sve tece,menja se prolazi, a ljudska vrsta i ostali stanovnici Svemira samo menjaju mesta i igrice. Meni se realno to jako svidja.Da covek nije zakopan na ovoj planeti i da ne mora beskonacno da trpi sve ove posasti.Ratove,glad,bolesti,zagadjenje planete,propast morala i sve moguce katastrofe koje je covek uspeo da smisli i to u  uverenju da on to moze i sme. Beskrajno je predivna rec i budi optimizam da ce se sve dovesti u red sa protokom vremena i prostora.
Proslost. NECU da kukam. Nismo znali. I Isus je rekao: Oprosti im ne znaju sta rade. Tako ce nam mozda biti oprosteno,a mozda i ne sto smo se ponasali tako kako smo se ponasali kad je dosao nas red da zivimo na ovoj planeti. JEDINO NE ZNANJE MOZE DA NAS OPRAVDA. Ne znajuci i ne shvatajuci ucinili smo najvece zlocine prema prirodi i prema ljudima i zivotinjama i svemu zivom na Planeti. Svojom bahatoscu doveli smo do svih uzasa u kojima zivimo.I sad kao imamo razum i pricamo sta smo sve pogresili,a niko ne shvata da to ne moze da se ispravi. Pricamo o ekologiji kad je vec ostalo samo malo ciste vode za ljudsku upotrebu,pricamo o moralu kad su drustvene mreze preuzele svaku vasu misao. Ma hajde.Zavaravaje se i dalje.
MI SMO SAMO DOBILI SANSU DA ZIVIMO OVDE. A SADA KADA VEC SVODIMO RACUNE PRED JOS JEDNU NOVU GODINU POMISLIMO DA LI SMO JE I ISKORISTILI?

Нема коментара :

Постави коментар