недеља, 21. децембар 2014.

VITEZ NA BELOM KONJU

VITEZ NA BELOM KONJU JOS JEDNA PRICA O BAJKOVITOM SVETU. NESTO NA CEMU SU ODRASTALE DEVOJCICE SIROM SVETA. BAREM BAJKI NIJE NEDOSTAJALO I UVEK JE NEKI PRINC DOSAO PO SIROTU JADNU DEVOJKU! Danas je to naravno modernizovano.Pa san svake devojke nije ni princ ni vitez ni beli konj. SADA SE PRIZELJKUJE KUL TIP SA CRNIM DZIPOM I JAKO DUBOKIM DZEPOM.Ali ja bih se vratila na pricu  o vitezovima. I to ne bilo kojim nego o Templarima. Imali su oni onu bajkovitu hrabrost i obozavali su zene iz daleka(doduse samo plemenitog roda) dok su na zalost pomenute sirote decojke cesto silovali.I pripisivali su im da su pohlepnii previse ponosni pa samim tim su sebi dozvoljavali da budu bahati.Ako pogledamo istorijske cinjenice i nacas zanemarimo bajke Templari su bili cuvari Solomonovog hrama u kome je navodno Isusov grob. To je u redu. Medjutim, njima se posrecilo te su stekli ogromno bogatstvo koje su kasnije trazili mnogi kraljevi ali nisu pronasli. MADA  je to bogatstvo verovatno proisteklo iz prvog bankarskog poslovanja kojim su se oni bavili.NJIHOVO BOGATSVO bilo je trn u oku besnim kraljevima pa su ih 13-tog oktobra 1307-me godine skoro potpuno istrebili.Od tada je i prica o baksuznom broju 13. POSTOJI tu velika povezanost pojmova sto bi zahtevalo da ovaj blog bude mnogo duzi ali ja cu to nekako da skratim.Prvo bajka sa srecnim krajem (ono sa pocetka bloga) podrazumeva da je taj pomenuti vitez potomak Templara i da poseduje ogromno bogatstvo, MODERNI PRINC-VITEZ takodje mora da bude potomak Templara i da poseduje,ponos,pohlepu,bahatost,bogatstvo,Da budu isti znaci. Templari su imali viteski odnos prema zenama (sem obicnim postenim ali sirotim).Danasnji momci isto to rade. Svoje bogatstvo usmeravaju ka starletama,a obicne postene devojke ponizavaju a desava se i ono najgore-silovanje! Znaci isto.
Bubucnost. JOS jedan dokaz o protoku vremena koje dokazuje da vreme kruzi.Mozda stvari nemaju isti izgled ali se ljudsko ponasanje vrlo sporo menja. Ono sto se desavalo nekada,desava se ponovo i verovatno ce i u buducnosti da se desava ma u kakvom drugom obliku. Dogod postoji podela na muskarce i zene i bogate i siromasne uvek ce postojati ista prica o polepi,ponizavanju i ponosu!
Proslost.I ja sam odrasla citajuci bajke, i mojoj deci sam citala bajke.I nekako sam potpuno iznenadjana kako sam cas u fazonu bajke su dobre,a cas bajke su ogledalo losih primera ponasanja. I jedan blog sam posvetila gomili gluposti koje postoje u bajkama A opet kad gledam neki dugometrazni film ovako "matoroj" mi srce zaigra kad stigne taj princ na belom konju i odvede Snezanu,TRNOVU Ruzicu,Pepeljugu.....
A i prica o Templarima je  moja  neiscrpna inspiracija, volim da citam sve sto je u vezi njih jer imam utisak da od njih poticu mnoge istine i zablude o Hriscanstvu.Ali to je druga tema.

Нема коментара :

Постави коментар