петак, 26. децембар 2014.

SVE MI SE IZMESALO

NE BIH JA TESKE TEME U OVE DANE PRED DOCEK NOVE GODINE ALI MI SE NESTO POMESALO STA BI BILO KAD BI SE DESILA VELIKA NUKLEARNA EKSPLOZIJA,KAKO JE IZGUBLJENO AUSTRALIJANSKO PLEME KOJE JE VIDELO CIVILIZACIJU TEK 1984 I ZASTO CEMO USKORO JESTI PILETINU IZ EPRUVETE I DA SE NA MESEC ISLO JOS 1947 -ME GODINE.Ali moram i to redom.Nakon velike nuklearne eksplozije desile bi se promene koje ne bi bile odmah vidljive,nego bi lagano padala temperatura,smanjivalo bi se vreme vegetacije biljaka,smanjuju se kisne padavine,a za uzvrat godisnje na Zemlju pada oko pet megatona cadji.A,pleme   Pintupi iz Australije nema  problema sa cadji i padavinama otkako su ih 1984-te godine suocili sa civilizacijom i tehnologijom zivi pod stresom. Jer iako idu u kupovinu i savladali su potrosacki mentalitet ne shvataju zasto narandze nisu dobre na zaru kao krompir.Secer je fantastican,ali je od voznje automobilom velika vrtoglavica.Zvuci nerealno ali ti ljudi kad su ih "otkrili" pre trideset godina vecinom su se vratili svom nacinu zivota,a tek nekolicina je prihvatila dobrobiti civilizacije.Za to vrme u Izraelu od 1-OG JANUARA KRECE PROJEKAT PROIZVODNJE VESTACKE PILETINE. Sto svakako ne podrazumeva gajenje zivotinja i njihovo klanje,Meso ce biti proizvodjeno u strogo kontrolisanim uslovima i  celija uzeto iz zivih zivotinja.I na kraju ako se 1947-me godine dogodio incident u Rozvelu sa prvim vanzemaljskim bicima i letilicama kako bas da se sada tvrdi da prvo spistanje na Mesec i onaj cuveni Armstrongov korak nije bilo prvo spustanje nego takodje te 1947-me godine.A onda i ta prica sa uticajem molitve na ljudski mozak ili kako da se pomocu virtualne realnosti izbrisu verske netrpeljivosti ,rasizam i razlike medju polovima.Tako sto ce se osoba na koju se utice u virtualnom svetu biti ta koju on osudjuje ili cak mrzi.Kad se nadje u "kozi' doticne osobe shvatice kakvu nepravdu cini.
Buducnost.Sve ovo stvara nadu za neki mozda bolji zivot sem ishrane. To me svih ovih godina jako plasi.Sto nezadrzivo idemo na GMO  proizvodnju,vestasko meso,klonirane zivotinje i naravno pilule kao konacni nacin ishrane nazovi ljudske vrste.
Proslost. Pa bila je super ona piletina gajena kod baba i deda na selu. SVE STO SE SPREMALO MIRISALO JE ZANOSNO I SADA VEC DUGO VREMENA TAJ SE MIRIS NE POJAVLJUJE U NASIM KUHINJAMA.Takodje Cernobil 1986-te godine mnogi su skupo platili .ZENE SU MASOVNO IMALE POBACAJE( I JA TAKODJE) ILI SU RADJALE  RETARDIRANU DECU.NAZALOST IMA IH I U MOJOJ ULICI.Sto se tice upada u civilizaciju kakvu Ameri imaju - pa i mi smo tek posle Bitlsa 1960 -te godine upali u nju. I od tad nam nije dobro,ali na zalost mi se nismo vratili na predjasnji nacin zivota. A sto se vanzemaljaca tice, oni su bili kod nas na RTNJU,a mozda i pre Rozvela.pREMA TOME DZABA SE AMERI PRAVE VAZNI.
SRECNI PRAZNICI OPUSTENO!

Нема коментара :

Постави коментар