четвртак, 18. јун 2015.

IL SAM MRTAV IL SAM SUNCE

AKO SE JEDNO JUTRO PROBUDIM I NE VIDIM SUNCE ILI SAM MRTAV ILI SAM SUNCE! VRLO NEOBICNE RECENICE JE GOVORIO DZIM MORISON "DUSA" CUVENIH DORSA! On je svakako u svoje vreme bio neko na koga se ugledaju (prvi je recimo uveo kozne pantalone u stil oblacenja rokera). Da izuzmemo sto je uzimao drogu i sto je upisan u klub 27( godine u kojima su "zvezde"sebi oduzimale zivot) jer on nije svakako bio samo roker i narkoman. Bio je jedinstven, video je dalje od drugih i kako nije nailazio na one koji su dosegli zvezde resio je da i sam postane "zvezda"   i  zvezda (Sunce je zvezda).I njegova misao to svakako znaci da je svhvatio kolika je zvezda pa je resio da umre i stvarno postane zvezda. Zapostavila sam pricu o Suncu! I jako sam zacudjena zbog toga! Jer da li je ista vaznije od Sunca? Da li su Egipcani i Maje  i mnogi nasi preci znali mnogo vise o Suncu sem da je izvor zivota na Zemlji?Zar Sunce nije bilo vrhovni Bog u kog veruj? Zar sam faraon nije bio Sunze (zvezda)? Uzmimo samo Kleopatru? Gde je ona mogla da " pokupi"toliko znanje? Na Vikipediji? Egipatska kraljica koja je takodje izvrsila samoubistvo (doduse tek u 39-toj godini) govorila je 9  jezika, poznavala muziku,geometriju,astrologiju...Znala napamet stihove Sofokla,Eshila i drugih?!  cUDESNA ZNANJA O ELEKTRICITETU,PIRAMIDAMA U EGIPTU i njihova povezanost sa Suncem svakako su nesto sto mi sa vrhunskom tehnologijom niti znamo niti razumemo. Svih ovih dana dok citam o kolicini znanja koje su posedovali pre nekoliko hiljada godina,sve vise shvatam da mi ne znamo nista! I da malo da odlutam od teme. Rusija krece da traga za istinom o prvim koracima coveka na Mesecu ! Secate se Nila Amstronga i njegovih reci OVO JE MALI KORAK ZA MENE, A LI  VELIKI ZA COVECANSTVO! I celo covecanstvo je sedelo pre 45 godina i gledalo u TV direktnom prenosu sletanje prvog coveka na Mesec ! Od tada nijedan covek nije otisao na Mesec! Sta nemamo onu tehnologiju koja je odvela Nila Amstronga???? A sad Ameri pricaju o Marsu i nadam se uskoro snimka nekog Nila Amstronga sa Marsa gde ce navodno biti i ljudska kolonija? D a se vratimo Suncu! Znaci mi sad posedujemo vrhunsku tehnologiju a ipak smo "pioniri" u njenom koriscenju! Zato i tvrdim da je nerealno da solarna energija koja postoji od pocetka zivota na Zemlji mi tek sada koristimo i to pomalo na kascicu! U Egiptu je ona bila koriscena  kako i zasluzuje 100%
Buducnost. Vratimo se prici o zvezdama kao nebeskim telima! I tu smo mi  kao i zvezde   napravljeni od bar  60   istih elemenata  iz Svemira.  .Znaci u nasem telu  postoje i kalcijum i ugljenik i kiseonik i natrijum te nasa povezanost sa Svemirom ne treba vise dokaza! Mozda je Dzim Morison i tada 60-tih godina XX veka znao vise o zvezdama i Suncu nego mi danas! Otud ona izjava sa pocetka bloga!
PROSLOST. .Nije da se hvalim ali su me enciklopedije uvek odusevljavale te sam skupljala ( i jos imam raznih vrsta). I  podrzavam stvaranje eniklopedija koje su zapoceli jos u XIX veku enciklopedisti na celu sa Zan Zak Rusoom! I ovaj Majkl Madinberg mozda vidi unapred nesto sto ostali ne vide! VIKIPEDIJA  najveca VEB enciklopedija ikada .SVA PAMET  ovog sveta na jednom mestu !Ali sta je sustina  njegove ideje da VIKIPEDIJU stavi na papir?  Bas ideja o mogucnosti nestanka interneta! Dobro razmisljanje! Mi smo se svi mnogo opustili i knjige ne uzimamo u ruke. Ako nas nesto zanima jednim klikom na misa ulazimo u Vikipediju  i dobijamo odgovor. Ali da ljudi nisu pisali jos klinastim pismom na kamenim plocama mi nikada ne bi znali nista o ljudskoj proslosti. Sve sto je sacuvano milenijumima nalazi se na knjigam (mislim zapisano je na papir). Sta ako zaista za 100 godina nestane internet? Gde ce buduca pokoljenja naci nesto o XX i XXI veku? Tako da ova ideja uopste nije bez veze iako sam tvorac "papirne Vikipedije" nalazi mane brzog protoka informacija te misli da ce ti podaci u knjigama biti zastareli (jer se svet menja nemogucom brzinom) opet smatram da je bolje i stariji podaci o nasem vremenu nego nikakvi! Bravo za ideju!
I NA KRAJU KAD GLEDATE UVECE ZVEZDE NA NEBU  (nikako one nazovi zvezde na ekranu) ZAGLEDAJTE SE BOLJE JER JEDNA OD NJIH SU SVAKAKO CLANOVI KLUBA 27 NA CELU SA DZIMOM MORISONOM! ZATIM TESLA,MOJA CUVENA MARIJA TEREZIJA,SVAKAKO KLEOPATRA,LEONARDO DA VINCI ,BUKOVSKI,ZIL VERN I MNOGI KOJI SU ZNALI I VIDELI DALJE OD NAS!

Нема коментара :

Постави коментар