субота, 13. јун 2015.

PONOVLJENE LAZI POSTAJU ISTINA

DA! O TOME JA PRICAM! PONEKAD SU LAZI PONOVLJENE VISE PUTA PRIHVACENE KAO ISTINA! MI LAICI ZACAS POVERUJEMO U NEKE "ISTINE'! JA PRVA! PRIZNAJEM! ALI KAKO U MORU INFORMACIJA PREPOZNATI ISTINE? NEKI NAUCNICI SAMO DA BI SE NJIHOVO IME PROVLACILO KROZ MEDIJE PISALI SU O NEVEROVATNIM OTKRICIMA! I mi smo naravno poverovali u njih. Ne znam da li i vi imate taj problem. Ja svakako imam! Umojoj glavi su definisane neke stvari i GUGL I FEJSBUK su to skpairali i stalno mi salju informacije u vezi sa temama  koje me interesuju. Onda ja naravno pisem svoje blogove verujuci u ta otkrica ! I ispada da namerno vrsim obmane! Pa sta da kazem u svoju odbranu. Sem ono sto uvek govorim .U NEKE STVARI ZAISTA VERUJEM ,A NA VAMA JE DA VERUJETE MENI I IZVORIMA OD KOJIH DOBIJAM TE INFORMACIJE! Ali eto desi se kao i danas neki demanti.Pa hajde da poverujemo da je to demanti. Jer ja licno mislim da je svaki demanti samo deo teorije zavere i da se mnogo toga o cemu se negde pise stvarno dogadja! Ove su naucnike proglasili prevarantima! A da li su to bili ili ne,ko zna?
1.BBC  je 2002-ge godine objavio vest da su naucnici rekli da ce plava kosa potpuno nestati zbog nekog recesivnog gena! 2007-me razni strucni casopisi pisali su o nestanku crvene kose!
2.Daleke 1726-te godine Johan Beringer je stekao slavu otkrivsi fosile gustera,ptica i pauka koji su pominjani cak i u Bibliji.Njegovu ne namernu prevaru otkrile su njegove kolege koje su mu podmetnule te fosile da bi ga diskretiditovale. Time su mnogi naucnici poljuljali svoj kredibilitet!
3.ARHEORAPTOR  je prvi put spomenut 1999-te godine u casopisu Nacthonal Geograpfic .Naucnici su tvrdili da je to bice mesavina ptica i terpoda ! A onda je otkrice demantovano  jer je taj fosil kao napravljen od vise raznih fosila?!
Fizicar Alan Sokal objavio je vezu izmedju misli i medija! U stvari intelektualne elite i novina. A onda kad su se svi odusevili on je priznao da je hteo medije da izvrne ruglu!
5. U Londonskom magazinu 1783-ce godine osvanuo je clanak o drvetu koje je toliko otrovno da ubija sve zivo u okolini od 24 kilometra! Sve se to desavolo u Indoneziji . A ipak jesu pronadjeni lesevi ljudi i zivotinja na goloj zemlji,medjutim svi oni su dodirnuli to drvo!
6. Zatim samouki japanski arheolog Sinuci Fidzimura kome se 1980-te mnogo verovalo narocito o pronalasku predmeta starog  600.000 godina..Nedjutim,kasnije je dokazano da je on nekako dolazio u posed tih predmeta i sam ih zakopavao a onda "pronalazio"!
7.Skelet pronadjen 1912-te izvrsio je veliki uticaj na nauku jer je predstavljao skelet dzina. Pedeset godina kasnije utvrdjeno je da su celjust i mnogi drugi delovi bili ustvari od orangutana!
8.Morska sirena sa Fidzija se smatrala pravom sve dok nije otkriveno da je telo majmuna spojeno sa repom ribe!
9. Godine 1990_te objavljen je snimak vanzemaljca A onda je autor priznao da je video zapis laziran!
10.Da se vratimo na ljude dzinove za koje ja licno verujem da su postojali. Medjutim pronalazak skeleta velicine oko tri metra davne 1800-te godine predstavljen je kao lazan jer je sam "pronalazac" Dzordz Hul rekao da je skelet sam zakopao u dvoriste! A odakle mu? Ako vec ne postoji?
11. I na kraju "slag na tortu" Pre 30-tak godina krenuo je da kruzi letak kancerogenih matrija koji izazivaju aditivi iz odredjenih proizvoda! Naravno odmah je sve proglaseno za laz! A da li je? Ko zna?
Buducnost. Mozda ce se mnoge stvari koje su  otkrivene sa vrhunskom tehnologijom koja sad postoji proglasiti laznim! A mozda ce svest ljudi daleko odmaci i um ce biti otvoreniji i ljudi ce tacno znati sta je laz a sta istina!
Proslost. Da bili smo potpuno neinformisani. A i sad pored obilja informacija ne znamo u sta da verujemo.
I ONDA NE PREOSTAJE NISTA DRUGO. DOK NE POSTANEMO SVESNIJI I DO NAM SE UM NE OTVORI POTPUNO JEDINO MOZEMO DA VERUJEMO U NON STO MI MISLIMO DA JE ISTINA!
ZATO I MOJE BLOGOVE NE UZIMAJTE 'ZDRAVO ZA GOTOVO" JER TO JE IPAK SAMO MOJE VIDJENJE ISTINE!

Нема коментара :

Постави коментар