уторак, 30. јун 2015.

CIPOVANJE BEBA, KONTROLA UMA

NA KRAJU JUNA JEDNA PRICA O ONOME STO I PTICE NA GRANI ZNAJU! A ZASTO JE JA OPET PRICAM MOZDA IMA VEZE S TIM DA SU I MENI TOTALNO ISPRALI MOZAK! VRATICU SE JA NA TO SAMO DA KAZEM CEGA CE JOS BITI U OVOM BLOGU! PA NESTO USKO VEZANO ZA TO KOME ,CEMU  I U STA VERUJEMO ?! Prvo,sama pomisao da neko moze da vas kontrolise, filmovima,muzikom i reklamama je zastrasujuca,ali je nazalost istinita!Podsvesne poruke zaista postoje,a na svakog coveka deluju drugacije! Uvecini slucajeva je dejstvo isto jer je i cilj bio da se "ispere sto veca masa mozgova",ali neki ljudi uspesno odolevaju i zbog toga ova prica i postoji. Jer da smo svi samo roboti kako bi pricali o kontroli uma? Jos 1957-me godine sa pojavom TV-a  i  njegovo konzumiranje sirokih masa rodila se ideja o marketingu. Te je izvesni Djejms Vikeri to prvo probao prilikom pustanja nekog filma. Jednostavno je ubicio reci Jedi kokice i Pij koka-kolu ,a da to niko nije primetio jer su svi praatili radnju filma. Pogadjate nastavak!Prodaja kokica je porasla za 57%,a koka-kole za 18%.Naravno koka-kola je kasnije toliko usavrila svoj marketing da je postala planetarno neizbezno pice!Kasnije tokom Hladnog rata nije se kontrola uma sprovodila samo zbog bolje prodaje proizvoda! CIA JE PROGRAMOM PTICA RUGALICA USPESNO INFILTRIRANA I U FILMOVE IU MUZIKU I U MARKETING I KONTROLISE SVE ZARAD SVOJIH CILJEVA!
Recimo svi znamo da su filmovi fikcija! Mislim tako bi trebalo da bude! MEDJUTIM ,POJEDINI FILMOVI TAKO DELUJU NA LJUDSKU PODSVEST  DA SE FIKCIJA ZACAS PRETVARA U REALNOST! Tako da gledajuci Matriks, Igre gladi, Ekvilibrijum,Oni zive i drugi covek stice utisak da se to nama zapravo sve desava. Mada ja opet mislim da se i desava. Vec sam mnogo puta podvukla paralelu izmedju transformersa iz filmova i transformersa u Americkoj vojsci i mnogo toga. A gde prestaje realnost i pocinje fikcija i obrnuto zna samo CIA!
sTO SE TICE MUZIKE I TU KORENI U STRAHU LJUDI OD KONTROLISANJA UMA IDU DO KRAJA 50 -TIH. Pominju se prvo Bitlsi i njihova pesma Revolusn 9 koja ustvari ima poruku Napali me mrtvi covece!Pesma od Led Cepelina Stepenice u nebo - ustvari krije recenicu Ovo je za mog slatkog satanu! Hotel Kalifornija od Iglsa takodje pominje satanu koji je stvorio svoju religiju! Moja omiljena koju mi je preporucio Homer Simpson iz istoimene serije i kome ja mnogo verujem je pesma Majkla Dzeksona, Ne prestaj da uzivaj u kojoj se cuje NE IDI U MORNARICU! Nisam rekla za ovu noviju generaciju koja ne zna da se muzika nekada pustala na gramofonima i na okruglim vinilnim plocama sa crtama ,fora je bbilo pustiti plocu naopacke jer se tekst onda menjao?!
Buducnost! Ovo moram da stavim u buducnost. Jer Severna Koreja je dokaz da ni internet ni brzina komunikacija koja je sve veca ne moze da utice na 60 miliona ljudi kojima je ispran mozak. Njihov vodja moze daih ubedi u SVE! SVE OSTALE ZEMLJE MOGU SAMO DA POKUSAVAJU. ,A AKO JE CELA SEVERNA KOREJA SAMO  EKSPERIMENT ONDA TVORCU TREBA CESTITATI.  Pisala sam vec o tom cudu. A onda je doslo ovo najnovije ! Vest koja stize upravo iz Severne Koreje  NAPRAVLJENA VAKCINA KOJA USPESNO LECI SIDU,EBOLU,SARS I MERS!  Kim Dzong jeste ubedljiv lik,ali opet kako bas tamo da se nadje cudotvorni lek. Mada jedan od satojaka leka jeste koren  zen-sen biljke, ali ipak? Opet tu nastupa ona dilema, a danije ipak moguce? Pogotovu kad je medicina u pitanju! Pa, onda teorije zavere da lekovi  za sve bolesti postoje ali ih farmaceutske industrije kriju1
Proslost. Mozemo sad tako u nedogled, da dotaknemo sve sfere zivota i nadgledanje i kontrolu uma jos od milion puta pominjane Orvelove knjige 1984-ta  I SVOJEVRSNOM VELIKOM BRATU.  PA OPET,ZAR NIJE MOGUCE DA OVIM SILNIM CIPOVANJEM BEBA I LJUDI NE SRLJAMO BAS U TOM PRAVCU?
ZATO BIH JA NA KRAJU SAMO POVEZALA I PODVUKLA DVE STVARI KOJE SU MENI BAR POVEZANE SEVERNA KOREJA I KONTROLA UMA!

Нема коментара :

Постави коментар