понедељак, 3. фебруар 2014.

RODJEDANSKI PATISPANJ



Danas mi je rodjendan .SUPER. Necu da budem pateticna, pa da sad kao sumiram uspehe i neuspehe.Kao svaki normalan covek imam jednih i drugih.Nego bih ja o rodjendanskim poklonima.Sta se poklanja u ovo vreme besparice ili do kojih granica ide nasa kreativnost.
Ako si totalno u frci (nemas ni kinte),
prvo pregledas sve nepotrebne stvari koje si kupovao kad si imao pare( glupa majica,premala toebica,
skoro nenacet  set upadljivo roze sminke za oci, album za slike iz 1990 te neraspakovan i tako to.
drugo isto super, uzmes CD koji si dobio uz prasak ili toalet papir ili amstel pivo na rasprodaji u Tempu.Onda pronadjes ukrasni papir koji si regularno ispeglao u nekoj knjizi (super je kad ti donesu univerzalni papir a ne samo za bate ili seke) , uvijes CD i pravis se da iti slusas tu muziku.
Ako imas malo love
e tu su Kinezi,poznati brendovi (doduse malo cudno napisani),za nekih 100 do  300 dinara.Smese se case,solje,majice,torbice, naocare i jos mnogo toga.
Ako bas imas izmedju 500 i 1000 dinara
to je totalno super.Lepa knjiga (koju je slavljenik pominjao),omiljeni duks, torbica za sminku, sto da ne i sminka.
A AKO BAS IMAS LOVU I KREATIVNOST
onda budi totalni car.Budi retro. To mu dodje ides u antikvarnicu i kupis nesto sto je zanimljivo a sad se redje vidja i koristi.Na primer videla sam muzicku kutiju(to je fina drvena kutija koja kad se otvori svira prijatnu muziku recimo za jutarnje budjenje), kosta oko 5000 dinara i nesto je najsladje sto moze da vas probudi ujutru umesto mobilnog koji je vrlo iritantan. Jedina mana je sto budjenje uz ovu kutiju zahteva nekog koji ce ti skuvati kafu ,doneti cvet u krevet i otvoriti kutiju,Totalno predivno.
IPAK NE ZABORAVITE ONO OSNOVNO ,PAZNJA,ISKRENA LJUBAV ILI PRIJATELJSTVO  NEMAJU CENU.
Ubuducnosti ce biti lako za poklone.Mozes da budes kreativan do besvesti a posto nece postojati novac mozes i da realizujes svoju kreativnost. Dakle na meniju su i asteroidi i zvezde i planete ,a tek mogucnost da uplatis letovanje ili vikend  u omiljenoj rupi na Mesecu ili Marsu.Ekstra.
ONDA SE SETIM MOG SEDMOG RODJENDANA Tada se za farmerke,lutke ili one venecijanske gondole koje su valjda bile na svim prvim televizorima islo u Trst.Ja sam mnogo zelela lutku .Gledala sam je sa ceznjom kod moje drugarice iz ulice i patila.Moji na zalost nisu bili sverceri nego ubogi prosvetari ( i tada su imali bedne plate) i tako se nisam ni  nadala lutki za rodjendan.Ne znam kako ali ni danas ne mogu da zaboravim tu kolicinu radosti i odusevljenja kada sam pored kreveta ugledala lutku.U prelepoj plavoj haljini za princeze  koja se doduse guzvala pa nije smela mnogo da se drzi u rukama. Ni kosa nije mogla da se ceslja jer je frizura bila zalepljena za glavu i to od materijala izmedju vate i vune. Pa ipak pored sve nesavrsenosti za danasnje pojmove to mi je bio najlepsi rodjendanski poklon. Lutka je ponosno sedela na bracnom krevetu , a ja sam svako vece imala odobrenje da je stavim na stolicu pored kreveta i da se cudim kako je moja lutka pametna jer ume da spava (bas tako da se cudim jer je do tada bilo nevidjeno da lutka sklapa oci).
MOZDA SU NASE ZELJE NEKAD BILE SKROMNIJE A MI SMO BILI MNOGO SRECNIJI.
Pozdrav za sve a narocito za one kojima je rodjendan i nemojte previse da ocekujete da se ne biste razocarali.

Нема коментара :

Постави коментар