понедељак, 11. јул 2016.

DEVETSTOTI BLOG

DEVETSTOTI BLOG! NISAM SIGURNA KAKO I ZASTO SAM POCELA DA PISEM. NISAM SIGURNA DA CU "DOGURATI" I DO HILJADITOG, A TEK NE ZNAM DA LI CU PISATI POSLE TAKO IMPOZANTNOG  BROJA! U JEDNO IPAK JESAM SIGURNA. SVAKI BLOG NAPISAN JE OD SRCA I BIO MI JE POTREBAN. S DRUGE STRANE DA IMA LJUDI KOJI IH CITAJU NISU NASTALI BAS SASVIM UZALUD. I NA KRAJU DNEVNIK BILO KOJE VRSTE DOBRO DODJE OBZIROM NA BRZINU DOGADJANJA I  UOPSTE UBRZANO VREME U KOME ZIVIMO.
Da se ne ponavljam, onaj ko cita zna o cemu pisem, onog ko ne cita  je bas briga , a oni koji citaju povremeno ipak su znaci pronasli ono sto ih zanima. Moja prvenstvena zamisao je bila da provlacim jednu temu kroz vreme ( u okviru jednog bloga svakog dana). I tako je i nastalo ime patispanj kao asocijacija na proslost, sadasnjost i buducnost koji zajedno cine nas zivotni vek. Kao sto brasno, jaja i secer daju osnov tortama i kolacima u vidu patispanja. Tokom vremena shvatila sam da vreme ne postoji te se patispanj pretvorio samo u pisanje teme koja je obelezila taj dan i moje vidjenje tog dogadjaja. Nekad su mi teme i malo licne zbog dogadjanja u mojoj velikoj porodici ( od cetvoro dece i nas dvoje mame i tate). Ali svakoj je definitivno cilj informisanje, edukacija i secanje na protekle dogadjaje. Pisuci o raznim temam direktno iz srca verovatno sam ucinila i nenamerne greske u vidu mozda nekih neistina jer istinu znaju samo neki ljudi na planeti. Zato, ako sam nehotice prenela neke informacije kao istinu a ona to nije zao mi je.
Ne mogu ipak da se otmem utisku da je najveca istina upravo najveca laz. to jest da sve ono sto smatramo istinom to nije i obrnuto. Zasto je to tako? Zbog "igrice" koju igramo radi zabave nekih bica iz razvijenije civilizacije. Sve vise ima indicija da taj nebeski kompjuter postoji. Kao sto postoje i vanzemaljci i paralelni univerzumi i slicno. Moja neiscrpna inspiracija je upravo ova tema. I posto nikako necu moci da dozivim resenje ove misterije jer to bi po sadasnjem racunanju vremena bila neka buducnost za pedesetak godina ili vise onda mi preostaje samo da dajem masti na volju i da pronalazim tekstove koji podupiru tu moju mastu. I ne ide mi lose stvarno.
Sto se tice pisanja sadasnjosti mislim dogadjaja koji se desavaju upravo sada najvise pisem o nasilju, padu morala, pohlepi covecanstva i potrosackom drustvu. I o svom zlu koje proizilazi zbog ovoga. Jedno drugo nadopunjuju i teraju ljude na greh. Kriminal je u neverovatnoj ekspanziji. A mozda je i Treci svetski rat na pomolu.Svakako smo svedoci ekstremnih klimatskih promena, prirodnih i vestackih katastrofa. Armagedon moze svakog casa zakucati i na nasa vrata .Armagedon je prirorodni zavrsetak ove civilizacije . Jedino ostaje da se vidi koje ce zlo biti inicijalna kapisla za njegov nastanak.
Proslost je bila lepa. Bar meni. A verujem da ljudi hoce da priznaju , onda bi mnogi rekli da se zivelo ljudskije. Vise smo bili ljudi i zavisili smo samo od sebe ili drugih ljudi. Danas nas je tehnologija toliko razmazila da bukvalno zavisimo od nje. I zbog toga smo iz casa u cas sve manje ljudi.
STA DA SE RADI?  UNIVERZUM RADI SVOJ POSAO. MI SMO TU DA IZVRSAVAMO ZADATKE. SRECNI SMO I NESRECNI, ZIVIMO DUGO ILI KRATKO, BOLESNI SMO ILI ZDRAVI, BOGATI ILI SIROMASNI. RAZLIKUJEMO SE PO MNOGO PARAMETARA, A OPET SMO TAKO ISTI - SVI SMO LJUDI. A VRLO ,VRLO CESTO TO ZABORAVLJAMO! I UNISTAVAMO SE IZMEDJU SEBE.
P.S NISU SAMO RIMLJANI VOLELI BORBE GLADIJATORA! I OVAJ NEKO KO UPRAVLJA NAMA IH VOLI!
NA PUTU SAM DO HILJADARKE! I MISLIM DA NECU ODUSTATI! NEK MI JE SA SRECOM!

Нема коментара :

Постави коментар