петак, 15. јул 2016.

POKEMONI

NE ZNAM KAKVA JE TO OPSESIJA POKEMONIMA. NEKI LIK JE DAO OTKAZ DA BI MOGAO DA SKUP;LJA POKEMONE. U MOJOJ OKOLINI SVI IDU ULICOM I POMOCU APLIKACIJE SA MOBILMOG TELEFONA INDETIFIKUJU MESTO GDE JE POKEMON! KO SU POKEMONI I KAKVE VEZE IMAJU SA SIONSKIM PROROCANSTVOM?
Moja deca su upravo odrastala na crtanom filmu Pokemoni i imali su igracke Pika Cua. Ne mogu da kazem mala cudovista su simpaticna na svoj nacin mada sam ja vec pisala o svom misljenju o crtanim filmovima u poslednjih 20-tak godina. Pojavila su se takva cudovista i takvi likovi da zaista ne mozes da ih svrstas ni uljude, ni u zivotinje , ni predmete, ni biljke .... Pokemoni su jos u redu. Ali sta nije u redu? Sto bi reako moj komsija : Nekad se znalo kad neko ide ulicom ko "suntav" ili je lud ili zida kucu. Sada se ne zna svi idu ulicom ko suntavi i pricaju sami sa sobom i slikaju asfalt . Sto li slikaju asfalt?
Zaista ne razumem zasto ljudi "padaju" na izazove, trendove ma koliko bizarni bili. A sta tek da kazem o tome sto potpuno  "odlepe" na igrice i aplikacije. Dakle , neko je smislio aplikaciju sa trazenjem Pokemona i sada se na celoj Zemaljskoj kugli desava isto ludilo. Ljudi idu ulicam i sto bi rekao moj komsija slikaju asfalt. Zapravo oni slikaju Pokemona koga mi ne vidimo. Zasto se to desava i koja je svrha te igrice pojma nemam. Ali zato imamo odmah teoriju zavere. Pre dve hiljade godina nastali su Protokoli Sionskih proroka ( kasnije po opet nekoj teoriji zavere oni su osporavani alo ko zna) u kojima se navodi da  se ljudima moze upravljati u svoju korist. Oni su napisali da su mase "glupave" i da se lako mogu zavesti potpuno nebitnim stvarima u zivotu ( kao ova aplikacija sa Pokemonima). U isto vreme, terorizam, ratovi, ekonomska kriza, pad morala, slom porodice i drustva uopste i naspram svega toga - igrica !  A sta ako to zaista uopste nije igrica - nego nova vrsta kontrole nad ljudima u neke nama ne znane ciljeve kao i do sada sto je postojala u raznim oblicima? Jer u svetu koji nam se sprema nisu potrobni slobodni i obrazovani ljudi vec robovi.
Imam ja kao  i uvek razumevanja za mlade ljude ( ako oni u vecini tragaju za tim Pokemonima kao nekada mi za Svetim gralom) jer kad vide stvaran svet oko sebew nije im dobro. Zato beze u virtualni na sve nacine.
Ipak, to i nije dobro jer zive jos uvek u realnom svetu. Doci ce vreme i za virtualni. Mene brine taj prelazak. Koliko cemo jos vremena ziveti u ovakvom izopacenom svetu dok ne dodje ta neka nova civilizacija? Ako to potraje recimo jos sto godina kakav ce tek onda izgledati zivot na ovoj planeti? Ne smem ni da mislim. Jedna od slika koja me proganja je upravo ova sa Pokemonima. Sta ako za neko vreme ostane toliko malo ljudi na ovoj planeti da ce morati da se traze pomocu aplikacije?
Svasta nesto mi pada napamet. I ovo sto pisem nekad me zaista nervira. Zato sto nisam sigurna ni u jednu informaciju koju ja prenosim dalje pisuci ove tekstove. Zato, ako zaista postoje neki skriveni ciljevi, nekih mocnika koji zele da pokore svet onda je zaljudjivanje igricama, nametanje izazova i trendova, bukvalno silovanje reklamama logicno. Nekad nas ljude ne vidim drugacije nego koji kao ribe gutaju sve  sto dodje do njih. Jedina dobra stvar kod lova na pokemone je ta sto mora da se pesaci i po nekoliko kilometara! Za razliku od drugih igrica gde se vreme provodi sedeci. Pa hajde onda da joj verujemo usprkos zaverama!
ZATO AKO VIDITE NEKOGA DA HODA ULICOM KO DA JE SUNTAV NE PLASITE SE - JURI ZA SVOJIM POKEMONOM! STA CE MU BITI NAGRADA NE ZNAM. MOZDA TO STO GA NECE UDARITI AUTO DOK SLIKA POKEMONA NA RASKRSNICI?

Нема коментара :

Постави коментар