субота, 24. септембар 2016.

SLUZENJE VOJNOG ROKA

PONOVO ZVECKA ORUZJE! SPREMA SE RAT! NARAVNO , VRACA SE I OBAVEZNO SLUZENJE VOJSKE! A OVO JE BALKAN I NARAVNO DA CE I OVAJ RAT POCETI NA BALKANU! PA, BIO LOKALNI ILI SVETSKI SVEJEDNO!
Kao majka dva sina posle dogadjanja devedesetih godina bila sam najsrecnija kad su ukinuli obavezno sluzenje vojske. Svi ti mladici koji su poginuli u Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini ili na Kosovu mogli su biti i moja deca. Secam se, vrlo dobro da su mnogi roditelji cija su deca bila stasala za vojsku uradili i ono sto bih ja uradila (srecom moja su deca bila mala) - poslali ih u inostranstvo ili ih sklonili po nekim zabitima kod rodjaka. Zaista ne volim da pisem o politici, niti se u nju razumem, ali kao majka verujte da mi je svejedno da li ce nam granice biti ovde ili onde i da li nas Hrvati mrze i mi njih, i da li su Bosnjaci Srbi i svakakve gluposti  koje se resavaju oruzanim sukobom. Ni ko je kakve vere, ni nacionalnosti ni politicke pripadnosti. Potpuno mi je svejedno. Svaki covek koji je dobar nije kriv ako je "pogresne vere" ili nacionalnosti . JER KOJA JE TO PRAVA VERA I PRAVA NACIONALNOST?
Ubedjena sam da politicari iz nekih svojih razloga rade po pravilu ZAVADI PA VLADAJ , te raznovrsnom propagandom huskaju ljude jedne protiv drugih. Jer, otkud mi u Srbiji znamo sta misli narod ( a ne politicari) u Hrvatskoj i obrnuto? Zar hrvatske majke zele rat u kome ce ginuti njihova deca? Ili bosanske ili bilo cije majke? NE VERUJEM DA POSTOJE MAJKE KOJE ZELE RAT?  I ne samo majke, nego i ocevi i braca i dedovi koji su prosli vec toliko ratova, ni narod u celini, niko ne zeli rat.
Treba sagledati koja je obaveza vojske. Da sacuva teritoriju drzave i da garantuje svom narodu mir i bezbednost. Od 01.01.2011-te godine vojsku Srbije cini profesionalana vojska i dobrovoljci koji sluze vojni rok od sest meseci. Vojska Srbije je ovih dana potvrdila da prati bezbedonosnu situaciju na Balkanu i u svetu narocito povodom migrantske krize i kaze da jos nema potrebe za uvodjenjem obaveznog sluzenja vojnog roka. Ipak, ako se ukaze potreba to ce se vrlo brzo resiti pozivima mladicima koji potpadaju pod zakonsku obavezu (kao nekada).
Zatim treba sagledati ponavljam zbog cega bi ti mladi ljudi ginuli ako nastane rat. Znam, odrasla sam slusajuci ujake kako su se super druzili u vojsci i kako im je to bio najlepsi period zivot, zatim i dan danas slusam svog muza koji je potpuno nezadovoljan sto njegovi sinovi nisu isli u vojsku jer i on ima samo super uspomene i jos se vidja sa drustvom iz vojske. Ali ja i dalje mislim da vise nisu ta vremena. Da sad cim bi pozvali nasu decu da sluze vojsku poceo bi rat, ovaj nas balkanski. I kakvo onda druzenje, i vojni muzicki festivali i razna takmicenja i izlasci u grad i slicno.  I kako bi se u jednoj jedinstvenoj srpskoj vojsci sada slozili pripadnici razlicite vere i politickog opredeljenja, a bogami i nacije (izbeglice ).
Nazalost verujem i jako se plasim da mi se slutnje ne obistine, pa da se sluzenje vojnog roka vrlo brzo vrati ,a onda  ce se opet zapaliti fitilj na "Buretu baruta" - Balkanu i opet ce mnogo mladih umreti totalno bezveze. Zbog necijih ideja i ideala, profita , mrznje....Ponovo ce udariti ljudi istog porekla na svoju bracu jer su ih politicari ubedili da treba da ih mrze. Narod kao i uvek nece imati nista od toga, samo smrt i glad i ostajanje bez krova nad glavom. Politicari ce naprotiv kao i uvek imati koristi. Njihova deca ce biti zasticena,a za nasu decu koga je briga?
I zaista moj muz je nekada u pravu, da je vojska bila mesto gde se odrastalo i gde se "celicilo" za zivotne probleme i prepreke. Da su mladi sad "mekani" i  previse "ususkani" od strane roditelja i da ne mogu da se snadju u zivotu samostalno. Koliko god je ovo tacno, ipak cu radje podneti nesnalazljivo dete nego mrtvo dete!
LJUDI AKO ZNATE ZA BOGA NE SALJITE DECU U RAT! I NE VRACAJTE OBAVEZNO SLUZENJE VOJNOG ROKA. NISAM REKLA NAJVAZNIJU STVAR! AKO IPAK DODJE DO RATA NASA DECA CE SAMA POCI U RAT JER U NJIMA TECE KRV SVIH SRPSKIH JUNAKA KOJI SU GINULI NA OVIM PROSTORIMA UGLAVNOM ZA DZABE!


Нема коментара :

Постави коментар