уторак, 2. септембар 2014.

FILM POTPUNA CAROLIJA

FILM. POTPUNA CAROLIJA. Moze da nas rasplace,nasmeje,raznezi,uplasi,zabrine,da izazove citav spektar osecanja.Pa iako svi film dozivljavamo kao slike koje su povezane nekom radnjom za mene je film ono sto i potpuna realnost.Znaci koji god zanr gledam uvek negde pronalazim slike iz stvarnog zivota ,sto je i normalno jer kako bi nam ti filmovi bili bliski da ih ne vidimo u svojoj okolini.I filmovi fikcije  gde masta reditelja prevazilazi sva nasa saznanja opet meni se desi da u starijim filmovima prepoznam sadasnjost, ,a u sadasnjim predvidjanje buducnosti.Jer ipak se mnogo toga iz filmova i realizuje u stvarnosti ili obrnuto. Prvo postoji saznanje,a onda film za obican narod kao fikcija. Neizostavno  bih morala da odam priznanje glumcima  jer njihovo umece vise od svega uspeva da nam priblizi sadrzaj filma.Dobar glumac za mene je onaj koji je u stanju da nam izmami osecanja svake vrste.Uvek sam se pitala da li je bolja knjiga ili film koji je po njoj snimljen. Pa ako se dobro uradi i glumci nam docaraju osecanja sem radnje naravno da je film upecatljivivji jer nam slike mnogo duze ostaju u secanju.Ali je velika steta kad neka vrhunska knjiga postane los film.Steta je tada i za film i za knjigu.Zasto za knjigu? Pa desava se mnogo puta da se napravi jako dobar film po nekoj knjizi.Onda ljudi masovno kupuju tu knjigu da bi sto duze sacuvali slike u svojoj glavi iznova je citajuci, ili da bi protumacili neke scene sto je i moj slucaj. Ako je film lose uradjen ko je ranije procitao knjigu je razocaran, a onaj koji nije nece se ni potruditi da procita.
Buducnost. Slika je zaista nesto sto ce nas uvek pratiti.I u buducnosti ce slike biti nasa memorija.Pomocu njih cemo sve vise uciti i komunicirati.Postojace film kao takav,ali sa mogucnoscu da ga "doterujes" prema svojim zeljama.Da ,sigutna sam da ce nam ove nove tehnologije omoguciti i da mi budemo glavni glumci u slucaju da film gledamo u svom domu na posebnom uredjaju.Super!
Proslost.Ovo je tema gde zaista hvata nostalgija.I to zbog nacina na koji smo gledali filmove. Znate :  bioskopi,veliko platno,semenke,kokice ,drustvo,komentari iz publike,skakanje na noge i aplauzi iako je filmska projekcija ,a ne pozorisna predstava.Ima nesto u tome kad sa tog velikog platna vas omiljeni glumac izgovara reci  i gleda pravo u vas.Svakako je carolija u pitanju  jer svako misli da se bas njemu obraca.
FILM JESTE NAJVECA MOGUCA CAROLIJA . I JA SAM VELIKI OBOZAVALAC FILMA.PA SE ZATO NISAM USUDILA DA NABRAJAM KOJI SU FILMOVI PO MOM UKUSU NAJBOLJI. TO BI BILO ISUVISE INTIMNO. SPISAK FILMOVA KOJE MOZETE UVEK BAS UVEK IZNOVA DA GLEDATE SIGURNO POKAZUJU KO STE I KAKVA STE LICNOST!!!

Нема коментара :

Постави коментар