недеља, 14. септембар 2014.

ISTINITE LAZI I LAZNE ISTINE

ISTINITE LAZI ILI LAZNE ISTINE Nekako svi poverujemo kad nam neko pocne recenicu sa "Naucnici su otkrili..." Tek sada posle 200-ta i nesto blogova shvatam da sam i ja takva .Gde  god sam procitala ili cula da su naucnici nesto otkrili ,prihvatila bih da je to tako i pisala bih o tome u blogu.Jer kako bi i proveririla zar ne?Sa jedne strane uvek sam nekako svesna da mediji u javnost pustaju samo ono sto "sme" da se sazna. A ja sam i sa toliko informacija u zadnje vreme zatrpana da sam potpuno zapanjena brzinom kojom se razvijaju nauka i tehnologija.Sta je od svega istina ,a sta laz ostaje nam da vidimo i to kako je krenulo vrlo uskoro.
Buducnost.Sve te price sa Marsom su neverovatne. Do skoro to je bila jedna pusta planeta sa nikakvim zivotom ,u stenama te cudne srvene boje. Nije bilo nikakve naznake da bi covek mogao da zivi na njoj. Cak naprotiv. A nekako smo i navikli na pricu o Mesecu koji se spominje zadnjih cetrdeset godina. Koji isto ne ispunjava uslove za zicvot coveka ,ali ga mi redovno bar posecujemo.Medjutim prica se drasticno promenila. Sad je Mesec u drugom planu, sve price se odnose na Mars. Te za sedam godina ce se napraviti kolonija na Marsu, te se spremaju biljke koje ce se tamo saditi,pa jos i ona      sstatua koju su neki dan nasli ,a lici na  statuu iz Egipta i tako dalje. NEMA DANA KAD NEGDE NE: OSVANE" VEST OMARSU I NASEM BUDUCEM ZIVOTU NA NJEMU.
Proslost. Do danas ima ljudi koji ne veruju da smo stigli ni na Mesec,a kamoli na Mars, Kazu da su oni snimci Meseca ustvari iz nene "nedodjije" u Juznoj Americi.Ne veruju ni u NLO niti nekakve "otmice' ljudi od strane vanzemaljaca. Kako li ce oni da prihvate kolonizaciju Marsa i vanzemaljce kao nase komsije?Za mnoge ljude sva ta prica o Svemiru je bez veze i potpuno ne bitna za njihov zivot. Dobro,razlikujemo se .Meni su price o Svemiru uvek bile fascinantne i verovatne.i MISLIM DA SU JAKO BITNE.
NEKAKO SAM JEDINO MALO POKOLEBANA U TOM VEROVANJU DA JE SVE STO NAUCNICI OBJAVE ISTINA, ALI CU I DALJE NASTAVITI TIM PRAVCEM JER DRUGI NACIN I NE ZNAM? AKO NE VERUJEM U NJIHOVE ISTINE I LAZI PA U CIJE ONDA DA VERUJEM?

Нема коментара :

Постави коментар