петак, 5. септембар 2014.

OD NEANDERTALCA DO VANZEMALJCA

OD NEANDERTALCA DO VANZEMALJCA PREKO SAVREMENOG COVEKA.OD KAMENOG ALATA DO 3D STAMPACA I NANO CESTICA,PREKO VREMENSKE MASINE..EVOLUCIJA I TEHNOLOGIJA.Veza je valjda vidljiva. Za ziva bica kaze se da evoluiraju,to jest stalno se razvijaju.A tehnologija pred nasim ocima bukvalno napreduje.Znaci evolucija i tehnologija bi trebale da idu ruku pod ruku kao najbolje drugarice .ALI NE! Priroda je ono protiv cega covek jos nije nasao nacin da se izbori .Tako da evolucija  traje i milonima godina Tehnologija medjutim radi po drugom principu,menja se iz sata u sat,iz minuta u minut.Kako to onda moze da se uskladi ?Mislim da je tu prste umesala neka druga civilizacija kojoj smo mi neki naucni projekat,Pa oni proucavaju nas organizam i nacin zivljenja, a za uzvrat nam odaju neka svoja dostignuca iz tehnologije.Sigurna sam da ova vremenska masina samo zato postoji da uskladi taj disbalans izmedju evolucije i tehnologije .Tako  otkrica  do kojih ne bi dosli vekovima donosi sa ljudima koji putujuci kroz vreme upamte samo ono za sta su "programirani".Nasuprot tome' otmice" ljudi vrse neke civilizacije da bi vratile ljude u ovaj oblik.Znaci li to da smo na lestvici evolucije mi nekako nabolje i najlepse ispali,a mi sve nesto nezadovoljni.?
Buducnost Ovako ja to vidim.Mozda se u nekom trenutku jer su prostor i vreme beskonacni dve civilizacije sretnu i mozda se bas tada dogode najvece promene.Verovatno ce posle tog susreta ljudski rod doziveti "kolektivnu amneziju",ali ce se promene i te kako videti.Bilo klimatske, bilo u napretku ljudskog zivota ili tehnologije Mozda smo svi mi koji sada zivimo vec bili u ledenom dobu,ekstremnim poplava i susama?!Ko zna?!
Proslost To je vrlo jasno.U celokupnoj ljudskoj evoluciji promene se nisu videle ni u celoj jednoj generaciji. Sto se tice tehnologije ona je uvek bila brza ali nikad ovoliko brza,Mozda se nama samo cini da je vek dugacak vremenski period. MOZDA BAS ZATO STO NE ZNAMO DA PRAVILNO RACUNAMO VREME IMAMO POGRESNU PREDSTAVU O BRZINI EVOLUCIJE.
ALI KOLIKO GOD JE NASA SADASNJOST MNOGIMA NEPRIHVATLJIVA IPAK OSTAJEM PRI MISLJENJU DA SMO MI U NAJBOLJOJ VARIJANTI LJUDSKE VRSTE.TO MISLIM I ZA TEHNOLOGIJU .I STETA STO TO NECE DUGO OSTATI TAKO.

Нема коментара :

Постави коментар