среда, 10. септембар 2014.

NISMO SAMI U SVEMIRU

NISMO SAMI U SVEMIRU! NE VERUJEM DA POSTOJI VISE BILO KO  DA VERUJE DA JE PLNETA NA KOJOJ ZIVIMO NASA I DA SMO MI 'GOSPODARI SVEMIRA".Mi na ovoj planeti gostujemo kao i sva bica u beskonacnosti prostora i vremena.Tako da je Sumerska prica o Anunakijima potpuno realna. Anunaki je naziv za ljude "astronaute" koji postoje i kod Sumera i kod Maja,cije smo i slike na pecinama videli ali mi i dalje ne verujemo u tu pricu. Naucnici koji nikad do kraja nisu otkrili bas pravu pricu o izgradnji piramida sad sve vise razmisljaju da su ih izgradili Anunaki -vanzemaljci sa neke planete, obuceni kao astronauti koji su na Zemlji pravili koloniju koju mi hocemo da pravimo na Marsu.Zatim prica o Stounhendzu.Misterija ogromnog kamenja na sred poljane.Ovog leta dobila je jos jednu zanimljivost. Naime bastovan je na nekim mestima unutar kruga od kamenja primetio vrlo lepo oblikovane rupe  u koje bi mogle biti stavljene stene istih oblika ali koje iz nekog razloga  niko do sada nije primetio jer se jedino ovom bastovanu nije svidelo sto crevo nije dovoljno dugacko da i na tom mestu zaliva travu. A kada je doneo vodu i krenuo da zaliva rupe su se pojavile.I jos da dodam da su naucnici tek sada kad su uspeli da snime prostor u Svemiru od 500 miliona svetlosnih godina utvrdili potpuno tacnu adresu nase planete. A ONA GLASI : TRECA PLANETA OD SUNCA,SA ORIONOVOG KRAKA,MLECNI PUT,LANIJAKEA, I zahvaljujuci sve boljoj tehnologiji  saznali smo  i da se Zemlja iako to ne vidimo stalno menja i raste kao zivo bice. Dobro ne raste toliko da mi obicni "smrtnici' mozemo da primetimo, ali raste.I JA VERUJEM DA SE MI SA NASIM KOMSIJAMA SRECEMO  U TOM NEKOM DRUGACIJEM RACUNANJU VREMENA .A onda zaboravimo . Pa ponovo nesto otkrivamo, nesto se prisetimo, nesto nam kazu vanzemaljci koje nam posalju da nam pomognu u tim otkricima.
Buducnost.Pa mozda i mi kako smo krenuli upadnemo u taj fazon totalno napredne tehnologije  i postanemo  svesno punopravni korisnici nase planete i svemira. I da ostvarimo vise te komsijske odnose! Sad imamo adresu pa nek svrate nakafu a kako u nasoj LANIJAKEI  ima oko sto galaksija kao sto je nas Mlecni put,znamo i mi njihovu adresu. Bice to vrlo zabavno.
Proslost.Ne mogu da vam docaram pricu .Jedino sto se znalo to je da je covek bio na Mesecu i da su pronadjeni neki vanzemaljci.Da i da Neidetifikovani leteci objekti povremeno "otmu" neke ljude. I nista vise. A onda kao da su se otvorila ta vrata izmedju nas i  ostatka svemira i informacije pristizu  u ogromnim kolicinama. Nema dan da ne stizu informacije o svemiru ,sve neverovatnije. ZADNJIH  40 GODINA TOLIKO SMO NAPREDOVALI U RAZVOJU TEHNOLOGIJE KAO DA JE PROSLO 40 MILIONA GODINA, A MOZDA I JESTE?!

Нема коментара :

Постави коментар